nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:25

Toushie schreef:
nikita_benno schreef:
met mijn liefde gaat het niet zo best haha hij was er afgelopen zaterdag ook niet maar hij had een feest van een vriend. ik hoop dat hij er aankomende zaterdag er wel weer is. en anders ben ik er klaar mee hoe leuk hij mij ook vind. ben er al vanaf juni mee bezig

he dat ook niet echt fijn Ach gut

nee he maar heb mn paardjes nog dat zijn de liefdes van mijn leven. mischien dat er wel iets uitkomt maar zo niet zal ik er geen traan om laten hij is leuk maar de paarden zijn leuker Knipoog

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:33

haha ach ja wat doe je eraan?
dan komt er heus wel weer iemand anders

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:19

Toushie schreef:
haha ach ja wat doe je eraan?
dan komt er heus wel weer iemand anders

ja precies. maar hij wilt wel maar hij is te verlegen das wel jammer

Marittt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:21

Over de titel; Op ieder potje past een dekseltje, en omgekeerd! Alleen ik moet het dekseltje ook nog even vinden!

Nee, ik slik de pil ook niet.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:52

piloe4ever schreef:
xRosa schreef:
Ik ben dan misschien wel bijna 15, maar ik ben ook iemand die erg echt niet snel 1 zal krijgen. Ik ben stil, onhandig, verlegen en onzeker. Ik kan niet goed contact maken met jongens en ze vinden me altijd maar een watje. En ik ontmoet ook nooit leuke jongens.

Het probleem is dat Nederlandse mannen geen initiatief nemen (op uitzonderingen na natuurlijk Clown ). In het buitenland waarderen ze het juist als een meisje verlegen is en daar blijf je echt niet lang vrijgezel zoals hier Knipoog

Oeps, dan ga ik het nog heel moeilijk krijgen denk ik. Bloos Tja, jongens zijn niet geïnteresseerd in mij, althans zo lijkt het. Ik ben heel stil en erg verlegen, ik kom vaak ongeïnteresseerd over terwijl ik het absoluut niet zo bedoel. Ben onhandig met contact maken en een gesprek met mij verloopt nogal eh... moeizaam. Er vallen veel stiltes en zo. Ik durf ook niet echt te flirten, daar ben ik gewoon niet handig in. Daarbij moet je ook nog eens bedenken dat ik nooit uitga. Tja, waar ontmoet je verder nog jongens? School? Maar daar ben ik zo onpopulair als wat, dus dat is ook geen optie. Ja, dan houdt het op. Ik denk dat het echt nog heel lang gaat duren. Scheve mond Wat zien jongens nou in een onzekere koe als mij? Clown Ze zijn uiteindelijk toch opzoek naar een sociale, mooie meid? Mij niet gezien. Ik heb ook nog eens huidproblemen wat me echt niet mooier maakt.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:10

Rosa, positive thinking!
Je bent nog hardstikke jong, huidproblemen kan je voor naar de dokter. Ga lekker op stap met vriendinnen (hoeft niet persé kroeg te zijn, maar gewoon lekker weg). Toen ik 15 was durfde ik ook echt niet te flirten hoor, maar komt vast goed met je Lachen
En een jongen die jou echt leuk vindt, die kijkt niet alleen naar uiterlijk Lachen

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:46

xRosa schreef:
Oeps, dan ga ik het nog heel moeilijk krijgen denk ik. Bloos Tja, jongens zijn niet geïnteresseerd in mij, althans zo lijkt het. Ik ben heel stil en erg verlegen, ik kom vaak ongeïnteresseerd over terwijl ik het absoluut niet zo bedoel. Ben onhandig met contact maken en een gesprek met mij verloopt nogal eh... moeizaam. Er vallen veel stiltes en zo. Ik durf ook niet echt te flirten, daar ben ik gewoon niet handig in. Daarbij moet je ook nog eens bedenken dat ik nooit uitga. Tja, waar ontmoet je verder nog jongens? School? Maar daar ben ik zo onpopulair als wat, dus dat is ook geen optie. Ja, dan houdt het op. Ik denk dat het echt nog heel lang gaat duren. Scheve mond Wat zien jongens nou in een onzekere koe als mij? Clown Ze zijn uiteindelijk toch opzoek naar een sociale, mooie meid? Mij niet gezien. Ik heb ook nog eens huidproblemen wat me echt niet mooier maakt.

