De rest is niet echt iets voor mij, ben ik toch echt te verlegen voor.
Zal wel aan me leeftijd liggen. hahaIk heb wel meestal bijpassende bh en ondergoed aan, maarjaa dat is geen setje he.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zal wel aan me leeftijd liggen. haha

maar zo denk ik er over
Ben bovenaan wel zwaar maar heb zo'n typische wespentaille. Mijn trouwkleed is ook met een korset en het is magnifiek
Daarom kies ik bewust voor een korset. chipieke schreef:ik ben breed vanonderBen bovenaan wel zwaar maar heb zo'n typische wespentaille. Mijn trouwkleed is ook met een korset en het is magnifiek
Daarom kies ik bewust voor een korset.

chipieke schreef:Ja heb ik ook naar gekeken, maar of ik DAAR lef genoeg voor ga hebben weet ik niet
als hij het ziet is hij toch al met je getrouwd dus is er geen weg meer terug
Nee dat is waar, ach ja, hij heeft wel al meer gezien dan dat dus in feite, waarom me zorgen maken 
chipieke schreef:HahahaNee dat is waar, ach ja, hij heeft wel al meer gezien dan dat dus in feite, waarom me zorgen maken
Zwart of wit?

) met mooie kousen^^ Enorm sexy setje:) LimaMambo schreef:chipieke schreef:ik ben breed vanonderBen bovenaan wel zwaar maar heb zo'n typische wespentaille. Mijn trouwkleed is ook met een korset en het is magnifiek
oke ja ik ken je bouw natuurlijk niet
had ff voor je gekeken intussen maar vind je dit ook niet leuk?
http://www.sensualfeeling.nl/Plus-Size/ ... empje.html
is toch hardstikke sexy stelt je man vast opprijs!
heel handig 
LimaMambo schreef:ik denk dat je ook beter iets lossers kan kiezen.. iets wat minder strak zit dan een korset..
want als je iets voller bent en je wurmt je in zo'n ding dan lijk je vaak net een rollade..
RedPassion schreef:LimaMambo schreef:ik denk dat je ook beter iets lossers kan kiezen.. iets wat minder strak zit dan een korset..
want als je iets voller bent en je wurmt je in zo'n ding dan lijk je vaak net een rollade..
Een corset houdt alles juist mooi op de plaats en benadrukt de taille, dan ben je optisch slanker. Uiteraard moet je dan wel de juiste maat nemen.

Als een corset niet goed past of te strak wordt aangesnoerd krijg je inderdaad het 'blubber'effect bij oksels en borsten. Maar dat gebeurt ook als je heel slank bent. 

IvysToeter schreef:ik vind deze mooi http://www.sensualfeeling.nl/Babydoll-S ... -Lace.html
zou je die onder een jurk(je) kunnen doen? i.p.v. een BH o.i.d. ?
dat ik me niet thuis eerst om hoef te kleden (en zo de mogelijke sfeer verpest)
chipieke schreef:ik ben breed vanonderBen bovenaan wel zwaar maar heb zo'n typische wespentaille. Mijn trouwkleed is ook met een korset en het is magnifiek
RedPassion schreef:Airiin schreef:Hm, ik ben niet zo van de dure lingerie... Moet ik ook eens naar gaan kijken. Heb een tijdje After Eden bh's gehad maar die vond ik helemaal niets... Ik draag nu vooral H&M en ik heb nu ook een Honkemuller liggen en die vind ik toch wel wat minder als een kogelvrij vest aanvoelen
Een kogelvrij vest?Had je dan wel de goede maat? Ik vind het voordeel van de dure lingerie (Marlies Dekkers in mijn geval) juist dat het zoveel steun biedt en stevig is, of bedoel je dat er niet mee?
heb echt het idee dat de helft van mijn voorgevel nep is (en het voelt ook zo hard
)
ik zit helemaal te kwijlen bij de mooie corsetten en babydolls die voorbij komen. Ik wil ook! (alleen bankrekening wil niet)