Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:51

Yv :oo
Dat is klote zeg!
Wel alles makkelijk regelen met pasjes enzo??

En kringle heeft echt 5 blokjes hoor :j

Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:02

Bedoel je met die van de V&D gewoon ScentChips? Zo ja, die verdampen ook niet helemaal :n.

Nee, heb ook nog geen bericht van Kara dat het onderweg is naar Nederland. Denk dat ze het erg druk heeft met die sale die ze vorige week had. Wacht nog even geduldig af.

Je hebt gelijk Raaj :oo. Alleen dat rondje loopt toch totaal niet door tot beneden? Althans, er wat íéts waardoor ik 'm gewoon mee snij met de rest en daardoor gewoon 4 blokjes heb.

Hier Snowman Balls van PS op. Kon echt nergens mint ontdekken in de verpakking, misschien op de brander wel :).

little_birdy

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:06

Ja die bedoel ik ja. komt toch echt flinke damp vanaf .em is al een stuk gezakt nu van wat erin zat. maar dampt dus niet helemaal weg oke

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:11

Damp is de geur die vrij komt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:13

little_birdy schreef:
Ben ook overtuigd. . gisteren doosje gefaald bij de Vd. 26 voor 12 euro . kom ik thuis had ik er 28 ingedaan :') oeps.

klopt het dat de melts van hun wel helemaal verdampen ?

Een waxmelt hoort niet te verdampen.
Wel bestaat er een soja was die na het branden zodra het afkoelt weer een klompje word en dus heel makkelijk te verwijderen is, Ik heb alleen begrepen dat die was de geur minder goed op neemt.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:20

Yv_ schreef:
Damp is de geur die vrij komt

ooowww dat verklaart het

Edit. totaal geen moeite hier met het verwijderen van de wax.

gewoon heel effe warm laten worden dan wip je hem er zo uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:09

Home for the holidays van WME staat op, heerlijk!!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 12:09

Pastis schreef:
Ik kom ook even binnenvallen hier. Ik ben op zoek naar een lekker geur. Ik heb als geurkaarsjes Sweet Grace van bridgewater, en misschien hebben de kenners hier onder ons nog een tip voor 'n lekker geurtje. Ik hou voornamelijk van de zachte, maar toch intense geur van sweet grace. Ik heb het niet zo voor sterke fruit en/of bloemen geuren. Prijs maakt niet zoveel uit, als het maar lekker ruikt :')

Ik denk zowaar dat jij van Yankee Candle de Angel Wings wel heel lekker gaat vinden. Of Snow in Love is ook heerlijk en niet zo ontzettend zwaar.

vonneke schreef:
Wiewwwwwwww blij! Aangenomen voor jurycursus klasse M!

Gefeliciteerd!

Selka schreef:
[ [url=m/JMrjHP.jpg]Afbeelding[/url] ]*knip*

Oh wat een leuke bestelling!
Pirouette66 schreef:
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de Goose Creek en Kringle tips!! *knip* En dan zit er vaak nog geur aan als ik ze eruit haal.

Ok :+ Nu moet ik dus echt een Scentsy brander :=
Wat zijn ze leuk! Goose Creek is fijn hè, en inderdaad geurt het geweldig lang!

Selka: Ahhhh wat superlief van je vader! En dan ook nog zo goed uitgezocht! Ik vertrouw alleen mijn snuffelvriendin daarin :') Als ik mijn vader of vriend geuren uit zou laten zoeken zou ik alleen maar katoenluchtjes krijgen geloof ik :')
Pirouette66 schreef:
Ik heb trouwens ooit een hele goede tip gekregen die ik hier wil delen; Als je de wax wil verwijderen terwijl die nog warm en gesmolten is, gebruik geen keukenpapier, maar wattenbolletjes. Laat er 2 in de wax vallen en je ziet hoe ze de wax opzuigen, geen gedruppel, geen geknoei. Navegen met een schoon wattebolletje en klaar!

Wattenbolletjes, zijn dat deze dingen?
Afbeelding
Hoe is trouwens die Kringle Bakers Vanilla? Ruikt dat naar vanille of zit er ook een koeklucht doorheen?

Alwiene schreef:
Hier gisteren nog als laatste schoenkadootje Summer Scoop van YC gekregen.

