linnie050 schreef:Op welke pagina staat de rekening?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Secret Santa HintCitaat:Je moet het niet zoeken in een gebruikersnaam, het is een naam van iets hier ver vandaan.
Ou.........
Hint van de hint van de hintCitaat:De wijze van hint geven wordt door mij al 3 jaar gebruikt, alleen elk jaar een andere plaats...
Het duidt op een plaatsnaam, hier ver vandaan.
Ou.a...o..s
lieveli schreef:Apple schreef:Ik heb mijn pakket daarnet op de bus gedaan![]()
Je liegt, je bent de hele dag je huis nog niet uitgeweest en ligt nog steeds op de bank herhalingen van Greys te kijken.
IMAY1990 schreef:Ik denk dat ik het gevonden heb. Mijn gok is dat het woord Ouranopolis moet zijn. Er is 1 persoon die dat woord gebruikt heeft op Bokt, en laat dat nu in het SSS Kippenhok zijn geweest. Dus: _KiMbErLeY_, ben jij mijn SSS?
_KiMbErLeY_ schreef:IMAY1990 schreef:Ik denk dat ik het gevonden heb. Mijn gok is dat het woord Ouranopolis moet zijn. Er is 1 persoon die dat woord gebruikt heeft op Bokt, en laat dat nu in het SSS Kippenhok zijn geweest. Dus: _KiMbErLeY_, ben jij mijn SSS?
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik ben druk aan het klussen vandaag, zal vanavond mn kadootjes en spullen ff uit het oude huis halen, dan doe ik m morgen op de bus.