Het belangrijkste is dat je eigenwaarde hebt en dan speeld uiterlijk geen rol meer. Sociale mooie meid? Onzin! Je moet niet zo bezig zijn met wat, jij denkt, dat een ander wil! het gaat er om: wat wil jij! Jongens vallen op een meisje die zeg maar veel waard is en dit geld met alles in deze wereld. Als jij minderwaardig denkt over jezelf (en jezelf een koe noemt! hopelijk was dat zelfspot...), dan zal je omgeving dat ook vinden. Van zelfvertrouwen en tevreden zijn met je zelf word je het mooist en het aantrekkelijkst voor de buitenwereld. Laat die jongens die jouw niet zien staan lekker barsten! Ze zijn jouw niet waard! Zo moet je denken Vork Jij een koe? Zij zijn de koeien haha Koe Recht op lopen en trots zijn op jezelf! Pling Knipoog

Over je huid. Soms kun je er weinig aan doen en is het gewoon erfelijk. Wat het beste tegen je huid probleem helpt en vooral tegen je onzekerheid over je huid is een goede foundation. Zo hoeft niemand te zien dat je zo'n slechte huid hebt als je naar school gaat enzo. Laat je gewoon een keer adviseren bij de etos of da ofzo welke foundation het beste bij jouw huidskleur past.
Daarnaast is het belangrijk je gezicht goed te reinigen als je gaat slapen. was met facewash al het vuil van je gezicht en gebruik daarna een nachtcreme. overdag cover je huid dus met foundation.

succes!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:01

Ik dacht eerder ook altijd dat ik nooit een vriendje zou krijgen. Dat ligt -zoals bij velen hier- ook voor een groot deel in mijn verleden; ik ben ook vanaf groep 1 eigenlijk tot aan de 4e van de middelbare school zwaar gepest en daardoor wordt je eigenwaarde niet bepaald hoger.. Ik las echter dat dit bij de TS niet echt van toepassing is, maar toch denk ik dat het wel verband houdt met hoe jij in het leven staat en tegen andere mensen en dingen aankijkt..

Ik heb sinds nu iets meer dan 3 maanden een fantastische vriend. Ik ken hem dan ook via internet en ik zou alleen maar willen zeggen als je nieuwsgierig bent: schrijf je in op een site als relatieplanet en het zal je verbazen hoeveel leuke jongens van onze leeftijd erop staan Knipoog
Voor mijn huidige vriend had ik wel eens vriendjes maar dat was ook echt niet serieus en dat kwam ook pas op rond mijn 16e. Ik dacht altijd ach wat kan zo iemand nou in mij zien; ik ben dik, lelijk, et cetera. Maar ga jezelf vooral niet zitten vermoeien met die onzin Knipoog

En voor de TS: als je je te bewust bent van het feit dat je geen vriendje hebt en er erg mee bezig bent, lukt het inderdaad ook niet. Laat het een beetje los en neem het zoals het komt. Ga leuke dingen doen met vriendinnen; biosje, naar de stad, ergens een drankje drinken, verzin het maar. Ook daar vind je leuke jongens en je weet soms niet hoe het uitpakt. Wees niet te verlegen en wees vooral ook jezelf Lachen

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:16

piloe4ever schreef:
Sieltjuh schreef:
Ik dacht altijd dat dit in combinatie was met roken, maar kan het natuurlijk mis hebben? Filmpje doet het overigens niet bij mij.

Nee. Door enkel de pil te slikken loop je al die 23% meer kans.

Het ligt wel iets ingewikkelder dan dit hoor Lachen Zo zie je een behoorlijke reductie in die kans zodra vrouwen langer dan een paar jaar niet slikken. Exacte cijfers hier niet bij de hand, maar kan ze wel voor je opzoeken.

