tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 22:10

MyWishMax, voel je vrij om je hart te luchten hè :(:)

Daphara, bij jouw berichten denk ik vaak: waar zit de "vind ik leuk" knop *D

En Miss_lizje, ik zou de gok wagen en hem op Facebook toevoegen als vriend. Als ie accepteert, is dat mooi meegenomen! ;) En zo niet, dan niet. Die klik was er van beide kanten zo te horen! Wie weet hou je er een leuke vriendschap aan over! Je hoeft niet direct te trouwen *\o/*

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 22:14

Bij mij gaat het up en down. Het ene moment ben ik er helemaal niet mee bezig, het volgende moment kan ik mezelf compleet gek maken met de gedachte dat ik niet meer samen met hem ben. Hoewel ik nog steeds volledig achter de keuze sta, is en blijft het lastig... :(

Toen het net klaar was tussen ons, was ik de eerste weken degene die zich groot hield en hem er juist bovenop moest praten. Nu heeft hij het contact ook vrijwel volledig verbroken met mij (wat ook alleen maar goed is), maar daardoor wordt het met de dag een stukkie echter en voel ik me soms zó eenzaam.

Ingewikkeld dit allemaal hoor -O-

Hutcherson

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 00:10

Miss_liszje zo heb ik mijn vriend leren kennen.
Zag hem een aantal keer voorbij lopen. En toen we er enige regelmaat in hadden dat hij wist dat ik op dezelfde lokatie was. Dan kwam ie vaak 8 x in het uur koffie halen enzo.
Ik wist zijn naam niet eens en had me zo voorgenomen om mezelf voor te stellen tijdens mijn laatste stagedag.
Toen kwam ik hem uitgerekend niet tegen.
Ik heb via het interne mailadressenboek gezocht op functie. Ik vermoedde dat hij iets met computers deed. En zijn naam start met een W dus ik had het allemaal bijna opgegeven na lang zoeken.
Maar uiteindelijk herkende ik zn motor op facebook. Dus heb een berichtje gestuurd en binnen twee minuten kreeg ik antwoord.
En zo zijn we gaan chatten en appen.
Gewoon doen.
Zeg hem wat je van het optreden vond ofzo gewoon luchtig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 00:14

xJolien schreef:
Bij mij gaat het up en down. Het ene moment ben ik er helemaal niet mee bezig, het volgende moment kan ik mezelf compleet gek maken met de gedachte dat ik niet meer samen met hem ben. Hoewel ik nog steeds volledig achter de keuze sta, is en blijft het lastig... :(

Toen het net klaar was tussen ons, was ik de eerste weken degene die zich groot hield en hem er juist bovenop moest praten. Nu heeft hij het contact ook vrijwel volledig verbroken met mij (wat ook alleen maar goed is), maar daardoor wordt het met de dag een stukkie echter en voel ik me soms zó eenzaam.

Vervelend! Je moet hier even doorheen. Het gaat vanzelf beter, even mehhh maar straks jeej! Trek een fles wit open, stop jezelf vol met brie. You got this girl!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 17:46

xJolien schreef:
MyWishMax, voel je vrij om je hart te luchten hè :(:)

Klinkt heel bekend, jouw wisselingen. Hier gaat dat ook zo, hoewel het niet mijn keuze was/is. Ik zie alleen nogal tegen de komende weken/maanden op. Beide verjaardagen komen er aan, de feestdagen... Voor kerstavond en 1 kerstdag heb ik wel wat gezelschap. Maar de andere en oud en nieuw niet. Vanwege het vuurwerk moet ik eigenlijk de komende tijd voornamelijk thuis blijven, 1 hond doodsbang is voor vuurwerk. Dus ik kijk er niet echt naar uit, terwijl ik normaal gek ben op feestdagen.

