Gisteravond heeft mijn paard een healing gehad van Suzan. Ik had aangegeven dat mijn paard last van haar rug had en daar zou Suzan zich op richten. Ik had geen idee wat ik verwachten kon en hoe mijn paard zou reageren. Nou er gebeurde wel degelijk wat. Mijn paard leeft om te eten en iedereen de voorbij komt met wat eetbaars wordt zo ongeveer besprongen. Gisteravond echter niet. Ze keek wel naar het bakje biks dat voorbij kwam maar reageerde verder niet. Ze werd namelijk door 'iets' afgeleid. Iets wat haar volledige aandacht had. Haar oortjes gingen heen en weer alsof er iemand om haar heen liep. Haar staart zwiepte flink alsof er op de zere plek op haar rug gedrukt werd. Na een paar minuten zag je haar ontspannen en de bolling in haar gespannen rug wat wegtrekken.
Na de healing mailde Suzan mij dat de schouder van Nalina haar opgevallen was en of Nalina daar ook last van had. Ja dus, om haar rug te ontlasten doet Nalina veel met de voorhand waardoor haar schouder wel eens overbelast wordt. Ik had het nog niet aan Nalina gemerkt maar Suzan voelde het dus al wel.
Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Suzan heel erg bedankt!