“Kok bij La Cubanita”
Nee dat schept vertrouwen in iemand zijn kookkunsten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nenahdm schreef:Toch al een maand ofzo.. en het was/is zeker al meer dan gewoon daten. Als hij deze week niets van zich laat weten zal ik hem zaterdag zien. Hij speelt in een bar en had al met vrienden afgesproken om te gaan. Ik verdien dit gewoon niet
Hij heeft het mega druk gehad met werk afgelopen week en was ook ziek dus ik zou het begrijpen moest hij vandaag niet willen afspreken maar zeg dat dan gewoon. Geghost worden is eeeecht niet leuk
Berdien schreef:Maar om 'lang bij dezelfde werkgever' nou als minpunt te zien.. dan maak je het jezelf denk ik wel heel erg moeilijk hoor. Het is zíjn werk he, daar heb jij toch niet zoveel mee te maken? Zeker niet in deze fase.. Kijk, als iemand al tig jaar met veel plezier als slachter werkt dan matcht dat met mij -vegetariër- wat minderMaar als het alleen gaat om hoe lang iemand ergens werkt..
Mee eens. Ik zou het juist als een pluspunt zien, omdat ik als ik ergens op mijn plek zit, daar ook gewoon zo lang mogelijk blijf.
Relaxed schreef:Ik niet, ik wil doorgroeien en ben best snel verveeld.. Heb gewoon een uitdaging nodig en vraag me af of hij dat is..