Borstkanker is sowieso een ingewikkeld fenomeen, waarbij nog lang niet alle factoren bekend zijn. De cijfers die jij noemt zijn geen "kans op" maar "associaties met" - ofwel: binnen de groep vrouwen die de pil langer dan x jaar slikt (en dat gaat over minimum 5-10 jaar aaneengesloten) komt er x% meer borstkanker voor. Hoe dat komt is niet bewezen. Vervolgens neemt dit percentage binnen deze groep weer sterk af, als vrouwen x jaar niet meer slikken (ook iets van een jaar of 5).
Het feit dat de oorzaak niet bewezen is, vind ik wel belangrijk. Er zijn duidelijk erfelijke varianten van borstkanker, waarbij de kans op erg groot is. Er zijn ook subtiel erfelijke varianten, waarbij veel minder duidelijk is dat het familiair aangelegd is en de kans op ook een stuk kleiner kan zijn. En tot slot is het sterke vermoeden dat er meerdere multifactoriële varianten zijn, waarbij zowel genetica als factoren uit de leefomgeving een rol spelen... Dat kan zeker ook de pil zijn, maar dat hoeft helemaal niet.

Zo, tot zover een klein stukje opheldering Lachen

Over eigen waarde: dat is het grootste cadeau dat je jezelf kunt doen. Ongeacht of 't gaat om relaties eigen waarde is één van de meest belangrijke dingen van jezelf. Houdt van jezelf, geloof in jezelf en geniet van het leven....

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 23:52

WhiteRose schreef:
Het ligt wel iets ingewikkelder dan dit hoor Lachen Zo zie je een behoorlijke reductie in die kans zodra vrouwen langer dan een paar jaar niet slikken. Exacte cijfers hier niet bij de hand, maar kan ze wel voor je opzoeken.

Borstkanker is sowieso een ingewikkeld fenomeen, waarbij nog lang niet alle factoren bekend zijn. De cijfers die jij noemt zijn geen "kans op" maar "associaties met" - ofwel: binnen de groep vrouwen die de pil langer dan x jaar slikt (en dat gaat over minimum 5-10 jaar aaneengesloten) komt er x% meer borstkanker voor. Hoe dat komt is niet bewezen. Vervolgens neemt dit percentage binnen deze groep weer sterk af, als vrouwen x jaar niet meer slikken (ook iets van een jaar of 5).
Het feit dat de oorzaak niet bewezen is, vind ik wel belangrijk. Er zijn duidelijk erfelijke varianten van borstkanker, waarbij de kans op erg groot is. Er zijn ook subtiel erfelijke varianten, waarbij veel minder duidelijk is dat het familiair aangelegd is en de kans op ook een stuk kleiner kan zijn. En tot slot is het sterke vermoeden dat er meerdere multifactoriële varianten zijn, waarbij zowel genetica als factoren uit de leefomgeving een rol spelen... Dat kan zeker ook de pil zijn, maar dat hoeft helemaal niet.

Zo, tot zover een klein stukje opheldering Lachen

Over eigen waarde: dat is het grootste cadeau dat je jezelf kunt doen. Ongeacht of 't gaat om relaties eigen waarde is één van de meest belangrijke dingen van jezelf. Houdt van jezelf, geloof in jezelf en geniet van het leven....

"23% meer kans op borstkanker" is hoe artsen het letterlijk vermelden. Hoe dan ook, de meeste vrouwen zijn niet eens op de hoogte dat er "een kans" is op borstkanker als ze de pil al jaren slikken. Het is toch belachelijk dat hier in Nederland geen voorlichting over word gegeven Boos!
Inderdaad heel veel dingen zijn niet bewezen. Bij sigaretten werd vroeger ook ontkend dat je er longkanker van kon krijgen. Ze verdiende er veel te veel geld aan om toe te willen geven dat het ongezond was. Er werd jaren lang omheen gepraat, maar ondertussen kregen mensen wel longkanker van roken. De pil is (net als de sigaretten toen) een product dat zeer populair is bij iedereen (70% van de dertigers slikt de pil) en de pil is makkelijk te verkrijgen (in vergelijking met andere medicijnen). Huisartsen schrijven het al voor aan minderjarige als ze een beetje last van puistjes hebben...alsof het een snoepje is! Met 11 jaar beginnen ze om zulke redenen al die troep te slikken! En slikken het vanaf jonge leeftijd jaren achter elkaar.
Ik hoef niet te wachten tot het allemaal bewezen is. Ik zie mensen in mijn omgeving die borstkanker krijgen en die het niet kunnen verklaren "waarom", het zit niet in de familie, ze lijden een gezond leven en toch krijgen ze die rotziekte. Wel slikken ze allemaal al jaren de pil.
Het blijft ook een feit dat er bij allochtonen vrouwen nauwelijks gevallen van borstkanker zijn. De eerste generatie moslim vrouwen die naar Nederland kwamen hebben nooit de pil geslikt en zij hebben ook nooit borstkanker gekregen. Zelfs een woordvoerder van Pinkribbon kon niet verklaren waarom allochtonen minder kans hebben op borstkanker. Het zou door andere voeding kunnen komen blabla. Ze blijven er maar vaag over...Hebben ze een bord voor hun kop? Dit heeft echt niet te maken omdat ze anders eten ofzo. Ze gaan naar de zelfde supermarkt als de nederlanders. Toch krijgen al die Nederlandse vrouwen borstkanker en zij niet.
De pil is gelukkig al een stuk lichter en bij de volgende generatie is het aantal borstkanker gevallen al verlaagd. Ook in mijn familie slikt niemand de pil en daar ben ik dolblij om!

