[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 23:59

Rivendell schreef:
Omg wat een vreselijke schoenen

Oke jij bent af :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:09

Rivendell schreef:

Bedoel je mijn foto? Of irregulars? Die van mij zijn inderdaad stront lelijk omdat het klimschoenen zijn :+ irregulars vind ik kwestie van smaak maar echt gaaf sommige <3

Ik vind het hoe dan ook soms een tikje idioot dat ik met regelmaat €100-150 aan schoenen uitgeef die, puur naar de feiten gekeken, helemaal niet passen en alleen mijn voeten verneuken :')

Afbeelding

En dan is het nog mijn helemaal losgeklommen paar, die zitten super lekker zo :j Plus ik ben een amateur, profs dragen ze liefst 4 maten te klein. Maar zelfs als amateur moet ik zeggen dat als ze nieuw zijn, het wel bloed, zweet zweren en tranen is :')

Doe mij maar glitter unicorns *\o/*

Niobe

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:12

Oh dat kan ook nog, als dat zo is dan ben je weer op :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:41

Dat hebben wij hier met wandelschoenen… €200 pp om er als ANWBer uit te zien op onze Lowa’s. Maar oh wat lopen ze goed, we hebben al heel wat natuur verkend op die dingen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 00:56

Ik mag niks zeggen, ik wandel op Vibram Fivefingers. :') Match made in heaven, zelfs in de Himalaya’s. <3

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 07:09

Rivendell schreef:

Dan moet je maar kinderen nemen, het is of het een of het ander :+

Ik overweeg om die reden een paar van die schoenen werkloos achterin een heule diepe kast te zetten... :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 07:34

Mkango schreef:
Ik mag niks zeggen, ik wandel op Vibram Fivefingers. :') Match made in heaven, zelfs in de Himalaya’s. <3

Ik was helemaal weg van de komodosport. Mijn laatste paar valt helemaal uit elkaar. En de nieuwe zijn zo smal. Helaas vind ik nu geen paar meer dat lekker zit |(

Ik heb voor de natte periode een paar vivo barefoot gobi’s. Die laat ik lekker los zitten.

En heerlijk toch? Dat wij geld kunnen uitgeven aan schoenen (of stijgbeugels) voor onszelf, en niet een vermogen kwijt zijn aan schoenen die over een paar maanden weer te klein zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:10

Ik heb vanochtend alweer €145 afgetikt aan de smid, moest ervoor om 6u30 al op pad maar heb wel én een lekker lange dag om alles te doen én kunnen genieten van de rust en fluitende vogeltjes terwijl hij bezig was.
Tot ik weer thuis kwam, eerste wat ik hoorde iets voor 9 was een krijsend jong.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:19

Luxorvalkje schreef:
Mkango schreef:

Ik was helemaal weg van de komodosport. Mijn laatste paar valt helemaal uit elkaar. En de nieuwe zijn zo smal. Helaas vind ik nu geen paar meer dat lekker zit |(

Ik heb voor de natte periode een paar vivo barefoot gobi’s. Die laat ik lekker los zitten.

En heerlijk toch? Dat wij geld kunnen uitgeven aan schoenen (of stijgbeugels) voor onszelf, en niet een vermogen kwijt zijn aan schoenen die over een paar maanden weer te klein zijn?
Oo, wat jammer! En als je een mannenmodel probeert, misschien zijn die iets breder? De mijne zijn zo langzamerhand ook lichtjes aan vervanging toe, maar ik draag ze echt helemaal op. _O-

Dat laatste is zonder meer waar!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 21:27

Ik had dit topic perongeluk ontstipt :o?

