Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Oretha schreef:Vraag me idd ook af of het goed gaat bij Divoza. Nieuwste collecties hebben ze niet, ze hebben geen voorraad. Zelfs bij nalevering kreeg ik een mail dat t niet leverbaar is, terwijl je het overal nog kan kopen. Website niet up to date en erg traag.
Bestel er ook niets meer op t moment.
Saaams schreef:Ik wacht al sinds september op een product van NAF via divoza. Met €35 korting kunnen bestellen. Dus ik ga m echt niet annuleren.![]()
De laatste update mail was dat de leverdatum 19/2 zou zijn. Maar daarna niks meer gehoord.
Terwijl ik ter overbrugging hetzelfde supplement van NAF gewoon elder bestel. Lijkt wel alsof de fabrikant ze niet willen leveren?
Bij meerdere supplementen en producten van NAF staat: TIJDELIJK NIET OP VOORRAAD - VERWACHTE LEVERDATUM: WACHT OP LEVERANCIER
Ik gok dat die eraan komt;
[ [url=m/FeRg83.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zmtBUZ.png]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Ik heb wel wat besteld bij Divoza, maar wel met AfterPay/Klarna. Het is wel verzonden, maar ik heb niet het beste gevoel meer bij ze.
manzano schreef:Vestiging Harmelen is idd failliet gegaan kort geleden. Dat wist ik al, vandaar mijn terughoudendheid. Heb betaald met AfterPay en pakketje komt morgen, sneller dan aangegeven op de site. Dus als dingen op voorraad zijn gaat het vooralsnog goed gelukkig. Heb besteld met de 29% korting van gisteren.
eenitraM schreef:manzano schreef:Vestiging Harmelen is idd failliet gegaan kort geleden. Dat wist ik al, vandaar mijn terughoudendheid. Heb betaald met AfterPay en pakketje komt morgen, sneller dan aangegeven op de site. Dus als dingen op voorraad zijn gaat het vooralsnog goed gelukkig. Heb besteld met de 29% korting van gisteren.
Enschede is ook sinds begin dit jaar niet meer.
dravergekkie schreef:Heel eerlijk ik denk dat het al heel lang niet zo best ging meer met Divoza.
Het filiaal in Zoetermeer is in ieder geval al jaren niet veel soeps meer.