Dat is klote zeg!
Wel alles makkelijk regelen met pasjes enzo??
En kringle heeft echt 5 blokjes hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
little_birdy schreef:Ben ook overtuigd. . gisteren doosje gefaald bij de Vd. 26 voor 12 euro . kom ik thuis had ik er 28 ingedaanoeps.
klopt het dat de melts van hun wel helemaal verdampen ?
Pastis schreef:Ik kom ook even binnenvallen hier. Ik ben op zoek naar een lekker geur. Ik heb als geurkaarsjes Sweet Grace van bridgewater, en misschien hebben de kenners hier onder ons nog een tip voor 'n lekker geurtje. Ik hou voornamelijk van de zachte, maar toch intense geur van sweet grace. Ik heb het niet zo voor sterke fruit en/of bloemen geuren. Prijs maakt niet zoveel uit, als het maar lekker ruikt
vonneke schreef:Wiewwwwwwww blij! Aangenomen voor jurycursus klasse M!
Selka schreef:[ [url=m/JMrjHP.jpg]Afbeelding[/url] ]*knip*
Pirouette66 schreef:Ik wil jullie heel erg bedanken voor de Goose Creek en Kringle tips!! *knip* En dan zit er vaak nog geur aan als ik ze eruit haal.
Pirouette66 schreef:Ik heb trouwens ooit een hele goede tip gekregen die ik hier wil delen; Als je de wax wil verwijderen terwijl die nog warm en gesmolten is, gebruik geen keukenpapier, maar wattenbolletjes. Laat er 2 in de wax vallen en je ziet hoe ze de wax opzuigen, geen gedruppel, geen geknoei. Navegen met een schoon wattebolletje en klaar!
Alwiene schreef:Hier gisteren nog als laatste schoenkadootje Summer Scoop van YC gekregen.
Yv_ schreef:Ik dacht vanmiddag helemaal: wooww ik heb me goed ingehouden in Praag, dat wordt weer een bestellinkje Kringles.. Mag mn handbagage ineens niet meer in de handbagage. "Geintje" was ff 52 euries, vond ik even niet zo leuk.
Yv_ schreef:Vind er weinig geur aan zitten. Heb ook de Peppermint Bark van YC, die wil ik binnenkort eens proberen.
Yv_ schreef:Thanks voor de review Anc! Ik ga dan denk ik toch liever voor Snowflake!
Enne.. Pic or it didn't happen toch!!
DnT schreef:Peppermint Bark is in de verpakking niet heel sterk inderdaad, in de jar ook niet.
Maar als hij brandt ruik ik hem wel.
Vind hem heerlijk!
North Pole vind ik ook erg lekker, maar daar komt heel weinig geur vanaf helaas.
Dat zijn inderdaad wattenbolletjes
Zelf zet ik mijn brander 2 min in de vriezer als hij afgekoeld is.
Daarna valt de wax er gewoon uit.
Yv_ schreef:Ik vind hier de vriezermethode ook het fijnst. Alleen als ik een geur heb die me niet aanstaat, doe ik het met een keukenrolpapiertje. Ik ben alleen niet zo heel erg handig en dan druppelt er nog weleens een druppel op tafel.
Yv_ schreef:Ben erg benieuwd naar je review Lisitano!
Oh, en heeeeel graag. Weet niet of ik niet iets heb wat jij zou willen?
Zo, Snowman Balls is hier in de prullenbak beland. Ik denk dat het (bijna) dezelfde mix is als Winter Garden van WME. Niet mijn ding. Maar even verwisseld voor Kamasutra Misbehave, die vind ik wel lekker
.
Ik vind hier de vriezermethode ook het fijnst. Alleen als ik een geur heb die me niet aanstaat, doe ik het met een keukenrolpapiertje. Ik ben alleen niet zo heel erg handig en dan druppelt er nog weleens een druppel op tafel.
Ik vind peppermint echt heerlijk, vooral als het met vanille is. Maar heb nog steeds niet de perfecte gevonden. Ja, CCL, maar die mag sterker. En die helaas nog steeds niet gevonden. Ach, de zoektocht blijft lekker doorgaan.