Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjesJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:22

Ik ben het oververmoeidheid zijn zat! Niks helpt

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:23

fjordjes schreef:
Ik ben het oververmoeidheid zijn zat! Niks helpt

+1 :knuffel:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:52

Appeltje_1 schreef:
AmyII schreef:
Meld je ziek. Neem rust en zoek professionele hulp. Echt, ik ben herstellende van een burn-out en het afgelopen jaar is met alle therapieën en hulp mijn meest leerzame jaar ooit geweest.

Kan ik helaas niet. Ik wil dit best via Pb uitleggen.

Mag, waar jij behoefte aan hebt :* ik moet er alleen wel bij vermelden dat ik niet weet of ik vanavond nog lees/ reageer. Maar je mag me altijd een pb sturen :).

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 23:03

Op hoop van zegen in mijn eigen bed slapen.
Ik vind dit gruwelijk eng... Ziekenhuis bed Was toch makkelijker instellen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 07:56

Dat ik me tegenwoordig als een soort Hyacint Bucket gedraag bij mijn vriend in de auto. Terwijl ik dat bij mijn vader niet heb.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 08:07

Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn automatische wekker van nature. Doordeweeks vind ik het fijn. Maar in het weekend niet!!!!! Dan wil ik gewoon uitslapen, maar nee hoor ik word steevast wakker om 6.45u.
Alleen als ik bij mijn vriend ben kan ik uitslapen. En daar zit meteen een andere ‘ergenis’, meer een gemis. Ik zou ‘m graag even willen zien maar dat kan niet.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 08:14

deksel schreef:
Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn automatische wekker van nature. Doordeweeks vind ik het fijn. Maar in het weekend niet!!!!! Dan wil ik gewoon uitslapen, maar nee hoor ik word steevast wakker om 6.45u.
Alleen als ik bij mijn vriend ben kan ik uitslapen. En daar zit meteen een andere ‘ergenis’, meer een gemis. Ik zou ‘m graag even willen zien maar dat kan niet.

Zelfde hier. Of meer de wekker van mijn jongste. Gisteren film avondje gehouden met de kinderen. Laat op bed dus had gehoopt dat hij nu wat langer zou slapen. Maar helaas...

Duurt het lang voordat je je vriend weer kan zien? Kun je m ook niet even (video)bellen oid?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 08:21

JustMe8484 schreef:
deksel schreef:

Zelfde hier. Of meer de wekker van mijn jongste. Gisteren film avondje gehouden met de kinderen. Laat op bed dus had gehoopt dat hij nu wat langer zou slapen. Maar helaas...

Duurt het lang voordat je je vriend weer kan zien? Kun je m ook niet even (video)bellen oid?

Ja, dat lijkt mij inderdaad verschrikkelijk. Niet kunnen uitslapen door je kinderen. Weet niet hoe oud ze zijn maar kan je ‘m niet terugsturen naar bed? Dat deden mijn ouders altijd. Dan mocht ik pas uit bed komen als de grote wijzer bij de 12 stond of wat dan ook.

En ik denk dat bellen niet lukt. Hij is op (werk)vakantie met een grote groep en een heel druk programma. Ik heb ‘t ff aan hem gevraagd. We zien elkaar pas weer zondag over een week in het echt (en dan zien we elkaar letterlijk 3 uur en dan is t alweer tijd om te slapen). We hebben het beide zo druk met stage en werk en we wonen 1.5u enkele reis bij elkaar vandaan dus we kunnen elkaar niet even een avondje zien tussendoor. Kan niet wachten tot we samenwonen :).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 08:47

Ik word nog iedere keer wakker van de pijn wanneer ik op mijn linkerzijde ga liggen. Dat wordt ook vervelend na een week. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 08:56

Echt een heel beroerde nacht achter de rug. :\

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:00

deksel schreef:
JustMe8484 schreef:

Ja, dat lijkt mij inderdaad verschrikkelijk. Niet kunnen uitslapen door je kinderen. Weet niet hoe oud ze zijn maar kan je ‘m niet terugsturen naar bed? Dat deden mijn ouders altijd. Dan mocht ik pas uit bed komen als de grote wijzer bij de 12 stond of wat dan ook.

En ik denk dat bellen niet lukt. Hij is op (werk)vakantie met een grote groep en een heel druk programma. Ik heb ‘t ff aan hem gevraagd. We zien elkaar pas weer zondag over een week in het echt (en dan zien we elkaar letterlijk 3 uur en dan is t alweer tijd om te slapen). We hebben het beide zo druk met stage en werk en we wonen 1.5u enkele reis bij elkaar vandaan dus we kunnen elkaar niet even een avondje zien tussendoor. Kan niet wachten tot we samenwonen :).