Ik moet weer even bijlezen hoor

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:42

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:35

Ik had het gelezen inderdaad
Vond het bijzonder dat de koperspiraal steeds genoemd wordt, want t kan ook gebeuren met een hormoonspiraal dan neem ik aan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:37

fleurtjeuh schreef:
Vond het bijzonder dat de koperspiraal steeds genoemd wordt, want t kan ook gebeuren met een hormoonspiraal dan neem ik aan

Citaat:
Het RIVM kreeg geen meldingen binnen van gebruikers van een hormoonspiraal. Het risico op verlies van het spiraaltje door gebruik van de menstruatiecup is bij de hormoonspiraal hetzelfde, maar waarschijnlijk gebruiken vooral vrouwen met koperspiralen de menstruatiecup, omdat zij nog (heftig) menstrueren en hormoonspiraal gebruikers niet of tenminste een heel stuk minder.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:53

Urbanus schreef:
fleurtjeuh schreef:

Citaat:
Het RIVM kreeg geen meldingen binnen van gebruikers van een hormoonspiraal. Het risico op verlies van het spiraaltje door gebruik van de menstruatiecup is bij de hormoonspiraal hetzelfde, maar waarschijnlijk gebruiken vooral vrouwen met koperspiralen de menstruatiecup, omdat zij nog (heftig) menstrueren en hormoonspiraal gebruikers niet of tenminste een heel stuk minder.

Klinkt als een plausibele verklaring :D .
Dacht ook dat dit sowieso werd afgeraden, maar zou het hoe dan ook spannend vinden :Y) .

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:52

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 19:46

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:04

Zet je koekjes uit en Facebook denkt meteen: omg, jij bent 30, jij wilt kinderen!

Afbeelding

It’s a ‘no’ from me, mate. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:11

Ew. Boycotten!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:16

Ik had afgelopen nacht weer m'n terugkerende nachtmerrie. Ik was weer eens zwanger.... De horror en ik ben altijd zo in paniek en radeloos -O- Gelukkig elke keer weer opluchting als ik wakker word en er geen buik is 8-)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:19

Ik heb soms ook van die nachtmerries, ben ik niet alleen zwanger maar ook vaak met een hele verkeerde vent :')

...en dan word ik gelukkig wakker :D

@Mkango where did my unsee button go?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:27

Gister een klant in de winkel met een kleine. Hij kocht een zakje krentenbollen." Heeft papa voor jou bollies gekocht dan?" Vroeg hij aan het kind.

Alsjeblieft zeg, straks besteld dat kind volgende keer " bollies" bij mijn collega, hoe moet zij nou weten wat er bedoelt wordt? Praat gewoon tegen dat kind!

Oftopic maar wel grappig: een vrouw aan de telefoon wilde corona brood bestellen. Ik zei dat we gelukkig geen corona verkochten. Ze bleef volhouden van wel dus noemde ik een paar broden op die wel wel verkopen. Bleek ze een Omega te bedoelen. Hoe zo corona? We hebben toch de omicron, niet de omega variant nu?! Al snap ik het wel: Alfa,Betha,Gamma,Omega, enz. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:33

Ik ben op Ibiza en eerlijk waar, sinds ik op Schiphol aankwam is elk kind dat ik tegenkom aan het janken of krijsen. Op Schiphol, in het vliegtuig (ik begin te denken dat baby’s in vliegtuigen kindermishandeling is), op het strand, in de dorpjes, restaurants, serieus overal.
Mijn nichtje die mee is zegt steeds dat het aan mij ligt _O-
Gelukkig zitten we in een 16+ hotel <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:55

Klein grut in een vliegtuig is ook gewoon een vorm van mishandeling. Als ik mijn eigen oren soms eens voel.. ik doe het iig mezelf vrijwillig aan. Die snappen er geen reet van.

Ik stapte maandag de dierentuin binnen en het eerste exemplaar stond keihard te krijsen. Echt waarom is het zo leuk? _O-

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:22

In mijn omgeving merk ok ook echt dat kinderen het heel erg op prijs stellen als je gewoon op een normale volwassen toon tegen ze praat in plaats van babytaal.

Mijn paard daarintegen gaat zich heel erg op mij focussen als ik een hoog stemmetje op zet. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:52

Plop1997 schreef:
In mijn omgeving merk ok ook echt dat kinderen het heel erg op prijs stellen als je gewoon op een normale volwassen toon tegen ze praat in plaats van babytaal.

Mijn paard daarintegen gaat zich heel erg op mij focussen als ik een hoog stemmetje op zet. :=

Oh ja, dat is met mijn kat ook. Die luistert gewoon niet als ik normaal tegen haar praat :')