Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:20

Net iemand:

“Kok bij La Cubanita”

Nee dat schept vertrouwen in iemand zijn kookkunsten. _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:31

Whahahahaha dan pies je toch in je broek :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:31

Ik haak bij koks sowieso af.. Die zijn aan het werk als ik vrij ben :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:33

Maakt mij niet zoveel uit haha. Kunnen we samen een restaurant beginnen vind ik prima. :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:36

Relaxed schreef:
Ik haak bij koks sowieso af.. Die zijn aan het werk als ik vrij ben :+

Ja heb ik ook haha

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:00

Dacht echt dat het goed ging hier.. ;(
Hadden normaal plannen vandaag maar was nog niet bevestigd, 3 keer gebeld sinds gisteren, 2 berichtjes en gewoon geen antwoord meer.
dacht écht dat hij mij leuk vond, hopelijk heeft hij een reden hiervoor

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:01

Ik heb een match met iemand die pokemon go speelt ......uhhhhh

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:03

[quote="nenahdm"]Dacht echt dat het goed ging hier.. ;(
Hadden normaal plannen vandaag maar was nog niet bevestigd, 3 keer gebeld sinds gisteren, 2 berichtjes en gewoon geen antwoord meer.
dacht écht dat hij mij leuk vond, hopelijk heeft hij een reden hiervoor[/quote

Dat is vreemd, kan me voorstellen dat het je een naar gevoel geeft. Hopelijk laat hij nog wat van zich horen

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:57

Ik kon daar nooit tegen als mannen je een gevoel gaven dat de je leuk vonden maar dan ineens niet eens meer kunnen appen :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 00:04

nenahdm schreef:
Dacht echt dat het goed ging hier.. ;(
dacht écht dat hij mij leuk vond, hopelijk heeft hij een reden hiervoor

Hoe lang was je al aan het daten? :(:)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 06:27

Toch al een maand ofzo.. en het was/is zeker al meer dan gewoon daten. Als hij deze week niets van zich laat weten zal ik hem zaterdag zien. Hij speelt in een bar en had al met vrienden afgesproken om te gaan. Ik verdien dit gewoon niet :n
Hij heeft het mega druk gehad met werk afgelopen week en was ook ziek dus ik zou het begrijpen moest hij vandaag niet willen afspreken maar zeg dat dan gewoon. Geghost worden is eeeecht niet leuk

Horsenart95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 10:18

Nenahdm I feel ya. Het lijkt bij mij nu voor de 2e keer op rij te gebeuren. Superleuke date gehad en superleuk appen, en dan opeens....poef, niks meer! Arghh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 10:34

Mannen zeggen gewoon niet eerlijk en uit zichzelf dat ze niet meer verder willen.. Ze laten gewoon niks meer horen en dat is idd niet leuk :n

Ik heb nu wel een leuke match, maar komt uit een relatie van 19 jaar (jeugdliefde vanaf zijn 16e) en werkt ook al 16 jaar bij dezelfde baas, hetzelfde werk.. Weet niet helemaal of dat past, denk dat ik dat dodelijk saai ga vinden of misschien geeft het me juist ook rust..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 10:41

Ik ben sinds 2 weken aan het daten met een oude internet date van 16 jaar geleden.
Die stuurde mij een berichtje op kerstavond en ook via Tinder gematched.
We hebben nu al een aantal keer afgesproken en het klikt heel leuk.
Weet nog niet of het echt iets voor langere tijd is, maar tijd zal het leren :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 12:04

nenahdm schreef:
Toch al een maand ofzo.. en het was/is zeker al meer dan gewoon daten. Als hij deze week niets van zich laat weten zal ik hem zaterdag zien. Hij speelt in een bar en had al met vrienden afgesproken om te gaan. Ik verdien dit gewoon niet :n
Hij heeft het mega druk gehad met werk afgelopen week en was ook ziek dus ik zou het begrijpen moest hij vandaag niet willen afspreken maar zeg dat dan gewoon. Geghost worden is eeeecht niet leuk

Wat rot zeg.. Snap echt niet waarom mensen niet gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. :(

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 13:30

Ah das echt oliebol zeg......wees dan een echte vent en meld dat je niet het goeie gevoel hebt.

