Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 18:53

Shenavallie schreef:
Naast dat ik dat niet wil, zal dat ook niet lukken. Ben een overjarige Pippi. Mijn oma was ook zo, heerlijk! Die ging met 82 een bommetje in het zwembad doen en zei dan steevast: "Moet je die ouwe mensen zien kijken". :D
Ik was laatst ook stomverbaasd toen ik uit een reactie van je opmaakte dat je geen student van ergens in de 20 bent, hahaha. Je komt op mij altijd veel jonger over. :))

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 18:53

Wait whut. Hoor je niet te proppen met wc papier?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:06

Ik biecht op dat ik eigenijk al jullie eerdere confessions nog moet lezen ;)

En m'n 2e is dat ik niet echt aardig was tegen de fietsers die altijd maar denken dat ze het alleen recht hebben

( en stiekem ben k dan heel vaak niet zo aardig want de ergenis erover stapelt op )

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:20

Ik ben even wezen ramptoeristen buiten, toen een trauma rondcirkelde om mijn huis.
Bleek loosalarm, vreemd verhaal. Gelukkig niets ernstigs.

En nee, proppen is voor kinderen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:25

Ik moet opbiechten dat een niet-werkende claxon in mijn auto best geen schande is. Nu kan ik ongestoord keihard op mijn stuur rammen, waar ik anders best wel eens fiks kan zou maken op verkeersagressie :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:28

Mkango schreef:
Shenavallie schreef:
Naast dat ik dat niet wil, zal dat ook niet lukken. Ben een overjarige Pippi. Mijn oma was ook zo, heerlijk! Die ging met 82 een bommetje in het zwembad doen en zei dan steevast: "Moet je die ouwe mensen zien kijken". :D
Ik was laatst ook stomverbaasd toen ik uit een reactie van je opmaakte dat je geen student van ergens in de 20 bent, hahaha. Je komt op mij altijd veel jonger over. :))

Krijg ik in het dagelijkse leven ook vaker te horen. Als ik mensen in het echt zie/spreek dan schatten ze me standaard tien jaar jonger in. Als ze dan horen dat mijn zoon 22 jaar is, vallen hun ogen nog net niet uit hun kassen. Krijg steevast te horen dat ik dan wel erg jong moeder was, maar ik was toch echt al twee weken 24 toen hij geboren is. Dus een heel normale leeftijd. :D

Aanvulling: Ik kan wel bloedserieus en volwassenen zijn, maar ik ben het liefst gewoon mijzelf. Vind andere mensen die zichzelf durven te zijn ook veel leuker in de omgang.

Smee__

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:35

Mijn vader zegt altijd dat je pas volwassen bent als je dood bent :)) Vind het zelf ook altijd wel een mooie, nooit dat kind in jezelf verliezen :D

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:51

Varekaj schreef:
Ik moet opbiechten dat een niet-werkende claxon in mijn auto best geen schande is. Nu kan ik ongestoord keihard op mijn stuur rammen, waar ik anders best wel eens fiks kan zou maken op verkeersagressie :o

Is een werkende claxon niet gewoon verplicht? :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 19:58

manonutjuh schreef:
Varekaj schreef:

Is een werkende claxon niet gewoon verplicht? :=

In Nederland wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 20:29

Shenavallie schreef:
Krijg ik in het dagelijkse leven ook vaker te horen. Als ik mensen in het echt zie/spreek dan schatten ze me standaard tien jaar jonger in. Als ze dan horen dat mijn zoon 22 jaar is, vallen hun ogen nog net niet uit hun kassen. Krijg steevast te horen dat ik dan wel erg jong moeder was, maar ik was toch echt al twee weken 24 toen hij geboren is. Dus een heel normale leeftijd. :D

Aanvulling: Ik kan wel bloedserieus en volwassenen zijn, maar ik ben het liefst gewoon mijzelf. Vind andere mensen die zichzelf durven te zijn ook veel leuker in de omgang.
Same. :j Als het moet ben ik heel volwassen en verantwoordelijk, maar liever ben ik gewoon Peter Pan. _O- Ik ben net 30, maar veel mensen schatten me ook begin 20.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 20:31

Geen idee of dat moet? Hij is er vorig jaar mee door de APK geraakt, zelfs nooit gemerkt dat ze dat controleren.
Ieder najaar, als de eerste mist begint te komen, dan krijg ik daar een kortsluiting en moet die zekering eruit. Na 2 jaar op rij om 6u 's ochtends het halve dorp ongewenst wakker te toeten en sukkelen om die zekering eruit te prutsen heb ik ze nadien niet meer vervangen.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 20:34

Ik dacht gisteren een of andere rare huidziekte te hebben ontwikkeld tot ik er achter kwam dat ik kruimels van mijn cracker aan mijn tepels had kleven en ik dus geen gekke ziekte had. Leve de sporttop in twee maten te groot :evaw:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 20:35

Gamova schreef:
Ik dacht gisteren een of andere rare huidziekte te hebben ontwikkeld tot ik er achter kwam dat ik kruimels van mijn cracker aan mijn tepels had kleven en ik dus geen gekke ziekte had. Leve de sporttop in twee maten te groot :evaw:

Hier moest ik toch wel hard om lachen!! Sorry!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 20:35

In het kader van toiletpapier biecht ik op dat ik in Griekenland waar je je toiletpapier in de afvalemmer moet doen, ik dat na de grote boodschap echt niet doe en dan liever een paar keer extra doortrek :+

O en ik prop niet maar gebruik in mijn eentje 6 rollen toiletpapier per week. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 20:37

Dat was in Nepal ook. Geen papier door het toilet, alles in de emmer ernaast.

