Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 13:42

rien10 schreef:
Urbanus schreef:
Dat Duitse gezin wat bijna volledig is omgekomen bij een kano- ongeluk. Wat een absolute nachtmerrie.

Zijn vader en het tweede kind gevonden? Dat meisje…. Komt je daar ooit overheen?

Ja, zijn allebei gevonden, kreeg de update een uurtje terug.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 13:47

Oh gets... arme familie, vreselijk

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 13:50

Ik krijg er buikpijn van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 15:41

Dat ik graag wil dat de klusjesmannen weggaan :') Ramen moeten open blijven omdat de verf moet drogen dus het is ook een beetje fris. Maar na 3 dagen wil ik gewoon even rust in mijn huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 15:43

De laatste uurtjes voor mijn vakantie gaan zooooo langzaam....

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 16:23

Ineke2 schreef:
hagelslag schreef:
Ik weet niet of ik wil rijden of longeren

Doe beide? Longeren met zadel op en dan daarna erop uitstappen :')

Ik was vandaag al om kwart voor 5 wakker en ik ben vanavond pas laat thuis, zucht.

Ik heb mn zusje kunnen motiveren en we hebben een klein rondje buiten uit gedaan *\o/*

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 16:28

De benauwdheid buiten...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 16:34

Zebrastreep schreef:
Dat ik graag wil dat de klusjesmannen weggaan :') Ramen moeten open blijven omdat de verf moet drogen dus het is ook een beetje fris. Maar na 3 dagen wil ik gewoon even rust in mijn huis.

Ik zit ook in deze mood. Mijn schoonouders komen hier al weken meerdere dagen per week voor kleine klusjes in huis (lamp ophangen, gordijnen ophangen etc.). Ze komen ook elke keer samen. Schoonvader is dan bezig met het klusje en mijn schoonmoeder gaat steeds opruimen. En ik begin mij er aan te irriteren. Ik ben gewoon thuis aan het werk en wordt steeds gestoord waar wat ligt of moet komen te liggen. :+ Ik denk alleen maar "laat mij werken en blijf eens van al mijn spullen af :j " maar ze bedoelen het lief en opgeruimd huis is ook lekker, dus ik vind dat ik niet moet zeuren en tolereer het maar. Maar toch irriteert het mij. :Y) beetje mensenmoe denk ik.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 16:49

iirrssjjee schreef:
De benauwdheid buiten...

Lig het dus niet aan mij dat ik het benauwd heb. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 17:01

Mijn huis uit gevlucht vanwege de geluidoverlast. Kunnen ze niet gewoon kapot vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 17:54

Woningbouw die maar blijft drammen met brieven en telefoontjes om een afspraak te maken voor de rookmelders. Ik heb begin juni al gebeld dat ik een rookmelder heb en dat ik geen tijd heb om thuis te blijven voor een nutteloze afspraak. Dat zouden ze noteren. Toen kreeg ik een brief met wanneer ze zouden komen. Nogmaals gebeld, ze zouden niet langskomen. Toen lag er een niet thuis melding in de brievenbus met de vraag om een afspraak te maken. Ik heb gemaild dat ik al een rookmelder heb en dat ik met de woningbouw heb besproken dat er niemand hoeft te komen. Nu ligt er een dreigende brief in de bus dat ik binnen een week een afspraak moet maken.
ROT OP, KOM EERST VOOR HET GEWONE ONDERHOUD

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 17:59

[***] schreef:
Woningbouw die maar blijft drammen met brieven en telefoontjes om een afspraak te maken voor de rookmelders. Ik heb begin juni al gebeld dat ik een rookmelder heb en dat ik geen tijd heb om thuis te blijven voor een nutteloze afspraak. Dat zouden ze noteren. Toen kreeg ik een brief met wanneer ze zouden komen. Nogmaals gebeld, ze zouden niet langskomen. Toen lag er een niet thuis melding in de brievenbus met de vraag om een afspraak te maken. Ik heb gemaild dat ik al een rookmelder heb en dat ik met de woningbouw heb besproken dat er niemand hoeft te komen. Nu ligt er een dreigende brief in de bus dat ik binnen een week een afspraak moet maken.