Jeetje Relaxed daar zou ik ook over twijfelen maar goed als je nooit eens iets probeert!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:38

Nee ik vind ook dat ik het gewoon moet proberen..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:49

Ik denk alleen altijd dat zulke mensen een hartverzakking krijgen van mijn school/werk verleden. Dat gebeurde dus tijdens de afgelopen date ook. Die werd niet goed toen ik aangaf meerdere scholen gehad te hebben en onder geen beding meer in loondienst wilde na 5 rechtszaken gehad te hebben. Hij kon zich er niets bij voorstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:58

Haha nee als die mijn CV ziet schrikt ie ook :+ Ik ben ook op mijn 19e fulltime gaan werken, om vervolgens 3 jaar later toch weer een studie te gaan doen :+ Daarna ook redelijk vaak gewisseld van werk, maar dat heeft me dan financieel ook geen windeieren gelegd ;) Ik zit nu wel op mijn plek, maar weet ook dat ik dit met een (paar) jaar ook wel weer gezien heb :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:19

Maar om 'lang bij dezelfde werkgever' nou als minpunt te zien.. dan maak je het jezelf denk ik wel heel erg moeilijk hoor. Het is zíjn werk he, daar heb jij toch niet zoveel mee te maken? Zeker niet in deze fase.. Kijk, als iemand al tig jaar met veel plezier als slachter werkt dan matcht dat met mij -vegetariër- wat minder :+ Maar als het alleen gaat om hoe lang iemand ergens werkt..

Hopelijk hoor je snel wat van hem Nenah, en heeft hij een goede reden voor de radiostilte. Maar fijn is anders..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:24

Ja hij is wel trouw!!! Maar tegenpolen kunnen elkaar enorm aantrekken dus wie weet!

Berdien, het is meer het idee denk ik. Gister heb ik iemand ook weggeveegd met iets zijn bio dat ie 26 jaar samen was geweest met zijn eerste liefde (hij is 42) dus ik dacht ok vanaf je 16e dus en dan ben ik wel wat bevooroordeeld want ik denk dat nah ga eerst maar eens even leven, je dingen doen ipv direct op zoek naar de volgende om mee verder te gaan. Maar goed misschien zit ik daar wel verkeerd in.

Ik krijg echt jeuk van mannen die aangeven dat ze er moeite mee hebben om alleen te wonen. Ik vind dat hoogst ongezond.....en in ieder geval niet passend bij mij!

Merk dat ik ook wel erg kritisch ben....moet misschien even slijten. Laatste relatie was in mijn ogen bijna perfect, op het deel na dat hij lang zoveel niet voelde voor mij als ik voor hem, maar verder helemaal top. En dan ga je toch vergelijken. Daar moet ik mee stoppen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:26

Berdien schreef:
Maar om 'lang bij dezelfde werkgever' nou als minpunt te zien.. dan maak je het jezelf denk ik wel heel erg moeilijk hoor. Het is zíjn werk he, daar heb jij toch niet zoveel mee te maken? Zeker niet in deze fase.. Kijk, als iemand al tig jaar met veel plezier als slachter werkt dan matcht dat met mij -vegetariër- wat minder :+ Maar als het alleen gaat om hoe lang iemand ergens werkt..

Mee eens. Ik zou het juist als een pluspunt zien, omdat ik als ik ergens op mijn plek zit, daar ook gewoon zo lang mogelijk blijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:12

Ik niet, ik wil doorgroeien en ben best snel verveeld.. Heb gewoon een uitdaging nodig en vraag me af of hij dat is..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:20

Nou ja, iemand is niet zijn baan natuurlijk. Om iemand daar vooraf al op af te schrijven vind ik wel wat ver gaan. Maar als je het niet ziet zitten dan is dat je goed recht natuurlijk :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:41

Relaxed schreef:
Ik niet, ik wil doorgroeien en ben best snel verveeld.. Heb gewoon een uitdaging nodig en vraag me af of hij dat is..

En wie weet kan hij bij zijn baan wel super goed nog leren en doorgroeien?
Ik vind dit nogal kortzichtig om te denken eigenlijk :') Voor mij zou iemand die zo denkt dan weer afvallen ;)