Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Hier óók wéér ellende.....donderdag besteld, zou vandaag geleverd worden maar "door drukte wordt het niet geleverd vandaag" postnl heeft een heel JAAR de tijd gehad om deze problemen aan te zien komen en er op voor te bereiden.....kennelijk hebben ze gewoon wéér zitten slapen ipv extra personeel aantrekken en extra bussen huren... tis vóór black friday besteld. De echte drukte zou nog moeten komen.
Ik houd m'n hart vast voor alle pakketten die ik overal nog moet gaan bestellen voor de kerst....
MyWishMax schreef:Voor kerst zou ik nu bestellen, want naast het zeuren op postnl weet JIJ ook gewoon dat het elk jaar druk is. In november en december moet je nooit wachten tot laatste moment en nooit rekenen op volgende dag of binnen 2 dagen in huis. Al jaren niet meer. Er zijn en extra mensen en extra bezorgdagen, maar ook elk jaar meer pakketten om te bezorgen.
juval schreef:In deze tijd van het jaar heb ik wel meer geduld. En ik bestel ook alleen bij amazon of bol omdat ik denk dat doe pakketten met voorrang behandeld worden en er een heel goede klantenservice achter zit. Verder kies ik meestal voor achteraf betalen zodat ik mijn geld niet kwijt ben als een pakket niet bezorgd wordt.
Er zit nog het een en ander in de pijplijn op dit moment. Hoop dat het voor sint lukt.
Ashleytjuhh schreef:Ik las hier boven ergens dat iemand zijn pakket niet ging ophalen op het punt en maar opnieuw deed bestellen. Lekker voor het bedrijf die met verzendkosten heen en terug zit zonder daar iets voor terug te krijgen. Ja postnl rekent de verzendkosten van pakketen die niet afgehaald worden aan de winkel die het verstuurd heeft.
mvdende schreef:Hier óók wéér ellende.....donderdag besteld, zou vandaag geleverd worden maar "door drukte wordt het niet geleverd vandaag" postnl heeft een heel JAAR de tijd gehad om deze problemen aan te zien komen en er op voor te bereiden.....kennelijk hebben ze gewoon wéér zitten slapen ipv extra personeel aantrekken en extra bussen huren... tis vóór black friday besteld. De echte drukte zou nog moeten komen.
Ik houd m'n hart vast voor alle pakketten die ik overal nog moet gaan bestellen voor de kerst....
mvdende schreef:Even voor iedereen die mekkert over dat ik zelf dan maar bij postnl moet gaan werken.... dat gaat GEEN geschikte werkplek zijn! En daarnaast mag ik zéér zéér waarschijnlijk die bussen niet eens rijden want dat zullen schakelbakken zijn. En er zit trouwens ook géén distributie centrum oid hier in de gemeente/ wijde omgevingdus ik kom sowieso nergens op m'n fiets... dat is nl absoluut een harde eis, dat ik naar werk moet kunnen fietsen....(ivm persoonlijke omstandigheden)
Marije_jiplover schreef:Ik mag vooralsnog niet klagen.
Ashleytjuhh schreef:Mensen doe kalm aan.De bezorgers/ mensen in het distributiecentrum rennen echt de benen onder hun kont vandaan.
heb je wat met haast nodig haal het dan.
nee ik werk niet bij een bezorgdienst.
purny schreef:mvdende schreef:Even voor iedereen die mekkert over dat ik zelf dan maar bij postnl moet gaan werken.... dat gaat GEEN geschikte werkplek zijn! En daarnaast mag ik zéér zéér waarschijnlijk die bussen niet eens rijden want dat zullen schakelbakken zijn. En er zit trouwens ook géén distributie centrum oid hier in de gemeente/ wijde omgevingdus ik kom sowieso nergens op m'n fiets... dat is nl absoluut een harde eis, dat ik naar werk moet kunnen fietsen....(ivm persoonlijke omstandigheden)
Volgens mij zijn alle PostNL bussen tegenwoordig automatisch en elektrisch.
Ik snap dat je door je beperking niet alle werk kan doen maar anders even proberen? Of loop een dagje mee en dan zie je vanzelf onder welke werkdruk deze mensen moeten werken.
Ik kan alleen maar bewondering hebben voor deze mensen vooral met het aantal azijnpissers die ze tegen het lijf lopen of die zich negatief uitdrukken op internet/sociale media.
MyWishMax schreef:Misschien kan jij je dan ook inleven dat het gigantisch druk is en dat er meer mensen niet kunnen of willen werken net zoals jij? Dus zelfs als postnl er een miljoen bezorgers bij zou willen aannemen, je moet ze en vinden en dan ook nog betalen.
Dus als je bewust elk jaar nu dingen besteld moet je gewoon stoppen met zeuren dat het langer duurt. Dat weet je, elk jaar opnieuw.