Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:49

Sammie dat weet ik. Maar die investeren enorm in goede foto's. En dat is bij zo'n klein bedrijf anders. Dat bedoel ik te zeggen. Dan tonen jurken totaal anders. Want zoals ze daar op de site staan vind ik dat jurken geen voordeel doen terwijl er hele mooie jurken op staan. Maar het als een zak om het model zit.

Sammie

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:11

oh zo.. ja daar heb je wel een puntje. Al vind ik die mega lange benen die oneindig zijn ook niet erg geloofwaardig al vrees ik wel dat mensen hier misschien niet doorheen kunnen kijken. dwz als ik die jurk aantrek zie ik er ook zó uit.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:36

Iedereen een eigen smaak toch. En gelukkig maar.

Ik heb vandaag in 2 winkels in Ede jurken gepast. Geen enkele was zo mooi als in Barneveld. Dus ik ga zaterdag weer naar Barneveld toe.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 17:07

Kaygee schreef:
Sammie dat weet ik. Maar die investeren enorm in goede foto's. En dat is bij zo'n klein bedrijf anders. Dat bedoel ik te zeggen. Dan tonen jurken totaal anders. Want zoals ze daar op de site staan vind ik dat jurken geen voordeel doen terwijl er hele mooie jurken op staan. Maar het als een zak om het model zit.

Nou, andersom gebeurt ook veel.
Dan zien de jurken er op sites supermooi uit, maar wanneer je ze aan de hanger of aan ziet, valt het flink tegen.
Vooral de jurken met tule hebben daar een handje van :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 17:46

Mijn moeder was in het wit, mijn oma in het paars, heel gaaf. Ik heb altijd gezegd dat ik niet in het wit wilde trouwen, maar hij is toch echt wit (nouja ivoor) geworden :') ik heb 1 nicht die echt in een jurk getrouwd is, die was blauw/groen, ik vond het meer een over the top gala jurk. Verder is de rest op maandag morgen getrouwd..

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 18:18

Ja het was ook helemaal mijn bedoeling om kritiek te hebben op anastasi hoor! Maar ik snap wel wat mensen denken als ze op haar site kijken nadat ze foto's van winkels als honeymoon shop en weddings hebben gezien.
En natuurlijk, die foto's zijn ook enorm gefotoshopt. Maar ik heb wel aan de hand van foto's een afspraak gemaakt bij een winkel die online een goede indruk maakte :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:52

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:15

Ik heb het gekeken en vond het best heftig. Het leek mij of die jongen makkelijk over zich heen liet lopen :o kan me inderdaad niet zo goed voorstellen dat er nog mensen zijn die echt 2 x op een dag naar de kerk gaan en samen komen om liedjes te zingen voor God.

Oja de jurk was volgens moeders het bloodste kledingstuk wat ze ooit aan heeft gehad. Het is tenslotte een trouwjurken topic.

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:27

Vond haar jurk voor best bloot voor iemand die gereformeerd is. Jurk van haar zus was schijnbaar hoog gesloten in de nek en mouwen.Ik zat samen met mn aanstaande te kijken. Moesten allebei lachen om de opmerking van volgens mij haar vader:' nou ik hoop dat ze gelukkig worden'. Of iets in die trant

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:54

Nienke, ben je al aan het aftellen? :):)

Oh ik heb het gemist, zal eens terug kijken

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:59

Het gaat een hele serie worden. Kan het hier in België alleen niet zien. Dus moet ik maar in de weekenden bij m'n moeder gaan kijken :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 05:13

moonsparkle schreef:
Ik heb het gekeken en vond het best heftig. Het leek mij of die jongen makkelijk over zich heen liet lopen :o kan me inderdaad niet zo goed voorstellen dat er nog mensen zijn die echt 2 x op een dag naar de kerk gaan en samen komen om liedjes te zingen voor God.

Oja de jurk was volgens moeders het bloodste kledingstuk wat ze ooit aan heeft gehad. Het is tenslotte een trouwjurken topic.

