Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, onderweg kom ik hamster tegen die pitjes wil dus daar gooi ik handje pitjes in (in het wild vallen ze ook uit de zonnebloem
) en dan poes erin. Ben ik zo kwartier a half uur verder 
Anne_91 schreef:Confession : ik vind Pretty little liars eng
. En ben nu al van plan om een kitten voor haar verjaardag te kopen. Rebecca schreef:Confession , als ik naar bed ga neem ik mezelf voor laat de kat niet binnen. Maar dan is ze buiten aan het mauwen en bezweik ik, onderweg kom ik hamster tegen die pitjes wil dus daar gooi ik handje pitjes in (in het wild vallen ze ook uit de zonnebloem
Confession : ik heb mijn gordijnen met tai rips aan de rails vast , en ze zijn boven bijna altijd dicht

_Nelleke_ schreef:[naam] schreef:Confession , als ik naar bed ga neem ik mezelf voor laat de kat niet binnen. Maar dan is ze buiten aan het mauwen en bezweik ik, onderweg kom ik hamster tegen die pitjes wil dus daar gooi ik handje pitjes in (in het wild vallen ze ook uit de zonnebloem
Confession : ik heb mijn gordijnen met tai rips aan de rails vast , en ze zijn boven bijna altijd dicht
Huh hoe groot is jou huis als je een kwartier tot half uur bezig bent om de kat binnen te laten?![]()
, alleen de hordes staan overal. Poes 1 dan de trap af , dan kitten die aandacht en spelen wil. Dan hamster die om pitjes schooit en dan poes 2 die staat te mekkeren. En weer terug langs de hordes
Amburtjoz schreef:In navolging op Amira:
Ik werkte tot een jaar geleden bij een soort 'strandtent' met zaalverhuur en kanoverhuur, de eigenaresse was een brok stress en had besloten de contracten te vernieuwen en te regels op stellen, dit moest je tekenen en terugsturen om in dienst te blijven. Ik was het beu om daar te werken (ivm lange reistijd, werk niet heel uitdagend) en toen ik het 'vernieuwde contract' las heb ik heel hard gelachen. Kromme zinnen, spelfouten, geen nette opmaak: ik heb alles gewijzigd en cirkeltjes omheen gezet en het contract teruggestuurd via de post, nooit meer wat gehoord. Eerst je zaken op orde hebben voor je fatsoenlijk een bedrijf kunt runnen. Ik was het echt zat
Renee1991 schreef:Amira_ schreef:Ik heb net mijn contract getekend en een boekje meegekregen met uitleg over het werk. Dat boekje staat zó vol met spel- en taalfouten, ik erger me er echt heel erg aan
Oh inderdaad. Ik kan dat gelijk niet meer serieus nemen
Doubtless schreef:Ik vind heel veel mensen dom
Ik werd altijd gewoon als "volwassene" behandeld, ook toen ik onder de 10 was, en wij besloten gewoon altijd gewoon samen waar we naar keken thuis. Was altijd heel erg verbaasd als ik dan bij vriendinnetjes kwam die moesten vragen of ze tv mochten kijken
Toen mijn zusje wat ouder werd was het allemaal geen probleem meer, zij was veel meer een binnenkind dan ik.
Ben zaterdagavond de hort op gegaan met mijn kleine zusje en heb sinds zaterdagmiddag niet meer gedoucht, amper mijn bed uit gekomen. Als ik de deur uit ga douche ik overigens wel gewoon hoor, maar als ik boodschappen in huis heb hoeft het van mij echt niet