elnienjo schreef:pien_2010 schreef:0,6 naar 0,9 is een kleine steiging.
Lenaatje, ik let ook altijd hoe maskertjes gedragen worden. Zie heel veel mis gaan. Het vraagt ook zelfdiscipline. Want bij mij ging het ook jeuken, en ik heb het genoteerd in mijn hoofd en het toen als niet ter zake doende innerlijk opzij geschoven. Na paar minuten was het jeuken over zonder dat ik ook maar het kapje geraakt heb.
Pas in de auto heb ik het afgedaan, handschoentjes uit en mijn handen met desinfectant goed schoongemaakt. Maskertje voor desinfectant in plastic zakje gedaan en thuis gelijk gekookt in een pannetje.
Niet om 't een of ander. Maar wat er mogelijk op je mondkapje terecht komt, dat komt toch ook in je haar en op je kleding? Dat kook je toch ook niet uit?
Klopt, dus na boodschappen doen gaat mondkapje in kookpan, handen wassen wordt paar keer gedaan tussendoor, en als alle boodschapjes zijn opgeborgen gaan mijn kleren in de was (voordat alles wat aangeraakt is in huis en auto ontsmet is), en ga ik zelf onder de douche en worden handen en haren gewassen.
De 1ste keren vond ik het een heel gedoe, maar nu is het zo gedaan. Het went.
Manlief wast op mijn verzoek die dag extra zijn handen, mocht er toch nog wat mee naar binnen zijn genomen.
Kunnen jullie allemaal mijn rode tekst niet lezen? Want dan ga ik alles anders en opnieuw doen.