Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een vertrouwen dat het al wel betaald is dan, hopen dat niemand het mee neemt!
petra8 schreef:Ik heb 2 dure boeken op mp staan, 40 per stuk en dan ben ik niet eens de duurste.
Krijg ik de vraag wat ik voor de 2 boeken samen wil hebben, mevrouw leeft van een minima en zou er heel blij mee zijn. Wat moet je daar nou mee?
Mijn eerste reactie is, dat moet je niet willen, van dat geld kan je meer dan een week boodschappen doen. Aan de andere kant vind ik dat ik daar niet over mag oordelen want het zijn mijn zaken niet. Maar waarom schrijft iemand dat sowieso?????
DuoPenotti schreef:Als je dat bij mij ter info doet sta ja heel ver onderaan de lijst met mensen die het mogen kopen....
Geef het dan nog zelf liever gratis weg dan dat ik het verkoop....
Bied gewoon wat je het waard vind en klaar.
Citaat:Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget iswegens alleenstaand moederschap.

Citaat:Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget is wegens alleenstaand moederschap/ minima/student. enz.
Doei..next.
DuoPenotti schreef:Citaat:Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget iswegens alleenstaand moederschap.
lijkt me prima
En wie weet kom ik er nog op terug.Citaat:Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget is wegens alleenstaand moederschap/ minima/student. enz.
Doei..next.
Dat zit echt in mijn allergie
Weet het, mijn ding.
Maar ik weet ook dat ik daarbij niet de enige ben

DuoPenotti schreef:Misschien dat het anders is als iemand kinderkleertjes verkoopt of speelgoed.
Maar ik heb dingen te koop voor bijvoorbeeld paarden die niemand perse nodig heeft.