Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TheNovelist schreef:Vanmiddag aangekomen in Italië en onze huurauto opgehaald. Nog geen 2 uur later heeft er iemand tegen onze auto aangereden bij de supermarkt... wij nog toeteren maar hij ging gewoon door. Gelukkig heeft een meneer het ook gezien maar dat word weer een hoop gedoe
daantjuhhh schreef:nevica schreef:Alsnog een tip; via de app of site kun je aangeven welke ingrediënten niet goed waren en dan krijg je in ieder geval tegoed terug. Weet even zo niet of er ook optie was tot geld terug.
Ja altijd wel belachelijk weinig was dat.
50 cent voor iets wat in de winkel 3€ kost bijvoorbeeld
Shenavallie schreef:Ik zal vast niet de enige zijn en anders maar wel, maar ik erger me eraan dat er zóveel aandacht naar dat voetbal gaat en dat er zoveel voor aangepast wordt. Heb de hele lijst met ergernissen daaromtrent uiteindelijk maar verwijderd om het kort te houden: ik hoop met elke vezel in mijn lijf dat de tegenpartij wint.
Shenavallie schreef:Ik zal vast niet de enige zijn en anders maar wel, maar ik erger me eraan dat er zóveel aandacht naar dat voetbal gaat en dat er zoveel voor aangepast wordt. Heb de hele lijst met ergernissen daaromtrent uiteindelijk maar verwijderd om het kort te houden: ik hoop met elke vezel in mijn lijf dat de tegenpartij wint.