Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
obelix schreef:Ah ik heb met die van mij niks te klagen,die komt ook rustig langs stal rijden als ie me al twee keer gemist heeft of evt een rondje meer savonds. Heerlijk mens,zal een gemis worden als hij ooit stopt!
x_spekkie_x schreef:Ook mijn pakket is binnen![]()
De doos
[ [url=m/rGg4he.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dit de eerste stille hint? Dat helpt echt op een paardenforum
[ [url=m/f27szC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo maakte ik mijn pakketje open. Meteen de Culemborgse Courant prominent bovenop. Dat zal dan de hint zijn denk ik... en ik heb serieus elk krantenknipsel uitgevouwen en goed in elk pakketje gekeken naar losse papiertjes want dat had zomaar gekund gezien het topic... bleek dus nergens voor nodig
En het eerste wat ik dacht toen ik het pakket openmaakte: krantenvoor Rebecca
en toen bleek dat mijn Secret Santa daar ook een opmerking in het topic over had geplaatst
![]()
[ [url=m/xpI8wy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeee, wat een hoop cadeautjes![]()
[ [url=m/dDyxb0.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cadeautjes uitgepakt:
[ [url=m/1fwKmD.jpg]Afbeelding[/url] ]
-een zwart opbergbakje (altijd handig, ik hou van netjs opruimen)
-4 chocolademelk-maak-lepels (heerlijk, ik hou van warme chocomel)
-een mok 'Mrs Always Right' (ehhh, ben ik zo'n betweter?komt wel goed van pas voor de chocolademelk
)
-een beker met sneeuwpop rietje (hey, deze zag ik net in het topic ook voorbij komen)
-een badzeepje in de vorm van een engel (daar had ook best een bad bij gemogen![]()
haha, het is gelukkig gewoon een zeepje, dus die kan ook in de badkamer en onder de douche
)
-een blik stroopwafels (etenaltijd goed! en blikje is ook superhandig voor etenswaren)
-kersthanger (die kan mooi in mijn nieuwe houten kerstboom)
-een buddha beeldje (jaaa, dat zou je terug hebben kunnen vinden in mijn berichtengeschiedenis met foto's van mijn woonkamer, ik ben dol op buddha's)
En SS: je pakket is helemaal op tijd aangekomenEn sorry dat ik het je zo moeilijk heb gemaakt met wat je moest kopen, maar dat is juist de charme van dit project vind ik
Ik ben erg blij met je cadeautjes!!
![]()
En ik hoefde gelukkig geen 58 namen af om te kijken waar mijn Secret Santa woont, want gelukkig waren er al een heleboel doorgestreeptBedankt xZiva_