Ik was op de website van Smallable aan het kijken en zij werken inderdaad met de maandenindicatie. Nu is I. wel een kleintje, want ze draagt nu net pas maat 74 en sommige kledingstukken in maat 68 passen ook nog. En dat met bijna 13 maanden. Achja, zo doet ze er lekker lang mee, alleen maar leuk! Opzich kan ik dan dus gewoon voor 18 maanden gaan voor de zomer, dan valt het mogelijk wat ruim. Ook niet erg
Ik zou dan eerder voor een 12M gaan dat is maat 80. Ineens naar 86 is wel grote stap denk ik. Vooral omdat 86 ook breder valt. Vaak niet eens echt veel langer.
Heeft iemand idee hoe de 68/74 vallen van Mini Rodini, ik ben gewend aan alle prints dus ik wil wat inslaan incl een roze sweater met krokodil......ben zo onstabiel geloof ik
Blinnii
Geplaatst: 03-03-19 11:17
_lautje_ schreef:
Ik zou dan eerder voor een 12M gaan dat is maat 80. Ineens naar 86 is wel grote stap denk ik. Vooral omdat 86 ook breder valt. Vaak niet eens echt veel langer.
Leuk! En die broek ook! Merk hier ook wel dat CarlijnQ niet heel breed valt, mijn zoontje is niet dik, maar wel breed waardoor het al gauw strak wordt.
Leuk Britt..... CarlijnQ ervaring is dat boxpakjes en sweaters wel lekker vallen...de kikker sweater valt ruimer dan de birds maar inmiddels weet ik waar ik moet op letten bij de foto’s
Ik twijfel zo met Sam 68/74 of 80/86 gaat om longsleeve de walvissen hij heeft amper shirtjes en graag iets langer dragen dan 1 maand maar 80/86 klinkt groooot
Broekje is van de Zara Henrieke! Valt me alles mee qua kwaliteit, blijft echt heel mooi en soepel.
Ja op het oog vallen de sweaters idd ruimer, gelukkig. Al heb ik die liggen voor nr 2 en heb natuurlijk nog geen flauw idee wat hij voor bouw gaat krijgen. B is idd ook niet dik, maar wel wat steviger gebouwd waardoor sommige dingen al snel wat strak kunnen zitten.
Ja klopt is juli 1 maar is ook voor nu mijn kind is zo heetbloedig alle truien ten spijt hij moet echt longsleeves hebben of enkel romper lange mouw, vind zo jammer dat bobo niks had met lange mouwen
Imps vond ik qua lengte normaal vallen maar wel heeeel breed. Heb het in het begin gekocht omdat de stof zo fijn voelde maar alles van 50 tot 68 was telkens zo breed. Heb het daarna niet weer gekocht. O is meer modelletje CarlijnQ. Smal smaller smalst...
En om dat model te houden is hij nu hartstikke ziek. Alleen maar overgeven. Schijnt (hoorde ik nu via via) Rota rond te gaan op de opvang dus ik vrees dat we daar nu mee dealen.
Wat een super leuk auto shirt van carlijnq! Heel leuk ook in combinatie met de rest van de outfit.
Heel mooi, Michelle! Staat haar goed.
Blinnii
Geplaatst: 03-03-19 14:49
Sorry Britt, ik vergat te reageren op jouw bericht. Wat een stoer shirt! Staat je mannetje erg goed, mooi ook met die broek!
I. loopt hier vandaag in een combinatie van Primark met Zeeman (geloof ik). Trui is relatief nieuw, maar die zit al net pas bij haar armen.. Ze is een beetje uit verhouding ofzo..
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 03-03-19 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt