Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Ik heb hier ooit eens een link gevonden naar een website waar je je oog op onregelmatigheid/kreupelheid bij paarden kan trainen. Helaas niet opgeslagen, de naam van de Bokker niet onthouden, en ik kan het topic toch niet meer terugvinden... Heeft iemand de link, of misschien een link naar het topic? (Als iemand überhaupt weet waar ik het over heb)
Suzanne F. schreef:marley93 schreef:Ik heb hier ooit eens een link gevonden naar een website waar je je oog op onregelmatigheid/kreupelheid bij paarden kan trainen. Helaas niet opgeslagen, de naam van de Bokker niet onthouden, en ik kan het topic toch niet meer terugvinden... Heeft iemand de link, of misschien een link naar het topic? (Als iemand überhaupt weet waar ik het over heb)
Deze?
https://www.lamenesstrainer.com/
Sheran schreef:Dragen ze een pruik of is het een weave? En helaas wordt natural hair nog heel vaak gezien als iets vies, iets onprofessioneels, iets onbeschaafds, waardoor veel vrouwen het verbergen.Na een paar dagen random reels kijken op Instagram: waaaaarom dragen zoveel vrouwen met kroeshaar pruiken? Waarom is dat een ding?
Memories schreef:Dat prachtige natuurlijk kroeshaar is echter ook heel gevoelig en breekbaar. En het heeft ook enorm veel verzorging en aandacht nodig, dat is niet even een kam er doorheen en klaar. Bescherming van het haar en de hoeveelheid werk reduceren zijn vaak ook belangrijke redenen waarom nephaar en pruiken gebruikt worden. Naast dat het idd helaas ook soms is om aan een witte/westerse standaard te voldoen.
Amado7 schreef:Als je nog niet beter bent, ziek blijven melden en ondertussen solliciteren en als je aangenomen bent ontslag nemen?
Nyaleti schreef:Amado7 schreef:Als je nog niet beter bent, ziek blijven melden en ondertussen solliciteren en als je aangenomen bent ontslag nemen?
Ja ik ben dus bang dat het UWV dan denkt dat ik nep ziek wasof dat ik langer op ziek stond dan nodig was.
Memories, ja met zulke dingen zit ik dus.. wat voor gevolgen het verder heeft.
Iemand enig idee wie ik daarvoor kan bellen? Het Uwv, toch uitzendbureau zelf?
Nyaleti schreef:Amado7 schreef:Als je nog niet beter bent, ziek blijven melden en ondertussen solliciteren en als je aangenomen bent ontslag nemen?
Ja ik ben dus bang dat het UWV dan denkt dat ik nep ziek wasof dat ik langer op ziek stond dan nodig was.
Memories, ja met zulke dingen zit ik dus.. wat voor gevolgen het verder heeft.
Iemand enig idee wie ik daarvoor kan bellen? Het Uwv, toch uitzendbureau zelf?
Memories schreef:Je kan prima zelf ontslag nemen tijdens je ziekte, besef je alleen wel dat zo’n vrijwillig ontslag gevolgen heeft als je bijv een uitkering wil aanvragen omdat je in je nieuwe baan ook gelijk ziek wordt en het werk niet meer kan doen, of er in je proeftijd wordt uitgeknikkerd oid.