Onwijs veel sterkte..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sim0ne schreef:En dat soort dames, brrr....

Anders_Amigo schreef:Ik had het echt NOOIT toegestaan als hij dat deed.. Klinkt mischien erg jaloers. Maar zou je eens bij hem moeten doen. Gaat hij denk ik ook niet echt mee akkoord. Praat er eens goed met hem over en ook wat je vriendin zei over de gevoelens voor hem tegen jou.
Anders_Amigo schreef:Ik had het echt NOOIT toegestaan als hij dat deed.. Klinkt mischien erg jaloers. Maar zou je eens bij hem moeten doen. Gaat hij denk ik ook niet echt mee akkoord. Praat er eens goed met hem over en ook wat je vriendin zei over de gevoelens voor hem tegen jou.
Cyntje schreef:Anders_Amigo schreef:Ik had het echt NOOIT toegestaan als hij dat deed.. Klinkt mischien erg jaloers. Maar zou je eens bij hem moeten doen. Gaat hij denk ik ook niet echt mee akkoord. Praat er eens goed met hem over en ook wat je vriendin zei over de gevoelens voor hem tegen jou.
Heb jij meer van het topic gelezen dan alleen de opening? Ik heb zo het gevoel van niet!
Karin schreef:Als de TS dit had 'verboden', dan was er wel stiekem wat gebeurd. Althans, blijkbaar zijn er vanuit het mannetje in dit verhaal ook bepaalde gevoelens richting zijn ex. Ik kan me in dit geval iig niet voorstellen dat ze netjes bij elkaar vandaan waren gebleven als TS het had 'verboden'.