Die is zo viesss! (envelopje nu wel binnen?)

Yv_ schreef:
Ik dacht vanmiddag helemaal: wooww ik heb me goed ingehouden in Praag, dat wordt weer een bestellinkje Kringles.. Mag mn handbagage ineens niet meer in de handbagage. "Geintje" was ff 52 euries, vond ik even niet zo leuk :=.

Aiiii..

Yv_ schreef:
Vind er weinig geur aan zitten. Heb ook de Peppermint Bark van YC, die wil ik binnenkort eens proberen.

Zelfs ik vind die lekker! En ik hou niet zo van pepermunt. North Pole is ook heel lekker! Die staat op http://www.jegeurkaars.nl

Yv_ schreef:
Thanks voor de review Anc! Ik ga dan denk ik toch liever voor Snowflake!
Enne.. Pic or it didn't happen toch!! :D

Je mag van mij wel een blokje proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:13

Peppermint Bark is in de verpakking niet heel sterk inderdaad, in de jar ook niet.
Maar als hij brandt ruik ik hem wel.
Vind hem heerlijk!

North Pole vind ik ook erg lekker, maar daar komt heel weinig geur vanaf helaas.

Dat zijn inderdaad wattenbolletjes :j
Zelf zet ik mijn brander 2 min in de vriezer als hij afgekoeld is.
Daarna valt de wax er gewoon uit.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:25

DnT schreef:

Dit werkt erg goed ook _/-\o_

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 12:34

Ik heb van WME een mooi pakket binnengekregen en kreeg zowaar een tin cadeau :oo <3
Afbeelding

Afgelopen weekend heb ik het even aangestoken maar ik rook een soort aluminiumgeur? Ik moest het van vriend uitblazen, ik hoop dat ik de kaars binnenkort langer aan kan steken en een betere test kan doen.

Ik heb Vino Caliente gebrand en die was lékker. Echt een glühwein geur :j
Warm & Cozy heeft ongeveer een hele dag in de brander gelegen en ik heb Winter Splendor van GC gebrand. Wow, die is sterk! Echt dennen en kaneel. Ik moest het van vriendje uit doen :D
Maar even later heb ik het weer aan gezet en kwam hij binnen: "wat ruikt het hier kerstig!"

Dusss.. ~~}>

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 12:36

DnT schreef:
Peppermint Bark is in de verpakking niet heel sterk inderdaad, in de jar ook niet.
Maar als hij brandt ruik ik hem wel.
Vind hem heerlijk!

North Pole vind ik ook erg lekker, maar daar komt heel weinig geur vanaf helaas.

Dat zijn inderdaad wattenbolletjes :j

Ik gebruik keukenpapier of een mesje.

Ik vind de North Pole niet sterk, maar ook zeker niet licht. Gewoon precies goed. Ik ben dan ook niet zo gek op pepermunt, dus het mag niet op de voorgrond zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:41

waxmeltsenzo schreef:
DnT schreef:

Dit werkt erg goed ook _/-\o_

Dit werkt bij mij bij YC, maar jouw gebrande melts blijven plakken :p

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:43

Ja Lisitano, zulke wattenbolletjes. Ik gebruik ook vaak de vriezermethode, maar de GC laat soms moeilijk los. Die wax is toch anders.
De Kringle Bakers Vanilla is een lekkere vanillegeur zonder foody bijgeur. Heel geschikt als je een vrij neutrale, niet te uitgesproken geur op wil zetten.
Ik vond de Peppermint van GC heel lekker, je ruikt de pepermunt goed, maar niet scherp en ook iets zoets er door heen. Ik vond het echt een pepermuntsnoepje

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:46

DeMolenhoek schreef:
DnT schreef:

Dit werkt bij mij bij YC, maar jouw gebrande melts blijven plakken :p

Ik steek mijn mesje eronder en wip ze er dan in 1 keer uit.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 12:47

Mijn vriezer ligt vol met hondenvoer, zo'n brander past er echt niet in :')
En een elektrische in de vriezer stoppen lijkt me ook niet zo'n puik plan?