Ik heb 2 kennissen verloren aan borstkanker die hun kinderen hebben moeten achterlaten en 1 kennis leeft nog, heeft chemo en alles gehad, maar het is helaas al uitgezaaid. Allemaal slikten ze jarenlang de pil en het zijn mensen die gezond leefde. Ik kan me er heel kwaad over maken als er zo luchtig word gedaan over de risico's van de pil, bewezen of niet bewezen. Ik heb genoeg bewijzen gezien.

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 06:50

Ik geloof niet dat we deze discussie in dit topic moeten voeren, dus maar heel even kort: ik kan het niet in alles met je eens zijn, zeker ook door de uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek. En mischien tot je geruststelling, de pil heeft door de jaren heen een grote ontwikkeling doorgemaakt, en is allang niet meer zoals ie ooit was. Het lijkt me een bizar verband als de cijfers dan hetzelfde blijven... Maarrr... dit topic gaat over andere zaken Ja

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 06:56

Ik ben ook 21 en single. Maar daar heb ik opzich wel een simpele verklaring voor. Ik ga eigelijk nooit uit en ben alleen maar druk met werken en paarden, dus waar zou ik iemand tegen moeten komen Clown
Ik maak me er niet druk om, komt vanzelf wel.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:09

Ik ben ook jarenlang single geweest.. Had wel eens een vriendje maar dan was het hooguit een maand.. Ging wel veel stappen, maar voelde me erg onzeker tegenover de mannen..

Nu heb ik sinds 4,5 maand wel een vriend.. En het bevalt erg goed Tong uitsteken..

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:43

Hier nog een single....
Ook ik heb op de middelbare school niet zo'n leuke tijd gehad maar of dat ermee te maken heeft dat het met de mannen vaak op nix uitloopt.... Ik weet het niet! Dat ik er zelf een flinke duw mee gehad heb weet ik wel zeker!

Niet vervelend bedoeld maar het lijkt wel alsof alle gepeste personen/buitenstaanders zich helemaal op de paarden storten?! Of is het toeval?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:19

happyness schreef:
Hier nog een single....
Ook ik heb op de middelbare school niet zo'n leuke tijd gehad maar of dat ermee te maken heeft dat het met de mannen vaak op nix uitloopt.... Ik weet het niet! Dat ik er zelf een flinke duw mee gehad heb weet ik wel zeker!

Niet vervelend bedoeld maar het lijkt wel alsof alle gepeste personen/buitenstaanders zich helemaal op de paarden storten?! Of is het toeval?

is denk ik zo en mischien ook maar beter ook ik werd ook welens gepest door prive dingen was niet vaak maar ik trok me ook steeds vaker terug naar de paarden

Sita18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:15

Hier nog 1 single (van inmiddels 21 jaar) die ook nog geen vriend gehad heeft en ook nog nooit gezoend heb..

