Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:04

Alja schreef:
suikermeisje schreef:
Omdat de reacties hier in dit topic overkomen alsof er over mensen geroddeld wordt. Waarover die opmerking gaat weten anderen niet. Hou het dan voor jezelf en app het gewoon..

ach ze kunnen beter over je banketstaaf dan van je vreten moet je maar denken...
roddelen gebeurd toch en kun je toch niet tegenhouden :')

Dat is niet wat ze bedoelt.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:08

hyppolyte schreef:
Whahaha, wat zei je? HAHAHAHA. NO.

Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt bij mij. Toen zei ie dat ie dacht dat ik geen interesse had en was het ineens een misverstand :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:13

_Reneee schreef:
hyppolyte schreef:
Whahaha, wat zei je? HAHAHAHA. NO.

Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt bij mij. Toen zei ie dat ie dacht dat ik geen interesse had en was het ineens een misverstand :+

Wat een halfje joh :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:23

Was t maar een halfje dan had ik er nog wat aan op een feestje :+

Haha nee, just kidding.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:22

:') Stuur 'm dat!

''Was je maar drugs. Groeten Renee''.

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 23:09

Opmerking over ingeslikte opmerking komt inderdaad niet heel lekker over zo. Maar soit.

Ik hoop dat je nog een hele tijd in je superverliefde bubble rond zweeft Shirley!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 23:28

zo mijn date is weer naar huis. Het viel allersinds mee, hij nam wel degelijk initiatief en ondanks dat die nog nooit iets met paarden gedaan heeft durfde die zelfs even op te stappen. Na afloop naar mijn huis gegaan en samen een filmpje op bed gekeken en lekker gekletst. Ook vroeg die heel keurig of die een kusje mocht haha. Hij komt nog wel een keer langs denk ik

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 06:53

Leuk Dani! Klinkt als een lieve jongen. Misschien moet ie eerst wat zelfvertrouwen krijgen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 09:40

Dani199764 schreef:
zo mijn date is weer naar huis. Het viel allersinds mee, hij nam wel degelijk initiatief en ondanks dat die nog nooit iets met paarden gedaan heeft durfde die zelfs even op te stappen. Na afloop naar mijn huis gegaan en samen een filmpje op bed gekeken en lekker gekletst. Ook vroeg die heel keurig of die een kusje mocht haha. Hij komt nog wel een keer langs denk ik

Wat schattig! Er bestaan dus nog mannen met manieren, alleen kom ik die niet tegen :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 10:17

@lieveli

Ik app gewoon met hem alleen heb ik nu wel de bal bij hem gelegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik graag zou willen afspreken, gister ook nog benadrukt na dat gedoe over het zogenaamde ontvrienden. En als hij dat wil moet hij daar maar mee komen, maar ik ga er geen moeite meer in steken.
Ik app inmiddels ook wel gewoon met andere, maarja die zijn eigenlijk niet zo leuk als deze.. _-:(

Ik snap trouwens ook helemaal niet waarom hij zo vaag doet. Ben er wel vrij zeker van dat hij geen vriendin heeft oid (wel een kind), dat hij veel werkt (dat was ook de reden om af te zeggen) is ook aan zijn Facebook wel te zien. En hij is volgens mij super onzeker qua vertrouwen.. als ik ineens plannen heb dan vraagt ie of ik met iemand anders ga daten en als ik uit ga vraagt ie of ik me wel zal gedragen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 10:52

Pascalle90 schreef:
@lieveli

Ik app gewoon met hem alleen heb ik nu wel de bal bij hem gelegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik graag zou willen afspreken, gister ook nog benadrukt na dat gedoe over het zogenaamde ontvrienden. En als hij dat wil moet hij daar maar mee komen, maar ik ga er geen moeite meer in steken.
Ik app inmiddels ook wel gewoon met andere, maarja die zijn eigenlijk niet zo leuk als deze.. _-:(

Ik snap trouwens ook helemaal niet waarom hij zo vaag doet. Ben er wel vrij zeker van dat hij geen vriendin heeft oid (wel een kind), dat hij veel werkt (dat was ook de reden om af te zeggen) is ook aan zijn Facebook wel te zien. En hij is volgens mij super onzeker qua vertrouwen.. als ik ineens plannen heb dan vraagt ie of ik met iemand anders ga daten en als ik uit ga vraagt ie of ik me wel zal gedragen.