Ik wilde net zeggen ja, doe eerst al dat achterstallige onderhoud en ga dán zeuren over een rookmelder… :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:00

Eapy schreef:
[***] schreef:

Ik wilde net zeggen ja, doe eerst al dat achterstallige onderhoud en ga dán zeuren over een rookmelder… :roll:

Het is ook nog een dreigbrief dat ze hierna juridische stappen gaan ondernemen en dat de kosten voor mij zijn -:(-

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:01

[***] schreef:
Het is ook nog een dreigbrief dat ze hierna juridische stappen gaan ondernemen en dat de kosten voor mij zijn -:(-

Het is goed met ze… sterkte! Heel irritant!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:04

Maak gewoon een afspraak, met de 5 minuten zijn ze klaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:16

Dat is heel erg mooi maar ik ben vrijwel niet thuis :) bijna alleen maar weekenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:20

En daarnaast, als mij 3x toegezegd wordt dat ik geen afspraak hoef te maken dan ga ik er ook vanuit dat ik geen afspraak hoef te maken.
Dan vind ik zo'n dreigbrief die ook nog verkeerd gedateerd is (5 juli terwijl hij pas na 16 juli is bezorgd) met de boodschap dat ik voor 12 juli een afspraak moet maken en dat er anders juridische kosten komen niet oké.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:22

Maak gewoon die afspraak en klaar.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:26

Laat je rookmelders checken, Sushi! Die dingen redden levens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:28

Dan mag jij me vertellen wanneer. Ik ben maandag thuis, zaterdag, zondag, de week erop op zaterdag.
Ik ben niet voor mijn lol weg, ik heb belangrijke afspraken. De afspraak voor de rookmelder kan ook niet op een tijdstip gemaakt worden, er wordt verwacht dat je tussen 8 en 17 uur thuis bent. Dat kan ik niet.

Gini schreef:
Laat je rookmelders checken, Sushi! Die dingen redden levens.

Mijn rookmelder is in maart gecheckt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:32

Nou dan doe je niks en laat je het op een proces aankomen. Prima.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:34

Als je niet thuis kunt zijn, kun je misschien een buurman/kennis vragen om een dag in je huis te zitten? Brandmelders zijn wel echt belangrijk.

Mijn ergernis: ik moet de was opvouwen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:36

[***] schreef:
Dan mag jij me vertellen wanneer. Ik ben maandag thuis, zaterdag, zondag, de week erop op zaterdag.
Ik ben niet voor mijn lol weg, ik heb belangrijke afspraken. De afspraak voor de rookmelder kan ook niet op een tijdstip gemaakt worden, er wordt verwacht dat je tussen 8 en 17 uur thuis bent. Dat kan ik niet.

Zet het dan op die maandag? Een afspraak die een juridisch vervolg krijgt wanneer niet ingepland zou ik ook onder het kopje 'belangrijk' zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:40

Gini schreef:
[***] schreef:

Zet het dan op die maandag? Een afspraak die een juridisch vervolg krijgt wanneer niet ingepland zou ik ook onder het kopje 'belangrijk' zetten.

Ja maar ze zijn nu niet meer bereikbaar en maandag bellen voor een afspraak op diezelfde dag gaat zeer moeilijk worden :+ ik heb nu in een mail gezet dat ik maandag kan en dat het anders nog een tijd zal moeten wachten tot ik minder afspraken heb (voor mijn gezondheid dus ook niet bepaald onbelangrijk).

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:41

Hier hebben we ook rookmelders, de eigenaar van de woning (vrije sector, investeerder) zegt dat ze verplicht zijn om die dingen te registreren. Wij maken ook gewoon die afspraak, ook al werken we allebei fulltime. Geen zin om daar negatieve energie in te steken.