Fly_high schreef:Ik vind vlees in mijn koelkast niet echt vies zolang ik het niet hoef te eten. Maar goed heb ook altijd een pak muizen in de vriezer dus die lat ligt niet erg hoog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:Zonnetje81 schreef:Veel vegetariërs willen geen vlees in huis of zien ruiken. Dus ook lastig.
Ooh nee dat vind ik geen probleem. Had zelfs laatst ook zelf vlees gehaald voor gasten zodat ze niet per se mijn vega stuff moetsen eten (en is ook goedkoper)
Vond het laatst wel lief, date vroeg of hij mij mocht zoenen want hij had vlees gegeten. Ik heb daar echt geen problemen mee.
Over opvoeding van kinderen; ik hoef er geen dus daar hoeft al niet over gezeured te worden
_Mir schreef:Zo, ik heb even een lastige situatie gecreëerd voor mezelf.![]()
Sinds een jaar zie ik een oude vriend weer. Hij zit momenteel nog in een relatie. Lang verhaal kort.. zien elkaar wekelijks en we begonnen wat te flirten, er zijn duidelijk gevoelens van beide kanten.. hij is een paar keer langs geweest, dit weekend ook en we hebben het heerlijk gehad samen. Kunnen lachen met elkaar, maar ook serieus praten. Maarja... feit blijft dat hij nog bezet is..Mega fout allemaal, maar achja.. we leven maar een keer.
Fly_high schreef:Spot an incel
Dat was wel zo'n gebruikelijke incel tactiek dat het zelfs een eigen naam had dacht ik?Kan er alleen ff niet op komen. Komt neer op vrouwen eerst afzeiken over hoe lelijk, gestoord, kansloos en dik ze weer en niet zijn om vervolgens te melden dat je er toch wel seks mee durft te hebben, al dan niet met enorm veel tegenzin uiteraard