Het kortingscode topic

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:18

Ik heb er hier weer 3 van :) Hele maand Maart geldig.
Afbeelding

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:20

Oretha schreef:
Vraag me idd ook af of het goed gaat bij Divoza. Nieuwste collecties hebben ze niet, ze hebben geen voorraad. Zelfs bij nalevering kreeg ik een mail dat t niet leverbaar is, terwijl je het overal nog kan kopen. Website niet up to date en erg traag.
Bestel er ook niets meer op t moment.

Zou mij niet verbazen. Haygain is ook al failliet gegaan. Maargoed daar gaat t topic niet over. Ik ben nog opzoek naar een agradi korting :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:42

Ik wacht al sinds september op een product van NAF via divoza. Met €35 korting kunnen bestellen. Dus ik ga m echt niet annuleren. :+
De laatste update mail was dat de leverdatum 19/2 zou zijn. Maar daarna niks meer gehoord.

Terwijl ik ter overbrugging hetzelfde supplement van NAF gewoon elder bestel. Lijkt wel alsof de fabrikant ze niet willen leveren?

Bij meerdere supplementen en producten van NAF staat: TIJDELIJK NIET OP VOORRAAD - VERWACHTE LEVERDATUM: WACHT OP LEVERANCIER

Ik gok dat die eraan komt;

Afbeelding

Afbeelding

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:50

Dat zou wel verschrikkelijk zonde zijn! Divoza bestaat al zolang maar waarschijnlijk zijn ze voorbij gegaan door EJ en vele online aanbieders.

Onlangs de irritante website heb ik altijd goede ervaringen gehad met Divoza.

manzano

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:59

Vestiging Harmelen is idd failliet gegaan kort geleden. Dat wist ik al, vandaar mijn terughoudendheid. Heb betaald met AfterPay en pakketje komt morgen, sneller dan aangegeven op de site. Dus als dingen op voorraad zijn gaat het vooralsnog goed gelukkig. Heb besteld met de 29% korting van gisteren.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 00:52

Saaams schreef:
Ik wacht al sinds september op een product van NAF via divoza. Met €35 korting kunnen bestellen. Dus ik ga m echt niet annuleren. :+
De laatste update mail was dat de leverdatum 19/2 zou zijn. Maar daarna niks meer gehoord.

Terwijl ik ter overbrugging hetzelfde supplement van NAF gewoon elder bestel. Lijkt wel alsof de fabrikant ze niet willen leveren?

Bij meerdere supplementen en producten van NAF staat: TIJDELIJK NIET OP VOORRAAD - VERWACHTE LEVERDATUM: WACHT OP LEVERANCIER

Ik gok dat die eraan komt;

[ [url=m/FeRg83.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zmtBUZ.png]Afbeelding[/url] ]

Oei wat sneu zeg! Hopelijk redden ze het

SunnyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 02:11

manzano schreef:
Ik heb wel wat besteld bij Divoza, maar wel met AfterPay/Klarna. Het is wel verzonden, maar ik heb niet het beste gevoel meer bij ze.

Nou, grappig dat jullie hierover beginnen!
Ik was eergisteren in de winkel, en bekroop mij ook een gek gevoel. Was niet meer de luxe Divoza van wat het ooit was. En had mezelf ook voorgenomen dat ik het niet meer ga vooruit betalen met bestellingen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 05:48

manzano schreef:
Vestiging Harmelen is idd failliet gegaan kort geleden. Dat wist ik al, vandaar mijn terughoudendheid. Heb betaald met AfterPay en pakketje komt morgen, sneller dan aangegeven op de site. Dus als dingen op voorraad zijn gaat het vooralsnog goed gelukkig. Heb besteld met de 29% korting van gisteren.