Oeh Pirouette66, goed te horen. Misschien moet die er dan ook nog maar komen :D

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:48

De vriezer methode doe ik alleen bij branders met een los bakje

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 12:50

Pirouette66 schreef:
De vriezer methode doe ik alleen bij branders met een los bakje

Dat klinkt wel logisch.

Ik mot ook een Scentsy brander -O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:50

O die tin light van mij zelf ruik ik zeker geen alluminium geur.
De Angel rook ik zelf ook niet heel sterk maar mijn vriend wel. En de 20 uur zit ik al bijna aan en zit nog een laagje in.
In mijn haal had ik hem eerst staan daar is het bij ons koud en smolt die helaas niet goed tot aan de rand in de woonkamer ging dat al beter alleen van de eerste avond was hij al te ver gezakt om helemaal zonder trucje te laten zakken. Dus ben wel nieuwsgierig naar jou ervaring hierin.

Wordt dus vast vervolgt.

Ik zet gewoon heel de brander in de vriezer hoor. Desnoods haal ik een paar honden kvv rollen er uit maar dat ding gaat er gewoon even in.
De electrische niet en daar vind ik die cillicone dingen echt wel fijn bij.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 07-12-15 13:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:00

Ben erg benieuwd naar je review Lisitano!
Oh, en heeeeel graag :)). Weet niet of ik niet iets heb wat jij zou willen?

Zo, Snowman Balls is hier in de prullenbak beland. Ik denk dat het (bijna) dezelfde mix is als Winter Garden van WME. Niet mijn ding :n. Maar even verwisseld voor Kamasutra Misbehave, die vind ik wel lekker :D.

Ik vind hier de vriezermethode ook het fijnst. Alleen als ik een geur heb die me niet aanstaat, doe ik het met een keukenrolpapiertje. Ik ben alleen niet zo heel erg handig en dan druppelt er nog weleens een druppel op tafel :=.

Ik vind peppermint echt heerlijk, vooral als het met vanille is. Maar heb nog steeds niet de perfecte gevonden. Ja, CCL, maar die mag sterker. En die helaas nog steeds niet gevonden. Ach, de zoektocht blijft lekker doorgaan :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:01

CCL vind ik droog echt zalig, maar als ik hem brand, ruik ik hem totaal niet helaas...
Peppermint is wel een van mijn favoriete geuren.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:05

Yv_ schreef:
Ik vind hier de vriezermethode ook het fijnst. Alleen als ik een geur heb die me niet aanstaat, doe ik het met een keukenrolpapiertje. Ik ben alleen niet zo heel erg handig en dan druppelt er nog weleens een druppel op tafel :=.

Daar heb je met de watten geen last van, druppelt niet ;)
Heb je de Peppermint van GC nog niet getest?
Laatst bijgewerkt door Pirouette66 op 07-12-15 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:07

@Selka doe bij geur bij GC is chemisch maar waarschijnlijk alleen bij de food geuren hadden we het vorige keer hier in het topic over. Heb zelf alleen foodgeuren gehad dus zou goed kunnen zijn.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 13:09

Yv_ schreef:
Ben erg benieuwd naar je review Lisitano!
Oh, en heeeeel graag :)). Weet niet of ik niet iets heb wat jij zou willen?

Zo, Snowman Balls is hier in de prullenbak beland. Ik denk dat het (bijna) dezelfde mix is als Winter Garden van WME. Niet mijn ding :n. Maar even verwisseld voor Kamasutra Misbehave, die vind ik wel lekker :D.

Ik vind peppermint echt heerlijk, vooral als het met vanille is. Maar heb nog steeds niet de perfecte gevonden. Ja, CCL, maar die mag sterker. En die helaas nog steeds niet gevonden. Ach, de zoektocht blijft lekker doorgaan :).

Ik vind Snowman Balls ook echt heel smerig :=

Ik hoef er niks voor hoor!
Voorlopig ben ik alleen om te rennen en zweten in Madestein, dus ik zal het wel gewoon op de post doen. Ik heb alleen nog heel even van die simpele boterhamzakjes eromheen :') Ik heb wel bij aliexpress ziplock zakjes besteld, hopelijk komen die gauw binnen.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:15

Gisteren mijn collectie weer uitgebreid met 26 nieuwe melts van Scentchips! Helemaal happy! *\o/*