Nijn schreef:Damn je mag er zelf ook wel wat voor doen hoor, gebruik GOOOOOOGLE.....
http://www.thuiszorgbrabant.nl/
nou zeg, sorry hoor, dak daar nog niet aan dacht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Damn je mag er zelf ook wel wat voor doen hoor, gebruik GOOOOOOGLE.....
http://www.thuiszorgbrabant.nl/
als ze zin heeft

Ik heb dan ook geld van de spaarrekening afgehaald om de rekening te betalen. En die vul ik dan weer in porties aan, dus nu even 3 maanden geen geld voor nieuwe kleding, uit eten of lekker de kroeg in, maar alles wat niet nodig is gewoon direct naar de spaarrekening._Tivoli_ schreef:Nou meid,als je dan ook meteen alvast aangeeft bij je stalbaas dat je ff krap zit,dan krijgt hij niks koud op zijn dak.
Van scooters heb ik geen verstand,maar dat komt vast ook wel weer goed.
mijn zwakke punten aan andere mensen vertellen.. maarja, nu moet ik wel!
Miracle_ schreef:_Tivoli_ schreef:Nou meid,als je dan ook meteen alvast aangeeft bij je stalbaas dat je ff krap zit,dan krijgt hij niks koud op zijn dak.
Van scooters heb ik geen verstand,maar dat komt vast ook wel weer goed.
dat vind ik altijd zo vervelend hemijn zwakke punten aan andere mensen vertellen.. maarja, nu moet ik wel!
Wat zijn jullie hard zeg.
Wilawander schreef:De laatste paar pagina's niet meer door gelezen.Wat zijn jullie hard zeg.
![]()
Zo te lezen heeft TS jullie begrepen en wat ze ermee doet is toch haar ding.
Als wij het eens een maandje minder hebben dan betalen we eerst alle rekeningen, halen we voor alle dieren voer voor de hele maand. Op de dieren wordt niet bezuinigt. We gaan niet uit, eten zo goedkoop mogelijk, kopen geen dingen die we niet dringend nodig hebben.
Tips aan jou. Vraag je ouders om tegen betaling grotere klsujes te doen. Zoals de tuin, schilderen enz. Of bij de buren, familie, grootouders.
Zie in je profiel dat je een vriendje hebt? Misschien kan hij je op weg helpen.
Willen je ouders je niet brengen naar de baan die 15 km weg is? Als je echt astma hebt zullen ze dat toch wel doen? Is toch alleen maar goed dat je een baan hebt.
Vraag je staleigenaar om klusjes.
Je hebt zolang je geen baan hebt recht op een uitkering en zelfs achterstalig.
Ik heb mijn ouders om hulp gevraagd.. En ben nu op zoek naar een (tijdelijk) baan..

Liezel1 schreef:Meis; je woont in Schaijk, dat is niet abnormaal ver van de bewoonde wereld. Ik weet al 3 winkels in Oss waar ze mensen zoeken... Rondje stad zou dus wonderen doen...
of ga ff snel langs een winkel ofzo)Miracle_ schreef:lautje76 schreef:keihard gaan werken. Morgen naar het uitzendbureau en elk rotklusje nemen dat je kan krijgen. Al is het maar voor een paar dagen. Zeker weten dat je dan aan de slag kan. En ondertussen gewoon doorsolliciteren voor een baan die je leuk vindt.
En gaan fietsen.
Fietsen naar mijn pony is best ver.. En ik krijg toch om de maand betaald, dus daar heb ik deze maand niks aan, om de eerste beste baan aan te nemen die ik tegenkom
ik haal mijn kleding tweedehands