Eentje die niet wanhopig is of duizenden problemen heeft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Eentje die niet wanhopig is of duizenden problemen heeft

blacklight schreef:Zouden die bestaan ja? Pff wat een opluchting
Als ik die ene nou eens te spreken krijg weet ik gelijk of het een zo'n probleemgeval is of niet
Njen schreef:Pff ik wil een leuke gast tegenkomenEentje die niet wanhopig is of duizenden problemen heeft
. Lovely schreef:Njen schreef:Pff ik wil een leuke gast tegenkomenEentje die niet wanhopig is of duizenden problemen heeft
Voglens mij zijn die op.

Anoniem schreef:zulke mannen,daar moet je toevallig tegenaan lopen...
zijn ook de mannen die meestal zelf wat minder initiatief nemen,omdat ze je niet "nodig"hebben...
Ik durf alleen niet, zie hem alleen in de kroeg als zijn vrienden er zijn of als hij er aan het werk is en hyves accepteert ie maar niet
Anne200 schreef:Njen schreef:Pff ik wil een leuke gast tegenkomenEentje die niet wanhopig is of duizenden problemen heeft
Mocht je ergens zo'n blik vinden die we open kunne trekken, let me know haha!
L0veJ0la schreef:Waarom doen jullie niet met je ex voor de vrienden blijven? als ikmag vragen
Anoniem schreef:geld maakt niet gelukkig
L0veJ0la schreef:Waarom doen jullie niet met je ex voor de vrienden blijven? als ikmag vragen
Even teruglezen dus Lovejola
Saskiaatje schreef:Ze vraagt 'waarom'.
Anoniem schreef:als je elkaar nog vriendschap kán bieden,why not? Ik heb ook wel exen waar ik leuk mee kan kletsen hoor,goed afgesloten,geen vervelende ervaringen..dan is het gewoon een vriend/kennis,net zoals een vriendin dat voor me zijn kan.
Anoniem schreef:als je elkaar nog vriendschap kán bieden,why not? Ik heb ook wel exen waar ik leuk mee kan kletsen hoor,goed afgesloten,geen vervelende ervaringen..dan is het gewoon een vriend/kennis,net zoals een vriendin dat voor me zijn kan.
Dan kun je inderdaad nog wel eventueel vrienden blijven!
Volgens mij was ie er wel een beetje van onder de indruk, hij informeerde 's morgens namelijk nog ff via de sms of ik nou echt degene was geweest die nee had gezegd
.