Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Maar op zich moet je als verkoper toch wel een product aanbieden dat nog gebruikt kan worden? Of mag ik mijn kapotte weegschaal dan ook te koop aanbieden zonder te zeggen dat die eigenlijk niet meer werkt?
DeMolenhoek schreef:Weet je, ik draai heel vaak dergelijke situatie’s om. Een bokker plaats hier: Ik heb gisteren een luchtmatras verkocht, nieuw in de doos. Nooit eruit geweest. Nu beweerd die verkoper dat die kapot is!
75% zegt: Hadden ze maar moeten testen, risico van online kopen, verzonden is gelijk aan verkocht etc.
25% zegt: Je zou de helft kunnen terug storten.
Maar nu het dus omgekeerd is zijn een deel van de reacties totaal anders
DeMolenhoek schreef:Weet je, ik draai heel vaak dergelijke situatie’s om. Een bokker plaats hier: Ik heb gisteren een luchtmatras verkocht, nieuw in de doos. Nooit eruit geweest. Nu beweerd die verkoper dat die kapot is!
75% zegt: Hadden ze maar moeten testen, risico van online kopen, verzonden is gelijk aan verkocht etc.
_Penotti schreef:Maar ik denk ook wel dat het per item verschillend is.
Zo'n luchtbed als je dat test krijg je het nooit meer in de verpakking, beweer dan nog eens dat het nieuw is?
En dat is wel met meer producten zo.
_Penotti schreef:Leeftijd is niet bekend, mijn moeder had hem ook al 2e hands.
Ja wat is de hoofdprijs? Voor de een is dat 50 voor de ander 150.
Op dat moment denk je dat hij goed werkt, mijn moeder fietste er meerdere keren in de week mee.
En een Gazelle.
_Penotti schreef:Ja maar dat het de kliko in kan is toch niet te verwachten?
Die 13 jaar is bij een ander product, niet bij deze, die is misschien wel van de lente gekocht?
Dan zou ik als verkoper er niet vanuit gaan dat het stuk is, echt niet.
Ik zou hem juist laten zitten zodat hij niet stuk gaat en ook echt zuiver en nieuw blijft.
Staat de koper aan de deur, blaas hem aub op, geen probleem.