We zullen zien als de bomen weer gaan omvallen. Haha!
quartel
Geplaatst: 20-10-14 22:03
Langs de kust weer........ Niet hier in de buurt.
Voor wie daar woont....wees een beetje voorzichtig.
gohya
Geplaatst: 20-10-14 22:03
Ik zit in dat rode stukje vóór Flevoland,maar tis toch echt nog Gelderland.Stukje Gelderland dus ook code rood? dat hoop ik toch echt niet,kan ik weer halve bomen gaan ruimen uit me weiland.
NatasjavE
Geplaatst: 20-10-14 22:05
Ik werk morgen thuis dus mijn enige probleem is de paarden...
Oh nee...een paard. Eentje staat nu op een trainingstal.
Code rood voor de kust???
Hmmmm...gelukkig niet hier. Inderdaad voorzichtig daar.
Meliaforever
Geplaatst: 20-10-14 22:10
Ze hebben wel vaker zulke voorspellingen gedaan en vooral aan de kust. (waar ik woon) En hier valt het altijd wel mee. Zijn wel gewend aan wind en regen.
tootje71
Geplaatst: 20-10-14 22:11
heb mijn boodschappen al in huis voor morgen , wat meer stro naast stal gelegd ( ze zullen meer binnen staan ) ik ben er klaar voor..
Ik denk dat dat het ook wel is, als je veel wind en regen gewend bent dan valt het wel mee.
Ik ben gewoon schijtluis 100%, ik raak niet zozeer in paniek nu, maar zit liever ergens veilig en thuis en dus niet op school waar de vorige de bankjes over het plein schoven.. En nog meer andere gekkigheden.
Die storm... Dat zijn we in Nederland toch best gewend? Er zal her en der een boom omvallen, de NS zal er ongetwijfeld mee stoppen.. maar wat kan er nou eigenlijk gebeuren? Er zullen heus geen huizen instorten, auto's rondvliegen of polders onderlopen..
Marcella
Geplaatst: 21-10-14 04:56
Goedemorgen.
Begon net al beetje te spetteren, maar voor de rest nog rustig weer.
Hier wel iets waaierig maar geen storm, wel wat gespetter. Voor het eerst (lees: historisch moment ) zitten alle voorzetramen tegen de voliere voor het geval het straks wel tekeer gaat. Er liggen hier nogal wat losse takken in de tuin omdat vriendlief dit weekeinde heeft gesnoeid. Niet heel goed getimed