Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LSnuitje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:19

confession: ik heb vandaag weer een half seizoen van Pretty Little Liars gekeken met jawel.. mijn moeder :')

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:22

LSnuitje schreef:
confession: ik heb vandaag weer een half seizoen van Pretty Little Liars gekeken met jawel.. mijn moeder :')

Ik ook een half seizoen, maar dan alleen.. Met alle deuren en gordijnen dicht :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:23

Anne_91 schreef:
LSnuitje schreef:

Ik ook een half seizoen, maar dan alleen.. Met alle deuren en gordijnen dicht :')

Dit doe ik ook als ik Orphan Black kijk :Y)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:32

Confession: ik vindt mijn ma altijd zo zeiken over de was, maar doe t eigenlijk nooit zelf. Dus ergens vind ik dat ik geen recht heb om boos op haar te zijn als ze weer eens los gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 01:37

Confession , als ik naar bed ga neem ik mezelf voor laat de kat niet binnen. Maar dan is ze buiten aan het mauwen en bezweik ik :+ , onderweg kom ik hamster tegen die pitjes wil dus daar gooi ik handje pitjes in (in het wild vallen ze ook uit de zonnebloem :+ ) en dan poes erin. Ben ik zo kwartier a half uur verder :')

Confession : ik heb mijn gordijnen met tai rips aan de rails vast , en ze zijn boven bijna altijd dicht :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 07:40

Anne_91 schreef:
Confession : ik vind Pretty little liars eng :o

Ik dacht dat ik de enige was. Maar ik vond desperate housewives ook eng.

Confession: dit is nu al de vierde dag achter elkaar dat ik met m'n soort van vriendinnetje afspreek. Ugh ik ben nu al zo dol op haar en doe niets liever dan hand in hand lopen omdat ik er zo trots op ben dat ik zo'n knap vriendinnetje heb. Dus ik kijk er nu al tegen op dat ze 11 dagen naar China gaat. En ik ken haar pas 5 dagen :'). En ben nu al van plan om een kitten voor haar verjaardag te kopen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 07:47

Rebecca schreef:
Confession , als ik naar bed ga neem ik mezelf voor laat de kat niet binnen. Maar dan is ze buiten aan het mauwen en bezweik ik :+ , onderweg kom ik hamster tegen die pitjes wil dus daar gooi ik handje pitjes in (in het wild vallen ze ook uit de zonnebloem :+ ) en dan poes erin. Ben ik zo kwartier a half uur verder :')

Confession : ik heb mijn gordijnen met tai rips aan de rails vast , en ze zijn boven bijna altijd dicht :=

Huh hoe groot is jou huis als je een kwartier tot half uur bezig bent om de kat binnen te laten? :')

Confession: ik ben een hele slordige tandenpoetser. Even hup hup in een halve minuut die borstel erdoor en gaan. Ik voel me dan ook altijd heel schuldig als de tandarts zegt dat ik zo goed poets. :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:08

ik ben echt een enorme krent, ik kan dromen laten verschieten omdat ik vind dat het goedkoper kan. zo wil ik met schoon niet naar toscane mee omdat dat me 500 euro kost voor een reis die als ik het zelf organiseer niet meer dan 200 euro zou zijn. zo kom ik ook wel eens met semi lelijke truien omdat de leuke veel duurder zijn.
dat ik nu voor 20 euro een retourtje hartje londen heb dat laat ik dan weer niet schieten :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:59

Wij eten en drinken zelf huismerk producten, maar speciaal voor gasten hebben wij merk producten omdat ik niet wil dat mensen denken dat wij arm zijn :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:20

vuurneon schreef:
Wij eten en drinken zelf huismerk producten, maar speciaal voor gasten hebben wij merk producten omdat ik niet wil dat mensen denken dat wij arm zijn :')

Herkenbaar :P

Ik heb het koud,
Maar in plaats van de kachel hoger te zetten heb ik een trui en handschoenen aan. :P

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:28

Ik heb net mijn contract getekend en een boekje meegekregen met uitleg over het werk. Dat boekje staat zó vol met spel- en taalfouten, ik erger me er echt heel erg aan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:31

Amira_ schreef:
Ik heb net mijn contract getekend en een boekje meegekregen met uitleg over het werk. Dat boekje staat zó vol met spel- en taalfouten, ik erger me er echt heel erg aan :o

Oh inderdaad. Ik kan dat gelijk niet meer serieus nemen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:31

_Nelleke_ schreef:
[naam] schreef:

Huh hoe groot is jou huis als je een kwartier tot half uur bezig bent om de kat binnen te laten? :')

Uhm niet zo :') , alleen de hordes staan overal. Poes 1 dan de trap af , dan kitten die aandacht en spelen wil. Dan hamster die om pitjes schooit en dan poes 2 die staat te mekkeren. En weer terug langs de hordes :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:33

In navolging op Amira:

