Lestrange01 schreef:Dat mijn hamster me tot twee keer toe wakker maakte door op mijn bed te springen (hij liep los...)
Ik weet niet beter dan dat hamsters wraakzuchtig zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Dat mijn hamster me tot twee keer toe wakker maakte door op mijn bed te springen (hij liep los...)
xEmpire schreef:Mijn verdomde uitstelgedrag, terwijl ik dondersgoed weet dat het veel slimmer is om het te doen zodra ik er aan denk, omdat ik het anders weer uitstel.
Is op heel veel dingen van toepassing en dan word ik weer boos/chagrijnig op mijzelf, krijg ik koppijn van de stress, terwijl het zo 'makkelijk' op te lossen is. Ik vraag me gewoon af waarom ik bepaalde dingen niet gewoon doe, ipv eeuwen voor me uit te schuiven.
OneAndOnlyx schreef:Dat het zo verdomde moeilijk is om een keuze te maken als je je maatje hebt gevonden maar het consequent revalideren van zijn blessure niet lukt doordat je naast de studie geen tijd kan vinden..
En niemand die open staat hiervoor om mij hulp te bieden..
Boompje1985 schreef:Lestrange01 schreef:Dat mijn hamster me tot twee keer toe wakker maakte door op mijn bed te springen (hij liep los...)
Ik weet niet beter dan dat hamsters wraakzuchtig zijndus je mag blij zijn dat je aanval tot 2 keer toe hebt overleefd!!! Ik zou of een zwaar bewaakte kooi aanschaffen of niet meer in dezelfde ruimte slapen!
xPabloBokt schreef:Luxe-probleem maar ik weet niet of ik de nieuwe krabpaal die ik op het oog heb in het zwart of in het beige moet bestellen.
Mijn interieur is overwegend donkerbruin.
Linkje naar de krabpaal