Rivendell schreef:Omg wat een vreselijke schoenen
Oke jij bent af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivendell schreef:Omg wat een vreselijke schoenen
Mkango schreef:Ik mag niks zeggen, ik wandel op Vibram Fivefingers.Match made in heaven, zelfs in de Himalaya’s.
Luxorvalkje schreef:Oo, wat jammer! En als je een mannenmodel probeert, misschien zijn die iets breder? De mijne zijn zo langzamerhand ook lichtjes aan vervanging toe, maar ik draag ze echt helemaal op.Mkango schreef:Ik mag niks zeggen, ik wandel op Vibram Fivefingers.Match made in heaven, zelfs in de Himalaya’s.
Ik was helemaal weg van de komodosport. Mijn laatste paar valt helemaal uit elkaar. En de nieuwe zijn zo smal. Helaas vind ik nu geen paar meer dat lekker zit![]()
Ik heb voor de natte periode een paar vivo barefoot gobi’s. Die laat ik lekker los zitten.
En heerlijk toch? Dat wij geld kunnen uitgeven aan schoenen (of stijgbeugels) voor onszelf, en niet een vermogen kwijt zijn aan schoenen die over een paar maanden weer te klein zijn?
fleurtjeuh schreef:Ik had het gelezen inderdaad
Vond het bijzonder dat de koperspiraal steeds genoemd wordt, want t kan ook gebeuren met een hormoonspiraal dan neem ik aan
Citaat:Het RIVM kreeg geen meldingen binnen van gebruikers van een hormoonspiraal. Het risico op verlies van het spiraaltje door gebruik van de menstruatiecup is bij de hormoonspiraal hetzelfde, maar waarschijnlijk gebruiken vooral vrouwen met koperspiralen de menstruatiecup, omdat zij nog (heftig) menstrueren en hormoonspiraal gebruikers niet of tenminste een heel stuk minder.
Urbanus schreef:fleurtjeuh schreef:Ik had het gelezen inderdaad
Vond het bijzonder dat de koperspiraal steeds genoemd wordt, want t kan ook gebeuren met een hormoonspiraal dan neem ik aanCitaat:Het RIVM kreeg geen meldingen binnen van gebruikers van een hormoonspiraal. Het risico op verlies van het spiraaltje door gebruik van de menstruatiecup is bij de hormoonspiraal hetzelfde, maar waarschijnlijk gebruiken vooral vrouwen met koperspiralen de menstruatiecup, omdat zij nog (heftig) menstrueren en hormoonspiraal gebruikers niet of tenminste een heel stuk minder.
Plop1997 schreef:In mijn omgeving merk ok ook echt dat kinderen het heel erg op prijs stellen als je gewoon op een normale volwassen toon tegen ze praat in plaats van babytaal.
Mijn paard daarintegen gaat zich heel erg op mij focussen als ik een hoog stemmetje op zet.