Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kaygee schreef:Sammie dat weet ik. Maar die investeren enorm in goede foto's. En dat is bij zo'n klein bedrijf anders. Dat bedoel ik te zeggen. Dan tonen jurken totaal anders. Want zoals ze daar op de site staan vind ik dat jurken geen voordeel doen terwijl er hele mooie jurken op staan. Maar het als een zak om het model zit.
ik heb 1 nicht die echt in een jurk getrouwd is, die was blauw/groen, ik vond het meer een over the top gala jurk. Verder is de rest op maandag morgen getrouwd..
kan me inderdaad niet zo goed voorstellen dat er nog mensen zijn die echt 2 x op een dag naar de kerk gaan en samen komen om liedjes te zingen voor God.
moonsparkle schreef:Ik heb het gekeken en vond het best heftig. Het leek mij of die jongen makkelijk over zich heen liet lopenkan me inderdaad niet zo goed voorstellen dat er nog mensen zijn die echt 2 x op een dag naar de kerk gaan en samen komen om liedjes te zingen voor God.
Oja de jurk was volgens moeders het bloodste kledingstuk wat ze ooit aan heeft gehad. Het is tenslotte een trouwjurken topic.
_SantOs_ schreef:[ [url=m/LOjrwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind dit ook wel wat hebben. Alleen kan ik niet zo'n hoge hals dragen
Dames hoe reëel is het om een bruiloft in minder dan 5 maanden te regelen?
Ik wil graag in de herfst trouwen (hou van de kleuren), vriendlief wil dit jaar nog trouwen, ik denk dat dat te kort dag is. Maar anders moeten we anderhalf jaar wachten.. dilemma
Ben alleen geen fan van die tule wijde rokken.
het is een mooie sissi baljurk geworden. Nou nog leuke schoentjes vinden. Ik wil ballerina's. Wit met iets van bling erop
Anne_mieke88 schreef:Zo nu ben ik getrouwd nu mag ik mn trouwjurk showen.
Heb nog niet echt fotos van helemaal van goede kwaliteit en je kan de details niet goed zien van mn jurk. Die zal ik later sturen. Hier alvast even voor het idee
Omdat ik mij niet in kan houden met showen
[ [url=m/VPo5nO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6cRBSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/azGO98.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dqtK8b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tn1tFn.jpg]Afbeelding[/url] ]