Ben ook wel gepest vroeger, maar dat is eigenlijk rond de vmbo tijd wel afgelopen.. Helaas heb ik wel snel dat ik iemand leuk vind, alleen het lef niet heb om er op te stappen (omdat ik net zo meerderen hier heb dat ik een laag zelfbeeld heb) Ook is het altijd hetzelfde dat of diegene mij niet ziet zitten, een vriendin heeft of homo is.. En als je erg kieskeurig bent zit het niet mee.. Val altijd op de types die vriendinnen kunnen hebben die veel knapper zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:12

Ik hoor eigenlijk niet in dit topic thuis want ik heb wel vriendjes gehad.
Maar klikte het aan en ik vind het verdrietig te lezen dat sommige meiden hier denken dat ze nooit een lief vriendje vinden.
Probeer niet zo te denken! Ik wil niet als een betweter klinken hoor,maar vind het echt jammer dat iemand zo over zichzelf denkt.
Ik kreeg mijn eerste vriendje op mijn 16e,daarvoor dacht ik altijd dat niemand me leuk vond. Lag nooit heel goed in de klas,hoorde er nooit echt bij en was ook vrij rustig en stil.
Daarna heb ik wel vriendjes gehad ook,maar ik denk dat het ook scheelt hoe je over jezelf denkt.
Je hoeft echt geen maatje 36 te hebben of blond haar tot op de knie(even ernstig overtrokken,mag dat duidelijk zijn!).

Klinkt cliché maar het gaat om je uitstraling. Sommige vrouwen hebben die ook terwijl ze bij wijze van spreke in een vuilniszak lopen. En waarom? Omdat ze in zichzelf geloven, ze weten dat ze net zo goed iets te bieden hebben als de supermooie meiden.
Want mooi/slank/ wat dan ook hoeft absoluut niet te betekenen dat je de vriendjes voor het uitkiezen hebt.
Als je karakter niet goed zit,houdt het ook snel op..

Ik vind niet dat je zou moeten denken dat een jongen "wel een vriendin kan krijgen die knapper is". Ja,misschien wel. Misschien ook wel niet. Je vergelijkt jezelf dan met een eigenschap die jijzelf dus belangrijk lijkt te vinden(knap zijn),en die je jezelf dus niet toestaat te hebben(want er zijn knappere meiden).
Dat moet je dan toch proberen om te draaien. Jij hebt net zoveel gave eigenschappen die een man waardeert,alleen,als je je focust op je uiterlijk dan laat je die rest niet echt zien.

Kortom:trust in yourself!
en daarbij ook nog,een vriendje is geen must. en echt,het komt goed..

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:46

Totaal mee eens Ja.

Dat ik geen vriendje heb gehad, tja. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Soms is het wel eens 'moeilijk' om te zeggen, als je het over 'vriendjes' hebt. Heb ik niet. Wel gewoon zoenen, maar telkens als het méér werd dan zoenen haakte ik af. Waarom? Weet ik niet. Vind het gewoon moeilijk om iemand dicht bij me te laten komen. Heb ik ook met vriendschappen, heb veel kennissen maar slechts een paar 'echte' vrienden.
Maar inderdaad, ik denk dat ik eerder weinig aandacht kreeg omdat ik zelf ontzettend onzeker was, en dat uitstraalde. Nu ben ik zekerder, opener en dat zie je toch terug in 'aandacht'. Qua uiterlijk ben ik zelf niet veel veranderd, maar juist m'n uitstraling én ook m'n karakter, praat gemakkelijker terwijl ik eerder stil muisje was.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:06

Ben het met peelemeisje eens Ja herken mezelf erin Lachen Ben nu zóveel zelfverzekerder dan pakweg 2 jaar terug (en langer) en ik merk het ook in de aandacht Ja

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:29

Hier nog iemand!! Een jaar terug vond ik het heel vervelend, vriendinnen die allemaal leuke vriendjes hadden en ik had het gevoel alsof ik nooit een leuke jongen ontmoette, die mij leuk vond en ik hem!! Nu heb ik nogsteeds geen vriendje, maar ben het meer gaan respecteren. Zoals veel zeggen, het komt wel, ik kom de ware vast wel een keer tegen, misschien duurt het wat langer dan bij andere!! Meestal komt het heel onverwachts... en meiden voor jullie weet ik ook zeker dat jullie allemaal een hardstikke leuke jongen ontmoeten! Probeer er niet te veel aan te denken, lekker genieten van het leven, er zijn zo veel leuke dingen buiten jongens toch? Knipoog Bijvoorbeeld onze lieve paardjes !!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:34

je maakt een grapje.. Scheve mond

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:36

Hoezo maakt ze een grapje Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:37

Goede vraag...

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:38

Sarcastisch neem ik aan Knipoog.

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:40

Huh, maak ik een grapje?? Waarover als ik vragen mag?