De druppels hier zijn waanzinnig groot en de eerste klap is net gevallen Edit: en nu komen er toch wel wat harde klappen en de tv begint te storen
Haha idd! Ik zit in Koog aan de Zaan en het staat hier helemaal blank Regen komt met bakken uit de hemel en het dendert hier aardig. En dat te bedenken dat ik vanmorgen de deur uitstapte en klaagde over dat het zo benauwd was
Hier schijnt de zon...maar als ik buienradar mag geloven komt er wel wat regen aan!! Ben benieuwd of nordhorn weer gespaard blijft en alles om ons heen trekt!! Zal niet de eerste keer zijn!!
hier droog ( nog wel ) licht bewolkt.. gisteren veeel regen gehad en alles liep onder bij ons ( gang , lekkage op de overloop )..hoe was het gisteren bij jullie kwa weer?
Hier is het nu wel aangenaam, hoop dat het zo nog blijft. Vanochtend rond 6 uur hoorde ik wel wat gerommel maar geloof niet dat het door heeft gezet, was nog te slaperig om het echt te beseffen geloof ik
kitty_gomez
Geplaatst: 29-07-08 12:01
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het nu super lekker! Het begint lekker af te koelen.. Zal zo wel gepaard gaan met flinke onweersbuien, maar dat vind ik even niet zo erg.. Was die warmte behoorlijk zat!
kitty_gomez
Geplaatst: 29-07-08 12:05
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt