Aan mensen die het altijd beter denken te weten over mij én mijn dieren.
Sleeper
Geplaatst: 11-02-16 19:36
Trouwens, ik erger me wel serieus aan de smiley. Die moet verboden worden. Sommige mensen misbruiken die smiley gewoon in elke bericht wat ze plaatsen.
Al die volgtopics op paardenpraat die als paddestoelen de grond uit schieten
Anoniem
Geplaatst: 11-02-16 19:42
Sleeper schreef:
[naam] schreef:
Moet de smiley maar aangifte doen
Scherp!
On topic , heb me geërgerd aan dat rot been en die rot kuit en rot knie. Door een rot drol en een verotte rot trap en een rot kitten die olijk voor mijn poten liep ben ik gestrand als een potvis. Daardoor kuit geraakt , oh wacht ik heb geen eitjes pff.
En heb me geërgerd aan schoen die me pijnigde pff
Dreamy
Geplaatst: 11-02-16 19:43
Aan mezelf Ik wilde eindelijk weer eens op mijn eigen paard, dat heb ik ook gedaan.. maar ik schijt gewoon 10000 kleuren, bang dat het toch mis gaat en ik er weer af lig. Maar hij was braaf
Shiawase
Geplaatst: 12-02-16 00:05
Aan alles vandaag. Met als ergste dat mijn moeder is bestolen. O.a. haar mobiel waar foto's op stonden van mijn overleden paard en hond die ze nog zou doorsturen. Die zal ik nu wel voorgoed kwijt zijn...
Dat ik mezelf niet bij elkaar kan rapen en me beter kan voelen. Blijf maar nadenken en piekeren....
HorseTimeXL
Geplaatst: 12-02-16 09:03
Dat ik mede instemde om de dienst bij ons in de kerk speciaal voor jongeren niet door te laten gaan, terwijl ik nu denk het had best kunnen lukken. Nu voelt het echt als falen
Dorus
Geplaatst: 12-02-16 09:15
Dat de dag al weer goed begint met een telefoon die beneden lag en een weker die op mysterieuze wijze uit stond. Vervolgens een pup die d'r knuffel open heeft weten werken en aan de vulling is begonnen en een man van wie ik een sneer krijg wanneer ik hem vraag mijn hond goed in de gaten te houden. Want meneer houd mijn hond al de hele dag in de gaten en daarom kan meneer niet hobbyen en zit hij zich al weken te vervelen. Terwijl meneer zich niet realiseert dat hij wel lekker de hele dag thuis kan zijn en met mijn hond bezig kan zijn terwijl ik al twee maanden topdrukte op het werk heb en het eind niet nog lang niet in zicht is maar ik wel op het eind van m'n latijn ben.
Yenni
Geplaatst: 12-02-16 13:34
Aan een monteur die vanmorgen zou komen en nog steeds niet is geweest!! Als hij dr om 14:00 niet is moet ik een afspraak afzeggen
Yenni
Geplaatst: 12-02-16 13:53
Aan irritante klasgenoten die het altijd beter weten en aan een "vriendin" die alles van het ene groepje over het andere groepje zegt!