Enschede is ook sinds begin dit jaar niet meer.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 08:49

Dat zou toch wel heel sneu zijn vind ik. Divoza was de eerste volgens mij, toen nog met de leuke dikke catalogus waar je doorheen kon bladeren. Ik verslond dat ding, was net een soort Bart Smit sinterklaasboek voor mij. Toch jammer als ze het niet gered hebben tegen EJ en Agradi en de anderen. Niet onderscheidend genoeg waarschijnlijk.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 08:53

Niet genoeg met de tijd mee gegaan, zoals met de website. Hebben ze een aantal jaar geleden flink in geïnvesteerd, maar niet op de goede manier of hun achterliggend systeem is pokketraag ofzo. Al met al niet gebruiksvriendelijk. De winkel in Leek is ook meer leeg dan vol.
Ik heb wel nog eens Ariats besteld met 29% korting. Zij geven daar tenminste wel korting op.
Bij Agradi bestel ik trouwens ook nooit weer iets wat niet op voorraad is, en bij HypoStore heb ik ook wel eens maanden gewacht, dus dat ligt dan misschien meer aan de leveranciers, dan perse aan de winkels zelf.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 09:47

eenitraM schreef:
manzano schreef:

Enschede is ook sinds begin dit jaar niet meer.

Die is volgens mij "gewoon" gesloten. Maar inderdaad ook tekenend natuurlijk.
Hopelijk kunnen ze het redden, maar er moet wel echt wat gebeuren dan daar.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:18

Bij Divoza ligt de prijs stelselmatig hoger dan bij andere aanbieders. Al jaren. En in perioden van korting lijken ze bijkans nog duurder te worden.
Tja, dat is geen houdbaar bedrijfsmodel meer in deze tijden van snelle informatie en vergelijkingsmogelijkheden.
Die website was lachwekkend traag.
Ik snap het wel dat ze failliet gaan.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:24

Ik vond het in de winkels ook nooit gezellig, vaak chagrijnig personeel dat er liep

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:40

Toch is het wel vreemd. Wellicht dat als de website sneller was geweest had het helemaal niet zo ver hoeven komen. Mensen haken nu af bij divoza vanwege de trage site. Ik vind pagony namelijk een heel fijn betaalbaar merk van hun en zou het echt heel jammer vinden. Ik snap niet waarom ze hier niks aan hebben gedaan. Zo moeilijk lijkt mij dat niet om het
website-probleem op telossen

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:49

Nou ja, als het probleem niet aan de site ligt, maar bijvoorbeeld aan het achterliggende inkoop/voorraad systeem en je wilt/kunt dat niet vervangen. Dan wordt het gewoon erg lastig. De site zelf zal niet perse de vertraging opleveren.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 11:32

Heel eerlijk ik denk dat het al heel lang niet zo best ging meer met Divoza.

Het filiaal in Zoetermeer is in ieder geval al jaren niet veel soeps meer.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 11:59

Enschede was ook al jaren heel erg leeg.. ik denk persoonlijk dat daar het huurcontract op een eind datum kwam en ze aan hun water misschien al wel een beetje aanvoelde dat het niet verstandig was hem aan te houden.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 14:18

Iemand die nog een kortingscode voor Zalando weet?

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 20:47

dravergekkie schreef:
Heel eerlijk ik denk dat het al heel lang niet zo best ging meer met Divoza.

Het filiaal in Zoetermeer is in ieder geval al jaren niet veel soeps meer.

Dat klopt! Vroeger kwam ik er echt graag. Maar de laatste jaren als ik er kom, denk ik altijd: Tja, waarom kom ik hier eigenlijk? Grote winkel, maar echt veel hebben ze niet. En meer de standaard dingen, niet de leuke, nieuwe spullen.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 12:53

Iemand een kortingscode van Ha-Ra?

Vuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 15:14

Heeft er iemand een Agradi kortingscode? Degene die ik had doet het niet meer.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 15:43

OUTSIDERIDER5

Deze werkt bij wel

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 15:47

Jarig10

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:43

Iemand dhl kortings code?

SunnyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 23:55

Zit er bij de Welkoop binnenkort weer een Vroege Vogel actie of Vip avond aan te komen?