Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 10:35

Ik weet geen hint en ook nog niets voor mijn lootje, haha. Maar als ik eenmaal ga shoppen komt het vanzelf

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:12

Hier ook geen tierlantijntjes, enige wat er staat zijn souvenirs uit een aantal landen.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:54

Hier ook verder geen tierlantijntjes. Wij hebben alle 4 ADHD, waardoor ons huis heel rustig verder is voor onze eigen rust. Ik heb enkel wat kaarsjes, fotolijsten, en vooral de gamespullen staan. Maar enkele accessoires. Komt verder ook omdat ik aan het kijken ben naar andere meubels en ik graag wil dat het daar ook bij past. Beetje bij beetje komt er wel wat bij, maar nog heel neutraal.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:12

Ik ga binnenkort eens beginnen met mijn lootje uitpluizen. Maar heb het momenteel even druk en een zieke dochter die hele dagen bovenop me geplakt zit :')

Maargoed er is nog ruim de tijd _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:15

Beterschap voor je dochter Charxhebe, zo sneu altijd met die kleintjes.

Ik hou wel van wat aankleding in huis, maar t moet wel beetje bij elkaar passen. Ik vind ons huis nu nog veel te kaal, dus daar moet nog verandering in komen. Er moet vooral nog wat aan de muur komen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:20

CharxHebe schreef:
Ik ga binnenkort eens beginnen met mijn lootje uitpluizen. Maar heb het momenteel even druk en een zieke dochter die hele dagen bovenop me geplakt zit :')

Maargoed er is nog ruim de tijd _O-

Och, beterschap :(:)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:25

Beterschap met je dochter! :knuffel:

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:37

Beterschap met je dochter! Is nooit fijn als je kindje ziek is. :knuffel:

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:58

Ik ben altijd zo dramatisch slecht in mijn lootje raden. Ik hou echt van puzzelen maar ik snap gewoon hints niet ofzo. Dus kom vooral maar op met de sudoku's, woordzoekers, Japanse beeldzoekers, legpuzzels, rebussen, speurtochten en weet ik veel wat nog meer want ik hou er oprecht van. Maar bij voorbaat mijn excuses voor het er heel lang over doen als het antwoord niet voor me uit gespeld is...

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 14:22

Ik ben ook gewoon erg slecht in het stylen van het huis. Mijn vriend ook, we willen wel wat meer aankleding maar kunnen nooit "het" item vinden. Willen ook al sinds we hier wonen (2016) een mooie grote klok, maar die is er ook nog steeds niet :Y)

Imay1990, ik ben bang dat ik er ook heel slecht in ga zijn. Dan kunnen we samen puzzelen, blijven er vanzelf een aantal over waar we uit kunnen kiezen.

CharxHebe, beterschap... hier ook nog steeds kinderen die niet fit zijn, zo vermoeiend ook voor onszelf.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 14:52

Ik ben ook totaal niet goed met hints (en ook niet met het zelf bedenken van hints).

De weekvraag was over superheld? Ik zit niet zo in de superhelden vrees ik := . Elke superheld heeft zijn sterke punten en daar dan ook automatisch zijn zwakke punten in, compleet met slechterik.
Hoewel geen superheld denk ik dat ik dan gewoon voor James Bond zou stemmen :))

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:06

Superhelden heb ik ook niet echt, ja m’n pony, telt dat ook? <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:23

Mijn vriend is mijn superheld. <3

Nee geintje ik heb geen superheld haha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:33

germie schreef:
Ik weet geen hint en ook nog niets voor mijn lootje, haha. Maar als ik eenmaal ga shoppen komt het vanzelf

Nou dat dus

Had wel als eerste in het topic wat kadootjes gekocht nu nog checken als het bij diegene past….

Per wanneer is het eigenlijk verzenden :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:36

Citaat:
- Het pakket moet verzonden worden tussen 8 en 17 december. Let op: Bij verzenden op 17 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze paketten ook echt de 18e mee gaan met de verzending

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:38

Sieraden... Ik draag ze veel maar wel vaak dezelfde. Ik heb wel aan een kant meerdere armbandjes, dat vind ik altijd wel leuk. Er hangen nu twee kralenarmbanden en een gevlochten armbandje van hertenhuid (die heb ik in Canada bij het Ojibwe Cultural Centre gevlochten).

