Vandaag komt mijn puzzel tafel binnen en kan ik eindelijk weer op een fatsoenlijke manier puzzels maken ipv op de grond met kromme rug en alles Kan niet wachten tot ie er is!
Ik ben ZO trots. Vandaag wilde mijn man trailerladen oefenen met de paarden omdat we altijd problemen hebben met de oudste. Echt bloedirritant.
Nouja voor hem hadden we een lange adem nodig en heel veel geduld maar mijn jonkie daarin tegen... My god wat een pareltje. Na 5/6 keer oefenen kon ik hem helemaal zelfstandig laden en lossen. Zo fijn. Nooit gedacht dat ik een paard zou hebben die alleen te laden is.
Spannend gesprek gehad vandaag die gelukkig uiteindelijk meeviel. We krijgen zeer waarschijnlijk airco's en een drie keer zo groot kantoor in mijn huurpand.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 30-01-25 20:14
Marcella schreef:
[ Afbeelding ] Vond dit wel een hele leuke garage vondst.
[ Afbeelding ] Vond dit wel een hele leuke garage vondst.
Weet nog dat mijn opa er zo'n een had.
Is ie nu van je opa geweest of niet.
Weet ik niet helemaal zeker. Denk het wel, maar dan is die nog te mooi voor. Ergens lig mij bij dat mijn oom die van opa gesloopt heeft en toen een nieuwe besteld heeft.
Weer lekker gepadeld. Wat een geweldig leuke sport.
Marcella
Geplaatst: 30-01-25 23:53
Telpeva schreef:
Wat is het voor ding?
Handboor.
nick_en_ik
Geplaatst: 31-01-25 14:51
Het zonnetje schijnt En tijdens mijn route kom ik langs een opfok, en de paardjes daar herkennen me ondertussen. Ik werd zelfs begroet met een hinnikje, zo lief
WinSel
Geplaatst: 31-01-25 16:50
Via NHA 2x cursus Italiaans beginners + gevorderden besteld en 2e cursus gratis Zo kunnen mn man en ik nog meer Italiaans praten
schooladvies voor de middelbare school van dochter gehad. Voorlopig advies had ze tl/havo, wat ik aan de lage kant vond. De leerkrachten hebben nu het definitief advies op havo/vwo gezet, daar kunnen we ons beter in vinden. Dochter blij. Volgende week nog wel de doorstroomtoets, maar dat gaat weinig verschil meer maken.
Britta31
Ik ben blij met de zon. Blij met leuke mensen om mij heen.
Marcella
Geplaatst: 31-01-25 22:20
Budget food Zwijndrecht gevonden.
Blij met mijn nieuwe keuken raam, blij met de nieuweventilatie, goed kunnen schoonmaken achter de vriezers, goed kunnen schoonmaken achter keuken kastje. Koelkast en kastje zo terug gezet zodat er geen kittens meer achter kunnen.
Okay dat laatste had ik misschien niet moeten doen.
Anastasia24
Geplaatst: 31-01-25 23:02
Voor het eerst in zeker 4 maanden weer een ''echte'' staldag gehad, maar god wat waren ze druk en eigenwijs. Kan wel zien dat ze de afgelopen 4 maanden niets hebben gedaan. Spelen onder het wandelen, zelfs een halve steiger en rollen net waar kon. Etters, Even streng geweest maar kon ervan genieten. Eenmaal op de wei de shetlander die snel wilde ontsnappen en de tinker snel rennend richting de zak brokken. Ik zweer je dat ze samen werken. Nog even en we maken de bossen weer onveilig met z'n 3e.
Zebrastreep
Geplaatst: 31-01-25 23:30
Een leuke bank gevonden die zeker zou passen, moet alleen nog even wachten tot het huis echt van mij is.
Gisteren eindelijk een rondje gemaakt op mijn nieuwe mountainbike was echt genieten.