Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:AmyII schreef:Meld je ziek. Neem rust en zoek professionele hulp. Echt, ik ben herstellende van een burn-out en het afgelopen jaar is met alle therapieën en hulp mijn meest leerzame jaar ooit geweest.
Kan ik helaas niet. Ik wil dit best via Pb uitleggen.
deksel schreef:Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn automatische wekker van nature. Doordeweeks vind ik het fijn. Maar in het weekend niet!!!!! Dan wil ik gewoon uitslapen, maar nee hoor ik word steevast wakker om 6.45u.
Alleen als ik bij mijn vriend ben kan ik uitslapen. En daar zit meteen een andere ‘ergenis’, meer een gemis. Ik zou ‘m graag even willen zien maar dat kan niet.
JustMe8484 schreef:deksel schreef:Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn automatische wekker van nature. Doordeweeks vind ik het fijn. Maar in het weekend niet!!!!! Dan wil ik gewoon uitslapen, maar nee hoor ik word steevast wakker om 6.45u.
Alleen als ik bij mijn vriend ben kan ik uitslapen. En daar zit meteen een andere ‘ergenis’, meer een gemis. Ik zou ‘m graag even willen zien maar dat kan niet.
Zelfde hier. Of meer de wekker van mijn jongste. Gisteren film avondje gehouden met de kinderen. Laat op bed dus had gehoopt dat hij nu wat langer zou slapen. Maar helaas...
Duurt het lang voordat je je vriend weer kan zien? Kun je m ook niet even (video)bellen oid?
deksel schreef:JustMe8484 schreef:
Zelfde hier. Of meer de wekker van mijn jongste. Gisteren film avondje gehouden met de kinderen. Laat op bed dus had gehoopt dat hij nu wat langer zou slapen. Maar helaas...
Duurt het lang voordat je je vriend weer kan zien? Kun je m ook niet even (video)bellen oid?
Ja, dat lijkt mij inderdaad verschrikkelijk. Niet kunnen uitslapen door je kinderen. Weet niet hoe oud ze zijn maar kan je ‘m niet terugsturen naar bed? Dat deden mijn ouders altijd. Dan mocht ik pas uit bed komen als de grote wijzer bij de 12 stond of wat dan ook.
En ik denk dat bellen niet lukt. Hij is op (werk)vakantie met een grote groep en een heel druk programma. Ik heb ‘t ff aan hem gevraagd. We zien elkaar pas weer zondag over een week in het echt (en dan zien we elkaar letterlijk 3 uur en dan is t alweer tijd om te slapen). We hebben het beide zo druk met stage en werk en we wonen 1.5u enkele reis bij elkaar vandaan dus we kunnen elkaar niet even een avondje zien tussendoor. Kan niet wachten tot we samenwonen.
Ineke2 schreef:hagelslag schreef:Op hoop van zegen in mijn eigen bed slapen.
Ik vind dit gruwelijk eng... Ziekenhuis bed Was toch makkelijker instellen
Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. In elk geval zonder snurkende kamergenoten
Froukje schreef:Via een facebook advertentie een bedrukte koffiemok besteld.. Zie net dat die helemaal uit Amerika verstuurd is en nu is tegen gehouden door de douane.. Mag toch hopen dat ze zo'n koffiemok gewoon bezorgen zonder verdere kosten of gedoe.
DiscoDipp schreef:Eigenlijk mag ik niet klagen want ik zit in een 4* bunker in de Canarische zon, maar ik moet toch even hoor. Ons hotel zit echt bom en bomvol met oudjes. Helemaal prima, geef ze geen ongelijk. Maar wat zijn die ontzettend asociaal. Echt ongelooflijkErger mij er echt helemaal kapot aan, en dan nog durven om wat te zeggen over de jeugd van tegenwoordig.
DiscoDipp schreef:Eigenlijk mag ik niet klagen want ik zit in een 4* bunker in de Canarische zon, maar ik moet toch even hoor. Ons hotel zit echt bom en bomvol met oudjes. Helemaal prima, geef ze geen ongelijk. Maar wat zijn die ontzettend asociaal. Echt ongelooflijkErger mij er echt helemaal kapot aan, en dan nog durven om wat te zeggen over de jeugd van tegenwoordig.