imaudy schreef:Nah dat er bij de kastjes op stal een gebruikt mondkapje op de grond lag
Ik zie sowieso veel mondkapjes rondslingeren in het openbaar, echt slecht.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:De reacties op Facebook zijn weer om van te huilen
' De uitslag is onterecht ik hoor in mijn omgeving dat iedereen PVV en FvD gaan stemmen dit kan nooit kloppen'!
Ja Gerda de wereld is groter dan alleen je kenniskring
Ineke2 schreef:De verkiezingsuitslag vind ik als SP stemmer echt om te huilen...
Verder ben ik ontzettend moe. 40 uur per week stage, heb volgende week vrijdag een examen en ik kan verdorie niet slapen wegens werkzaamheden aan de metro baan midden in de nacht![]()
xPabloBokt schreef:Ineke2 schreef:De verkiezingsuitslag vind ik als SP stemmer echt om te huilen...
Verder ben ik ontzettend moe. 40 uur per week stage, heb volgende week vrijdag een examen en ik kan verdorie niet slapen wegens werkzaamheden aan de metro baan midden in de nacht![]()
Idem dito, zie mijn vorige post.. heb tot nu toe twee keer in mijn leven mogen stemmen en het is twee keer SP geworden. Ik begrijp gewoon echt niet waar het naartoe moet in NL. De VVD maakt de rijken alleen maar rijker, D66 loopt te veel achter de EU en de euro aan en de groei van de FvD.. laten we het daar maar niet eens over hebben.
xPabloBokt schreef:Ineke2 schreef:De verkiezingsuitslag vind ik als SP stemmer echt om te huilen...
Idem dito, zie mijn vorige post.. heb tot nu toe twee keer in mijn leven mogen stemmen en het is twee keer SP geworden. Ik begrijp gewoon echt niet waar het naartoe moet in NL. De VVD maakt de rijken alleen maar rijker, D66 loopt te veel achter de EU en de euro aan en de groei van de FvD.. laten we het daar maar niet eens over hebben.
DiscoDipp schreef:Ik zou zeggen: verbreed je horizon, ga een tijdje elders wonen en je zult zien dat Nederland helemaal niet zo “naar de paasei” is. En daarvoor hoef je echt niet ver buiten de deur te kijken: het VK, Ierland, Frankrijk, Spanje, Italië, Wallonië. Allemaal plekken die we het Walhallah vinden op vakantie, maar die per saldo veel meer “naar de paasei” zijn dan Nederland, nog los van corona.Zebrastreep schreef:De reacties op Facebook zijn weer om van te huilen
' De uitslag is onterecht ik hoor in mijn omgeving dat iedereen PVV en FvD gaan stemmen dit kan nooit kloppen'!
Ja Gerda de wereld is groter dan alleen je kenniskring
Helaas wel, ik hou niet zo van vreemden![]()
Nee grapje hoor. Ik kan mij echt bezeiken over sommige reactiesEn dan ben ik zelf ook echt anti-vvd en vind ik die Kaag echt een hele akelige vrouw.
Verder interesseert het mij allemaal niet zo zeer. Nederland is toch al naar de T