Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij is zooo prachtig
Heb toch wel even kledingadvies nodig haha, dus hoop me hier te kunnen melden!
Hebben jullie ideeen? Ik vind het niet erg iets te kopen, want in de kast heb ik niet super veel zomerse kleuren. Vooral veel zwart haha, of topjes die er niet bij passen qua model.
Vandaag bestelling bij de hunkemoller opgehaald. Enige wat ik thuis houd zijn 4 onderbroeken. De rest moet allemaal weer terug.
Maar ik heb dus weer extra veel geld om uit te geven.
Davinia_ schreef:Wow, die 2 jurkjes staan mooi!
Ik heb een vraagje aan jullie. Morgenavond ga ik naar een dansfeest met dj's wat buiten is en weet niet wat ik aan moet. Het is op een plein en het zal wel helemaal vol staan met mensen. En nu weet ik niet wat ik aan moet, omdat het zulk warm weer is morgen. Ik denk dat een jasje best wel warm zou zijn op een warme zomeravond met veel mensen om je heen?
leuk rokje trouwens!
voor 'n sollicitatiegesprek bedoeld, maar ga t zeker ook vaker dragen dan alleen dan haha.
)

kan natuurlijk ook wel en smaken verschillen, maar zo met de zomer zou ik eerder voor een kleurtje kiezen

) ook even de stad in! Wil nog witte lage all stars voor de zomer (dat wordt paar all stars 5, oeps) en moet wat nieuws ondergoed en wat zomerse truitjes en een nieuwe jeans. Heb er nu al helemaal zin in.
dankjewel 
niet zo best voor m'n rekening
Rebeccaa schreef:Ik studeer in [plaats], dus ik denk dat het [plaats] of Arnhem wordt inderdaad haha.

Alleen ik stuur wel heel wat terug, maar het scheelt nu zoveel geld! Dus ik ga als ik de rest terug breng denk ik nog wel even in de winkel kijken.