Leuke oorbelletjes zijn altijd welkom, ik heb in beide oren drie gaatjes. Meeste is wel zilver. Zolang het maar geen roze is :')
Oh en geen grote hangers of ringen, dat vind ik niet prettig.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 16:33

Ik denk dat mijn superheld dan toch wel mijn hond is.. is al zo vaak mijn steun geweest <3

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:11

Nooohhhh mijn man heeft een cadeautje voor mijn lootje opgrgeten!! {:)-:(

Gelukkig kon ik er ook nog een stukje van krijgen want om nu een half cadeautje te geven is ook weer zoiets.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:42

Vealosz schreef:
Hier ook verder geen tierlantijntjes. Wij hebben alle 4 ADHD, waardoor ons huis heel rustig verder is voor onze eigen rust. Ik heb enkel wat kaarsjes, fotolijsten, en vooral de gamespullen staan. Maar enkele accessoires. Komt verder ook omdat ik aan het kijken ben naar andere meubels en ik graag wil dat het daar ook bij past. Beetje bij beetje komt er wel wat bij, maar nog heel neutraal.

Hier een vriend met ADHD, die ook smeekt voor een leeg/rustig huis. Ik ben wel van de fotokaders en beeldjes, maar ik vind het minder erg dat ze er niet (in overvloed) staan dan dat mijn vriend het erg vind dat ze wel massaal aanwezig zijn :+ Ik heb een doos gevuld met alle snuisterijen hier in de woonkamer, en ben van plan er daar een paar uit te halen en dan om de x maanden te wisselen. Zo zijn we beide bij haha.

Hier helaas nog niet gaan shoppen voor mijn lootje, maar dat ligt aan tijdgebrek. Ik weet wel wat ik allemaal wil, heb een lijstje in mijn handtas steken haha. No worries lootje, het komt er wel van! :j

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:46

He kom ik net thuis en het enige wat ik nog op tafel had (een prachtige grote glazen bol met led lampjes) in duizend stukjes baal zo ik was hier echt gek op.. kijken of ik iets kan vinden wat erop lijkt maar ben er bang voor…

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:46

fohadie schreef:
Nooohhhh mijn man heeft een cadeautje voor mijn lootje opgrgeten!! {:)-:(

Gelukkig kon ik er ook nog een stukje van krijgen want om nu een half cadeautje te geven is ook weer zoiets.

Hahaha zou mijn vriend ook kunnen doen

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 19:15

IMAY1990 schreef:
Ik ben altijd zo dramatisch slecht in mijn lootje raden. Ik hou echt van puzzelen maar ik snap gewoon hints niet ofzo. Dus kom vooral maar op met de sudoku's, woordzoekers, Japanse beeldzoekers, legpuzzels, rebussen, speurtochten en weet ik veel wat nog meer want ik hou er oprecht van. Maar bij voorbaat mijn excuses voor het er heel lang over doen als het antwoord niet voor me uit gespeld is...

Iemand kan zijn naam met neol letters op de doos zetten en ik raad mijn santa nog niet. Ik probeer wel heel fanatiek ieder jaar. Maar hints is gewoon niet aan mij besteed. Dus ook alvast mijn excuses!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 20:06

Ik heb überhaupt het gebrek aan zelfkennis om hints over mezelf te bedenken. Misschien ben ik beter in het raden van mijn Secret Santa. _O-

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 20:41

Ik moet mijn hints nog xD
Mischien maar geen hint als hint haha

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 20:44

Brrr het wordt nu s avonds ook al echt onbehagelijk in huis, een top hier is een kruikje of kaarsen voor de koude avonden, lekker met warme chocomel of thee (met kandij <3 )

In bed heb ik altijd een kat die graag boven op me ligt en lekker warm is.