Ik werkte tot een jaar geleden bij een soort 'strandtent' met zaalverhuur en kanoverhuur, de eigenaresse was een brok stress en had besloten de contracten te vernieuwen en te regels op stellen, dit moest je tekenen en terugsturen om in dienst te blijven. Ik was het beu om daar te werken (ivm lange reistijd, werk niet heel uitdagend) en toen ik het 'vernieuwde contract' las heb ik heel hard gelachen. Kromme zinnen, spelfouten, geen nette opmaak: ik heb alles gewijzigd en cirkeltjes omheen gezet en het contract teruggestuurd via de post, nooit meer wat gehoord. Eerst je zaken op orde hebben voor je fatsoenlijk een bedrijf kunt runnen. Ik was het echt zat :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:42

Amburtjoz schreef:
In navolging op Amira:

Ik werkte tot een jaar geleden bij een soort 'strandtent' met zaalverhuur en kanoverhuur, de eigenaresse was een brok stress en had besloten de contracten te vernieuwen en te regels op stellen, dit moest je tekenen en terugsturen om in dienst te blijven. Ik was het beu om daar te werken (ivm lange reistijd, werk niet heel uitdagend) en toen ik het 'vernieuwde contract' las heb ik heel hard gelachen. Kromme zinnen, spelfouten, geen nette opmaak: ik heb alles gewijzigd en cirkeltjes omheen gezet en het contract teruggestuurd via de post, nooit meer wat gehoord. Eerst je zaken op orde hebben voor je fatsoenlijk een bedrijf kunt runnen. Ik was het echt zat :')

Ik zou dat ook zo graag willen doen nu :')
Renee1991 schreef:
Amira_ schreef:

Oh inderdaad. Ik kan dat gelijk niet meer serieus nemen :=

Ik dus ook echt niet. Tijdens het gesprek had ie ook al zo'n rare zin opbouw, maar hij is nieuw dus dacht dat ie gewoon nerveus was ofzo. Blijkbaar heeft ie het dus altijd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:01

Echt slecht ja.

Confession: m'n was is al 2 uur klaar maar ik verrek het gewoon om op te staan..

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:21

Confession, Ik heb net een flinke discussie gehad met de buurvrouw. Zij noemde mij een slechte moeder omdat ik geen tv heb. Zowel zoontje als ikzelf kijken er allebei niet graag naar en kan dat geld goed gebruiken om de maand door te komen. Ik heb haar in haar gezicht gesmeten dat ik mijn kind tenminste zelf opvoed ipv dat de tv het doet, dat mijn kind tenminste op tijd naar zijn bed gaat, blij is met de kleine dingen in het leven en weet hoe hij moet spelen en dat verwend nest van haar dat allemaal niet kan/doet.
Buurmeisje krijst heel het blok bij elkaar als ze om 23u moet gaan slapen, is baas over haar moeder en is alleen blij als ze grote en dure cadeau's krijgt. Kind is 6 jaar. :x

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:24

Confession: Ik ben tot de constatatie gekomen dat ik een bore-out heb, maar heb op dit moment zelfs niet de fut om er iets aan te doen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:28

Ik vind heel veel mensen dom :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:35

Doubtless schreef:
Ik vind heel veel mensen dom :x

Haha ik ook :Y)

En wat betreft de TV. Ik snap dat je er geen hebt hoor. Als zowel jij als je kind er geen behoefte aan heeft prima toch? Wij hadden er wel eentje thuis maar waren hele strikte regels over. We mochten nooit zeiken als we iets niet af mochten kijken en mijn vader bediende de zapper, dus als hij een saai praatprogramma wou kijken gingen we vanzelf naar boven :=

Wij keken wel elke zaterdagochtend the Lion King, en we mochten geen animatieseries kijken omdat mijn ouders die te agressief vonden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:42

Oh ik vind dat soort regels altijd zo overdreven :+ Ik werd altijd gewoon als "volwassene" behandeld, ook toen ik onder de 10 was, en wij besloten gewoon altijd gewoon samen waar we naar keken thuis. Was altijd heel erg verbaasd als ik dan bij vriendinnetjes kwam die moesten vragen of ze tv mochten kijken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:43

Ik vond het nooit zo heel erg, ik was toch liever buiten aan het spelen en in bomen aan het klimmen dan dat ik TV keek :)) Toen mijn zusje wat ouder werd was het allemaal geen probleem meer, zij was veel meer een binnenkind dan ik.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:43

Mijn moeder had ook liever niet dat ik Pokémon deed omdat ze dat agressief vond, en ik vond juist Pikachu zo leuk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:46

Confession: ik zit vlak voor mijn tentamenweek en ik verander dan echt in een zwijn :o Ben zaterdagavond de hort op gegaan met mijn kleine zusje en heb sinds zaterdagmiddag niet meer gedoucht, amper mijn bed uit gekomen. Als ik de deur uit ga douche ik overigens wel gewoon hoor, maar als ik boodschappen in huis heb hoeft het van mij echt niet :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:48

Jennifuur schreef:
Mijn moeder had ook liever niet dat ik Pokémon deed omdat ze dat agressief vond, en ik vond juist Pikachu zo leuk :')

Heeeel herkenbaar! En chin Chan en alle andere vechtdingen mocht ik ook niet zien. :+