Het went.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 21:35

Varekaj schreef:
Dat was in Nepal ook. Geen papier door het toilet, alles in de emmer ernaast.

Het went.

In Vietnam ook. Niet overal, maar de meer afgelegen plaatsen wel.
Ben ik op gegeven moment ergens in the middle of nowhere mijn (nog half volle) rol papier kwijt. Bij nadere inspectie bleek de rol in de pot gevallen te zijn. Ik heb doorgespoeld en ben daarna met een stalen gezicht weer weg gelopen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:13

Gamova schreef:

Hahahahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:20

Ik heb geen oog dicht gedaan in Nepal nadat er een gigantische spin uit het gordijn viel en onder het bed van mijn vriend is gespurt. Dat bed was een houten bak met een matras op. Zijne stond bij het raam waar spinnemans naar beneden viel, mijne overkant van het kamertje tegen de muur.

Bij een zwarte huisspin op de buitenmuur van onze buurman, waar ik langs moet naar de brievenbus, draai ik spontaan om en loop nog liever het hele huizenblok rond om bij de post te geraken.
En ik ben weken lang via onze garagepoort in en uit gegaan omdat er een kruisspin achter onze deurbel, naast de voordeur, verscholen zat. Enkel de poten staken er tussenuit.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:22

Varekaj schreef:
Ik heb geen oog dicht gedaan in Nepal nadat er een gigantische spin uit het gordijn viel en onder het bed van mijn vriend is gespurt. Dat bed was een houten bak met een matras op. Zijne stond bij het raam waar spinnemans naar beneden viel, mijne overkant van het kamertje tegen de muur.

Bij een zwarte huisspin op de buitenmuur van onze buurman, waar ik langs moet naar de brievenbus, draai ik spontaan om en loop nog liever het hele huizenblok rond om bij de post te geraken.
En ik ben weken lang via onze garagepoort in en uit gegaan omdat er een kruisspin achter onze deurbel, naast de voordeur, verscholen zat. Enkel de poten staken er tussenuit.

Je eerste verhaal is een puur horrorverhaal.
Die andere dingen zou ik ook doen!

Ik heb ooit eens gehoord van een meisje dat ze op de wc zat en er een spin van boven naar beneden kwam en haar shirt in verdween. Dat is al jaren geleden maar nog kijk ik altijd naar boven voor ik op de wc ga zitten :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:33

Ik ben gelukkig niet heel bang van spinnen.
Ooit een hele dikke, zwarte spin geplet in bed.
Werd wakker en voelde wat plakken. Toen ik keek zat er een bloedvlek op mijn been en bloed + platte spin in mijn bed :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:34

Sherivey schreef:
Ik ben gelukkig niet heel bang van spinnen.
Ooit een hele dikke, zwarte spin geplet in bed.
Werd wakker en voelde wat plakken. Toen ik keek zat er een bloedvlek op mijn been en bloed + platte spin in mijn bed :o

|(

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:35

Over spinnen gesproken... ik heb er vandaag denk ik wel 30 in de stofzuiger gezogen. Van formaatje iniminie tot 2 euro formaat. Eigenlijk vind ik dat zo slecht van mezelf als bioloog maar ze ruïneren onze kozijnen en ik moest ook de ramen zemen %)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:35

Moet er dan wel direct achteraan opbiechten dat ik dus wél paniek had toen ik eens wakker werd en er een duif via mijn open raam naar binnen was gekomen :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:37

Dat van het wc papier hierboven xd arme mensen die al die rioleringspijpen weer moeten opschonen.

Je kunt het beter in de pot te weken laten liggen, dan lost het het beste op en kan dan na een half uur ofzo alsnog doorgetrokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 22:51

Moet je eens de boel ontstoppen als je demente bewoners constant incomateriaal, yoghurt- en puddingpotjes en washandjes door de pot spoelen.

Ik ben een dergelijke sch*tluis wat spinnen betreft dat ik ze geeneens te lijf durf gaan met de stofzuiger :+ Bang dat ze er alsnog in slagen om snel weg te rennen voor ze opgezogen zijn. Laat staan dat ik de zak of opvangbak durf aanraken om leeg te maken.
Daardoor heb ik in mijn vorige woning een week met zo'n klepper in de woonkamer gezeten. Ik kon er niet bij en beest kwam niet laag genoeg om aan de katten te voeren. Uiteindelijk dood gekregen door zo'n spuitbus tegen insecten die je in een afgesloten ruimte moet plaatsen en waarbij je dan minstens een uur er niet in mag + goed luchten nadien.