Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:MarlindeRooz schreef:Al twee weken op en af grieperig... Ben het warm-koud-warm-koud, spierpijn, keelpijn, benauwdheid etc dat zich afwisselen wel echt zat! Wil studeren en langer dan 20 minuten achter de computer kunnen zitten.
Hier ook, toch wel een beetje blij dat ik niet de enige ben
MarlindeRooz schreef:Ja zou nooit denken dit ooit te zeggen... maar ik wil studeren en sporten.
iirrssjjee schreef:Eindelijk dacht ik, in de buurt, een goede sportschool gevonden te hebben, die ook nog een beetje betaalbaar is, moet ik me voor minstens een jaar vastleggen...![]()
Laat me het eerst een maand of 3 proberen dan. Na 1 week kan ik niet zeggen of ik het leuk blijf vindn...
chanicha schreef:iirrssjjee schreef:Eindelijk dacht ik, in de buurt, een goede sportschool gevonden te hebben, die ook nog een beetje betaalbaar is, moet ik me voor minstens een jaar vastleggen...![]()
Laat me het eerst een maand of 3 proberen dan. Na 1 week kan ik niet zeggen of ik het leuk blijf vindn...
Ik heb gesport bij Medicort fysio waar je ook kan sporten en maandelijks opzegbaar!
MarJon schreef:Kun je niet eerst een abonnement afsluiten die per maand gaat? Betaal je wel iets meer, maar mocht je het na 3 maanden nog niet zat zijn kun je altijd nog een jaarabonnement doen.