En het feit dat hij gewoon er totaal geen moeite mee lijkt te hebben en ik wel echt gebroken ben. De ene keer kunnen we redelijk door 1 deur, maar de andere keer kom ik achter dingen waardoor het weer moeilijker is voor me. Het is natuurlijk ook niet makkelijk dat we de komende jaren nog met elkaar te maken blijven hebben en de komende maanden tot alles rond is best regelmatig. Het blijft gewoon door mijn hoofd spoken dat ik ook niet op mezelf kan vertrouwen, omdat ik het gewoon niet aan heb zien komen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:03

xJolien schreef:

:(:) Dikke knuffel! Veel sterkte.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:21

Thanks all!! <3

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 23:55

Hoe is het hier met iedereen?

Ik ben nog steeds dolgelukkig met mijn vriend. :+:
Had echt niet gedacht nog iemand te vinden waar ik zoveel van zou kunnen houden.
Het is compleet anders dan met mijn ex, en het voelt zo fijn! <3

Enige jammere is dat we op 2 uur rijden van elkaar wonen en elkaar dus alleen in het weekend zien. :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 01:17

Ik heb niet alles meegelezen de afgelopen tijd maar ik hoop dat alles goed met jullie is.

Ik had nogal een stormachtige aan-uit relatie van 3 jaar achter de rug maar sinds kort heel erg verliefd en gelukkig met een nieuwe vriend. Ik had nooit verwacht dat ik verliefd zou kunnen worden op een ander en ik had al zeker niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Ik zag echt mn leven voor me met mijn ex en kon me niks anders indenken maar man man man wat ben ik momenteel gelukkig. Zoveel beter en zo anders dan mn ex. Iemand waar je echt mee kan praten en die echt oprecht voor mij door het vuur zou gaan. Waar mn ex de moeite nog niet deed om eens bij mij te zijn doet deze jongen er alles aan ondanks een super onregelmatige job met ‘s nachts werken, dan weer overdag en dan weer een ochtenddienst om bij mij te zijn en mij toch wekelijks te zien. Leuke ouders, die super open en eerlijk zijn. En thuis valt ie ook goed in de smaak. Alles klopt gewoon. En ja, best wel snel, had het zelf ook allemaal niet aan zien komen maar echt heel gelukkig.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 07:58

Fijn dat het goed gaat Renske :D
Veel geluk samen :D
Nog wel contact met je ex nu je een nieuwe relatie hebt?

Dat is snel maar erg leuk Savannah!
Jullie ook heel veel geluk samen :D

Ik ben nog steeds single en dat wil ik voorlopig ook zo houden :')
Sta ook helemaal niet open voor een relatie nu..
En krijg volgende week de sleutel van mijn nieuwe huis dus ook genoeg te doen :+

Met mijn ex heb ik weer wat contact.
Hij heeft toen na ongeveer twee maanden excuses aangeboden dat hij niet had gereageerd.
Daarna wat oppervlakkig geappt maar maandag heb ik hem een halfuur aan de telefoon gehad.

Ik ben gewoon eerlijk geweest en gezegd dat ik mijn beste vriend ontzettend mis.
En dat ik het zonde zou vinden als een vriendschap van drie jaar weg is door een relatie van nog geen drie maanden.
Verder weet ik wat meer van zijn situatie en dat is wel fijn.
Hij komt misschien vrijdag langs en anders zie ik wel hoe het verder loopt.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 08:07

Ik heb nog steeds contact met mijn ex.
Maar dat is vooral af en toe een berichtje hoe het gaat, en hoe het met het bedrijf gaat.
We spreken niet veel af, n als ik naar de andere kant van NL verhuis zal dat ook niet snel meer gebeuren haha.
Maar hij is sinds kort aan het daten met iemand. Hoop voor hem dat het wat wordt.

Wat fijn savannah!
Ik had ook nooit gedacht binnen een jaar weer een relatie te hebben. :))

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:18

Savannah wat fijn dat je weer gelukkig bent, dat gun ik jou echt na die droeftoeter!

Renske top!
Al samenwoon plannen?

