Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

frisiangirl schreef:En dan kom ik aan met mijn opel corsaatje van 1993.....

tegenwoordig blijft het gas weleens hangen...en dat is best vervelend, met 60 over de rotonde....
manishdra schreef:Mijn autootje is (ivm budget redenen) ook maar een cuore hooor.
frisiangirl schreef:Als hij altijd maar reed was het niet zo erg....tegenwoordig blijft het gas weleens hangen...en dat is best vervelend, met 60 over de rotonde....
![]()
]
Ja dat is idd wel een beetje lastig ja
Vriendlief heeft wel een auto van het bedrijf, maar ja, daar moet ie natuurlijk mee naar t werk. Dus kan vaak alleen in het weekend met de auto. Een auto erbij kunnen we helaas niet betalen. Of nou ja.. dan kunnen we niet meer sparen voor ons droomhuisje in duitsland
Maar ondertussen moet ik wel op de weg rijden... Rijd dan altid maar half in de berm, want met 10 km uur op een weg waar je 60 mag..
manishdra schreef:Sterre schreef:Sorry, nee, is een hyundai Terracan
Ehhh sorry, snap niet helemaal wat je bedoelt![]()
??
manishdra schreef:Soory, dat was een reactie op Sterre
! Maar nu snap ik nog niet wat je bedoelde
!
Siggy schreef:Die van Boya wil ik ook wel, welk type is dat ? Ben gelukkig helemaal niet BMW georienteerd hoor, mijn vriend en ik rijden beiden erg veel, hij rijdt 7 serie, ik 3 serie, in de garage hebben we nog een ruim 20 jaar oude BMW 3-serie cabrio staan, die we ooit een keer op gaan knappen.
, ben er ook erg blij mee. En 't mooie is......krijg em nog zakelijk ook
IngLio schreef:we (vriend+ik) gaan zo naar Heidelberg! morgen de krabbel onder het huurcontract zetten! spannend
moet sowieso nog shoppen voor uhm...sinterklaas
IngLio schreef:thanks boya, als we tijd over hebben duiken we heidelberg wel even in jamoet sowieso nog shoppen voor uhm...sinterklaas
, Santa Claus zul je bedoelen
. Morgen is 1e advent, dan geht's los hier in Duitsland met alle Weihnachtschmuck
Hier in 't grensgebied vieren ze Sinterklaas ook wel, alleen op 6 december met veeeeeeel snoep voor de kids, maar volgens mij verder 't binnenland in hebben ze geen weet van zijn bestaan
Boya schreef:Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Dit is mijn toet per 1 februari
ditano schreef:OPSCHEPSTER
ben gewoon blij met m'n toetje
!
.
).
, met poetsen 5
extra en is iedere cent waard
!!)
.