Hij is 2,5, dat werkt met hem nog niet echt.

Hier vriend ook niet in huis ivm quarantaine. Kinderen vervelen zich dood en vooral de middelste heeft er moeite mee. Dus ik heb ook gewoon geen zin in de dag...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:05

Wakker geworden in mijn eigen bed. Dat betekent vakantie voorbij :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:19

hagelslag schreef:

Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. In elk geval zonder snurkende kamergenoten :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:37

Vanochtend onze koraalteenboomkikker dood gevonden :( we zagen het al aankomen maar is nogsteeds jammer

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:42

Donderdag op vrijdag nacht dekens eraf gegooid en nu foute boel. Nu hopen dat het niet doorslaat naar longontsteking/bronchitis dan ben ik de klos. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 10:19

Ineke2 schreef:
hagelslag schreef:

Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. In elk geval zonder snurkende kamergenoten :')

Danku, jaa het is gelukt....
Wel aardig goed zelfs dat ik nu ervan gaar ben.

Oke rechts voelt niet heel fijn aan dus zal mn bed uit en even bewegen.
Maar het nieuwe matras wat ik dus een tijdje geleden heb gekocht is goed waard.
Voor mijn zekerheid wil ik nog een nieuwe lattenbodem hebben. Gewoon ja... Zekerheid

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 10:24

De vieze koelkast staat nog steeds midden in mijn erg kleine huis. Net nog een dasty-douche gegeven zodat ik hem vanmiddag kan schoonmaken. Maar weet niet of mijn arm dat zo grappig vind. :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 10:43

Via een facebook advertentie een bedrukte koffiemok besteld.. Zie net dat die helemaal uit Amerika verstuurd is en nu is tegen gehouden door de douane.. Mag toch hopen dat ze zo'n koffiemok gewoon bezorgen zonder verdere kosten of gedoe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 10:54

Froukje schreef:
Via een facebook advertentie een bedrukte koffiemok besteld.. Zie net dat die helemaal uit Amerika verstuurd is en nu is tegen gehouden door de douane.. Mag toch hopen dat ze zo'n koffiemok gewoon bezorgen zonder verdere kosten of gedoe.

Btw- en inklaringskosten. Daar moet je rekening mee houden.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:13

Eigenlijk mag ik niet klagen want ik zit in een 4* bunker in de Canarische zon, maar ik moet toch even hoor. Ons hotel zit echt bom en bomvol met oudjes. Helemaal prima, geef ze geen ongelijk. Maar wat zijn die ontzettend asociaal. Echt ongelooflijk :n Erger mij er echt helemaal kapot aan, en dan nog durven om wat te zeggen over de jeugd van tegenwoordig.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:29

DiscoDipp schreef:
Eigenlijk mag ik niet klagen want ik zit in een 4* bunker in de Canarische zon, maar ik moet toch even hoor. Ons hotel zit echt bom en bomvol met oudjes. Helemaal prima, geef ze geen ongelijk. Maar wat zijn die ontzettend asociaal. Echt ongelooflijk :n Erger mij er echt helemaal kapot aan, en dan nog durven om wat te zeggen over de jeugd van tegenwoordig.

:(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:32

Loop al jaren in de herfst, winter en lente met sjaal voor mijn mond en wordt ik erop aangesproken en aangekeken die is gek. Tja ik weet gewoon koude lucht in/op mijn keel is risico longontsteking.

Beter gezegd ik hoef eigenlijk geen moeite te doen om de ziektewet in te gaan. Maar longontsteking is echt geen pretje en voorkom liever dan het krijgen.

En dat betreffende ouderen is bekend hier woon in een senioren flat.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:38

Schuur_ schreef:
Dat ik me tegenwoordig als een soort Hyacint Bucket gedraag bij mijn vriend in de auto. Terwijl ik dat bij mijn vader niet heb.

Hahahahhaha Hyacinth Bouqueeeeee

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:42

DiscoDipp schreef:

Probeer toch te genieten van de Canarische zon! Ik ben stiekem een beetje (positief) jaloers. Heb gewoon enorme behoefte aan warmte :').
Wat betreft asociale ouderen: heel herkenbaar!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 11:53

Het brandalarm wat elke dag/nacht afgaat, de irritante buren die tot 3.00 snachts feesten en het feit dat er niks aan gedaan wordt ;(

Iemand die weet hoe ik onder een huurcontract van een jaar uit kan komen? :')