Nog niks vandaag... Gisteren waren de postbodes vroeg
IlonavL
Geplaatst: 12-12-17 11:09
Ooh, ik ben mijn SS nu al dankbaar
Vanmorgen extra vroeg vertrokken naar Utrecht want de treinen reden nog niet optimaal... en grrrr ik baal zó onwijs want op het laatste moment wordt mijn afspraak afgebeld... voor niks de gladheid getrotseerd dus
Maarrr... kreeg net een appje: er schijnt een pakketje op mij te wachten leuk leuk! Nu ik er toch ben, doe ik nog maar even wat werk op kantoor (kan ook thuis dus anders was ik thuis geweest) maar straks gauw naar huis dus!
ben benieuwd hoeveel pakketten er al onderweg zijn en al verstuurd hihi ben niet nieuweschierig
quera
Geplaatst: 12-12-17 12:18
Het regent pakjes
Eloya
Geplaatst: 12-12-17 12:24
Nou zo kreeg ik het pakket dus
voorzichtig open maken
een kaart, en ik ging al beetje van toen ik zag een puzzel haha, ik houd van puzzelen
echt de meest toffe woordzoeker ooit allemaal woorden die op mij persoonlijk slaan, heb de puzzel eerder gemaakt dan de cadeautjes open maken
en de cadeaus een hangmatje voor mijn ratjes, thee met een amandelzeezout chocolade reep (niet mijn smaak maar geen probleem, weet ik wel iemand anders voor ^^) super gave sushi sokken en een kaars en denk een kaarsenhouder? die laatste 2 kan ik niet zo goed plaatsen, maar toch heel erg bedankt SS. ik was ook een super moeilijk Lootje
Ik denk dat mijn SS Reusje0504 is
01San
Geplaatst: 12-12-17 12:53
leuk weer een pakketje !!
alleen snap ik idd de kaarsen houder ook niet? Wil je een foto maken hoe het staat ?
Klopt eloya ik ben jouw ss! Sorry van de chocolade ik dacht dat je die smaak juist lekker vond maar ik lees net de pb en het moest caramel zeezout zijn!!
Je gaf aan dat je kamer met grijs en zwart was dus vandaar de grijze houder met zwarte kaars! Je moet hem denk ik een klein beetje smelten om hem vast te zetten.