Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:Hilli schreef:Dat is toch alleen maar zinvol als er altijd precies vader/moeder/poedersuiker 1/poedersuiker 2 in de auto zitten? Het gros van de auto's met zo'n sticker of met zo'n baby on board-bordje bevat alleen de man des huizes die van zijn me-time cq. reistijd geniet...
poedersuikergoede benaming dat wel hoor.
Ik zie ook vaak zat alleen iemand erin zitten.
Kwa hulpdiensten kijken ze altijd op de achterbank mag ik hopen.
lieveli schreef:Ik denk dat het gewoon een 'jeej we hebben voortgeplant' sticker is. Net zoals een visje op je raam ofzo.
xApple schreef:lieveli schreef:Ik denk dat het gewoon een 'jeej we hebben voortgeplant' sticker is. Net zoals een visje op je raam ofzo.
Wat bekent dat dan?![]()
Mijn broer kwam ook weer aan met een leuke vraag; willen jullie meebetalen aan een cadeau voor kind zijn verjaardag? Stuurde hij een plaatje mee van een cadeau a €270,-
Ik koop meestal een cadeau van 10/20 euro. Maarja dat staat nu ook een beetje raar of niet?
xApple schreef:lieveli schreef:Ik denk dat het gewoon een 'jeej we hebben voortgeplant' sticker is. Net zoals een visje op je raam ofzo.
Wat bekent dat dan?![]()
Mijn broer kwam ook weer aan met een leuke vraag; willen jullie meebetalen aan een cadeau voor kind zijn verjaardag? Stuurde hij een plaatje mee van een cadeau a €270,-
Ik koop meestal een cadeau van 10/20 euro. Maarja dat staat nu ook een beetje raar of niet?
xApple schreef:Wat bekent dat dan?
Wat bekent dat dan?![]()
Bloodymary schreef:Ik denk eigenlijk niet dat hij meer verwacht dan die € 20 van jou. Hij vraagt dat toch gewoon aan meer mensen en weet dat je elk jaar ongeveer zoiets geeft. Volgens mij maak je een probleem in je hoofd dat er niet is.
Ibbel schreef:xApple schreef:Wat bekent dat dan?
Zo'n visje is het ichthus-symbool: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ichthus_(symbool)
Geheim teken uit de tijd dat de Christenen vervolgd werden in Romeinse tijden...
Persoonlijk heb ik meer de neiging gas te geven bij auto's met zo'n visje. Niet vanwege dat er Christenen aan boord zitten, maar omdat de bestuurders van die auto's meestal zo zeverig rijden