Amai zo herkenbaar! Echt frustrerend, als je kan appen kan je toch ook wel even afspreken? Alsof ze zich niet een paar uurtjes kunnen vrijmaken?
Die van mij vroeg zelfs ofdat ik een tinderdate had deze week. Het enige verschil is dat wij al 3,5 maanden aan het daten zijn 8)7. In het begin zagen we elkaar zo'n 2x per week maar nu zit er telkens minstens een week tussen (nu bijna 2 weken). moest ie zo leuk niet zijn dan was de keuze snel gemaakt.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:09

Wat is dat toch met die afwachtende mannen dan?
Ook mijn date waar ik alweer een maand mee date en de tel kwijt ben geraakt van hoe vaak we al hebben afgesproken. Ook hij is erg afwachtend, appt zelfs amper nog (het is ook geen apper, dat moet ik er wel bij zeggen, hebben nooit veel geappt). Ik heb nu ook het balletje bij hem gelegd en zie wel wanneer hij me uitnodigt of vraagt voor eens af te spreken, de laatste keren kwam veel vanuit mij. Ben daar nu een beetje klaar mee.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:11

Ja irritant is dat :=
Hier gaat dat gelukkig gelijkop. De ene ene stel ik iets voor en de andere keer hij :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 14:15

Pff, hier gelukkig geen last van :):). Heel irritant dat soort mannen := .

De mijne heeft daar geen last van, gaat zo vanzelf allemaal, gewoon lekker aan het appen enzo en ik heb zin om hem te zien, dus jeuj! *\o/*

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 16:45

Ik heb vanavond een date met iemand die ik een paar keer gesproken heb, hij ging op vakantie, is vanmorgen teruggekomen en vanavond kunnen we toevallig allebei. Daar hou ik van :)) niet moeilijk doen gewoon gelijk appen en afspreken. Ben nu nog benieuwder dan ik al was haha

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 16:52

Wel al irl gezien? Of wordt dit de eerste keer? Indd wel chill, gewoon afspreken met die handel :j!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:27

Ik heb dinsdag een date gehad via Tinder! We gingen dus uit eten, wat ik normaal gesproken nooit doe want ik vind dat een stapje te heftig haha Maar het was heel gezellig! Hij heeft netjes betaald, ondanks dat ik dat niet wilde en we hebben daar ongeveer drie en een half uur gezeten :D
Daarna zijn we nog een drankje gaan doen wat ook nog twee en een half uur duurde ongeveer haha! Alleen blijft het afscheid een beetje ongemakkelijk altijd :+ gewoon een simpel kusje gekregen en hij was de trein nog niet in of ik kreeg al een appje dat hij het zo gezellig vond :)

Best geslaagd dus! We maken nu alweer een afspraak voor een volgende keer, maar ik blijf het toch niet fijn dat je elkaar eigenlijk niet echt kent waardoor het afscheid nemen zo awkward wordt :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:31

Het afscheid is vaak wel ongemakkelijk ja :=

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:38

hahah inderdaad, het afscheid op zich is niet zo ongemakkelijk, maar dat moment er vlak voor wel :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:38

Oh my ik kwam rapper Sjors tegen :') hahaha

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:41

Ja, precies dat moment ervoor! Je voelt en ziet dat de ander dan gelijk zich helemaal anders gaat gedragen. Ze kijken je dan zo ongemakkelijk aan voordat ze je een zoen geven :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 19:38

_Reneee schreef:

Wie is dat? Nooit gehoord.. _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 19:43

Pascalle90 schreef:
_Reneee schreef:

Wie is dat? Nooit gehoord.. _O-

Houden zo :+