Heel veel sterkte nog verder om alles 'op orde' te krijgen.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel veel sterkte nog verder om alles 'op orde' te krijgen.. 
Kop op meid, je kunt het!

En zó herkenbaar, zo begrijpelijk.... Ik denk dat iedereen die zoiets zwaars in zijn leven meegemaakt heeft, zich hierin herkent.
De klap komt vaak later, en dat geeft niks, daar moet je mee leren dealen, zoals je zegt, je draagt dat rugzakje en helaas moet je dat de rest van je leven meedragen, je kunt het niet zomaar afgooien en zeggen "dit is niet gebeurd"

je hebt het grootste deel al gedaan, en ook dit komt goed, ook al klinkt dat misschien nu zo bot 
), je weet me te vinden he!
Je komt er wel, en je bent al zo'n eind op weg. En met je korte koppie, je bent een ontzettend knappe meid. Ik ga er voor zorgen dat we een heerlijke zomer tegemoet gaan, en in oktober gaan we lekker op vakantie. Kleine dingetjes, geniet, just be. Yellowfish schreef:De steun die ik heb gehad tijdens mijn ziekte, heeft me er doorheen geholpen. Ik ben altijd positief gebleven, mede daardoor. De steun van mijn familie, van mijn vrienden, maar ook van jullie bokkers, is onbeschrijflijk. Ik heb jullie daar al meerdere keren voor bedankt, maar ik zou willen dat ik meer kon doen om te laten zien hoe belangrijk dat voor me is geweest.
Sprekend voor alle andere meelezers hier kan ik denk k wel zeggen dat je voor ons allemaal een voorbeeld bent met je vechtlust en doorzettingsvermogen! Echt respect zoals je dit allemaal doet! 
er valt een hoop te vertellen.