Lies succes ik je nieuwe huis!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:56

Wat fijn om te lezen dat er wat meer hoogtepuntjes komen bij jullie, i.p.v. alleen maar stomme exen! :(:)
Het is jullie gegund!! <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 11:00

Oh, voor een ieder die wellicht nog wilde weten of er nog meer is gebeurd op het verhaal via PB na? Nee.

Wat ie zei ging niet over mij. Meneer, 'ik ben niet toe aan een relatie' had wel een relatie gehad. Is in die relatie vreemd gegaan en voelt zich nu vooral heel zielig :') Ohja, en ik was maar raar dat ik het niet erg vind om gewoon 'alleen' te zijn. Ik ben in mijn ogen niet alleen, heb een lieve familie en veel huisdieren en fijne collega's.

Vervolgens wilde hij nog andere persoonlijke vragen stellen waarop ik afgekapt heb. Dit was niet de persoon waar ik ooit mee in zee ben gegaan, bah! Blij dat ik hier achter ben want ik kan het nu mooi afsluiten.

En vreemd gaan is voor mij gewoon een dikke no-go.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 11:37

Dankjewel Alja :)

Goed dat je daar achtergekomen bent denies! :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:47

xJolien schreef:
Wat fijn om te lezen dat er wat meer hoogtepuntjes komen bij jullie, i.p.v. alleen maar stomme exen! :(:)
Het is jullie gegund!! <3

Dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik het toch even wou plaatsen. :)

@Alja: de planning was eigenlijk om rustig aan te doen. Echter kwam er een vacature voorbij die super zou passen. Dus nu toch gesolliciteerd. :=
Planning is sowieso eerst daar een baan vinden en dan pas die kant op verhuizen.

Fijn dat je het zo kunt afsluiten denies.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:20

Dankjullie wel allemaal! <3
Ik wens jullie ook al het geluk toe.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:27

Wat fijn aldie positeve berichten! Geeft een beetje hoop voor over een hele tijd. ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:05

Nou mijn bericht is minder positief.

Mijn scharrel is mijn scharrel niet meer. :')

Hij was anderhalve week in het buitenland voor werk. Halverwege de week kreeg ik een bericht dat hij mij heus niet vergeten was en dat hij uitkeek naar de dag dat hij weer in Nederland was om mij te zien.

De zaterdag dat hij in NL was stuurde ik een bericht hoe het ging en of hij veilig thuis was gekomen. Geen reactie.
Dus zondag maar weer een bericht gestuurd.
Kreeg ik direct reactie: hiiii, ja helemaal gesloopt sorry voor de late reactie. Ik bel je vanavond wel even.

Dus ik Geen probleem, prima.

Nou hij moet nog bellen.
Ik ga er maar vanuit dat het niet meer gebeurd _O-

Ik vertik het om nu zelf actie te ondernemen, he’s just not that in to you
Dat denk ik dan maar.
Als hij mij echt zo leuk vind als hij beweert dan had hij wel meer actie ondernomen

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:14

Oke dat is wel vreemd Daantjuhhh :')
Maarja wie weet belt hij nog, sommige mannen zijn niet zo vlot :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:26

Lieszje schreef:
Oke dat is wel vreemd Daantjuhhh :')
Maarja wie weet belt hij nog, sommige mannen zijn niet zo vlot :')

Zijn pas volwassen als ze een jaar of 42 zijn :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:27

Hahaha :')
Dan blijf ik nog wel even vrijgezel :')
Iemand van 42 vind ik toch wel te oud nog :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:28

Hey Daniëlle
Waar komt die gast vandaan?
Herkenbaar namelijk

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:39

Lieszje schreef:
Hahaha :')
Dan blijf ik nog wel even vrijgezel :')
Iemand van 42 vind ik toch wel te oud nog :+

_O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:04

Dan kan mijn 'ik blijf single totdat ik mezelf en mijn eigen leven op orde heb' fase dus nog een tijdje duren :')
Jeeeej :') *\o/*