God ik zit ook te kijken nu!
Dat accent van Nelleke :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 08:26

_SantOs_ schreef:
[ [url=m/LOjrwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind dit ook wel wat hebben. Alleen kan ik niet zo'n hoge hals dragen

Dames hoe reëel is het om een bruiloft in minder dan 5 maanden te regelen?
Ik wil graag in de herfst trouwen (hou van de kleuren), vriendlief wil dit jaar nog trouwen, ik denk dat dat te kort dag is. Maar anders moeten we anderhalf jaar wachten.. dilemma :')

O, die jurk vind ik (gedeeltelijk) mooi!!! Ik houd wel van dat transparante. :j Ben alleen geen fan van die tule wijde rokken.

In 5 maanden kun je prima een bruiloft regelen, als de locatie voor het feest vrij is en de dag bij de gemeente nog vrij is (en de meeste bruiloften zijn toch in het voorjaar/zomer, dus je hebt wel meer kans daarop). Wij hebben het in 8 maanden gedaan, dwz van het ten huwelijk vragen tot aan de bruiloft. Maar, na 1,5 maand pas besloten welke dag we wilden trouwen (aangezien schoonfamilie een stukje verder woont en we het face to face wilden vertellen was de eerste mogelijkheid met kerst, en we hadden 2 data, maar ook dat werd even overlegd ivm vakantietijd en een verjaardag van de getuige).
1 februari moesten wij het huis uit zijn, en toen zijn we vooral eerst bezig geweest met verhuizen. Dus het uiteindelijk beginnen met plannen was vanaf februari, en toen in het begin ook niet eens heel actief. Wij zijn op 4 juli getrouwd. En, we hadden de feestlocatie thuis. Veel meer regelwerk dus, aangezien we zelf eten moesten regelen, tafels stoelen etc. moesten huren, zelf drank moesten regelen, ga zo maar door.

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 08:45

Annekeee schreef:
Nienke, ben je al aan het aftellen? :):)

Oh ik heb het gemist, zal eens terug kijken

Ja het aftellen is begonnen! :D Heb nu vakantie, vriendlief moet vandaag nog werken en dan heeft hij ook vakantie. Nog een weekje en dan is het zover. En het weerbericht ziet er nu goed uit *\o/*

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:06

Ik ben vanochtend in Barneveld geslaagd voor een super mooie trouwjurk. Ben er helemaal happy mee :):)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:07

Gaaf, gefeliciteerd!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:36

Dankje! :D het is een mooie sissi baljurk geworden. Nou nog leuke schoentjes vinden. Ik wil ballerina's. Wit met iets van bling erop

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:18

Ik mag ook een jurk gaan uitzoeken! Gisteren gevraagd en natuurlijk 'ja' gezegd.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:55

BiBiQ wat fijn dat het is gelukt!
Schoenen komt vast goed, rustig rondneuzen op internet en in winkels.

Tink89 gefeliciteerd!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:26

Ik wil cowboylaarzen onder m'n jurk, dus dat wordt ook even shoppen. Naar een echte westernwinkel en degelijke ariat's kopen, lijkt me een goed plan. Loop ik er tenminste lekker op en kan ik er daarna gewoon mee rijden :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:28

Gefeliciteerd :):)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 13:30

Verteld m'n zus zaterdag dat ze gaat trouwen, wil ze het heel klein houden, dus ook geen jurk... -O-

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:28

Zo nu ben ik getrouwd nu mag ik mn trouwjurk showen.
Heb nog niet echt fotos van helemaal van goede kwaliteit en je kan de details niet goed zien van mn jurk. Die zal ik later sturen. Hier alvast even voor het idee :D
Omdat ik mij niet in kan houden met showen :j
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:34

Ohw wat vind ik jouw bovenstuk mooi! Echt super gaaf <3 .

Rok is niet mijn smaak met die poef er in maar hij staat je wel geweldig!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:43

Anne_mieke88 schreef:
Zo nu ben ik getrouwd nu mag ik mn trouwjurk showen.
Heb nog niet echt fotos van helemaal van goede kwaliteit en je kan de details niet goed zien van mn jurk. Die zal ik later sturen. Hier alvast even voor het idee :D
Omdat ik mij niet in kan houden met showen :j
[ [url=m/VPo5nO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6cRBSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/azGO98.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dqtK8b.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tn1tFn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow!

Verkopen? ;)