Will; gave foto's weer! Ze is en blijft een prachtige meid!
Gianti ook jouw foto is gaaf! Niet geheel mijn stijl maar wel goed gelukt! En je make up zit erg mooi!
Outofthewood: gaaf veel plezier daar en hou je ons op de hoogte met oa veel fotos?
Ik heb vd week weer een foto op fb online gezet, voor hier misschien iets te
En woensdag had ik een workshop, altijd leuk, alhoewel de fotos nou niet echt goed zullen zijn, vult wel weer even de portomonnee. En het was erg gezellig!
Verder nog wat leuke dingetjes die er aan zitten te komen!
Daisy, jij hebt mij op fb toegevoegd geloof ik? Herkende je foto op t strand!
@Lienke, sta je bij zo'n workshop dan model voor de fotografen die een workshop krijgen van een fotograaf? (mooie Nederlandse zin heb ik ervan gemaakt )
Gister een test shoot gedaan. 120 modellen hadden zich ingeschreven om het nieuwe gezicht te worden van een overdekt winkelcentrum waaronder ik en ik zat bij de laatste 30! gister even snel in me pauze naar de testshoot geweest en ze waren heel positief! Dus misschien hang ik straks wel door heel Breda
donnar
Geplaatst: 22-05-16 11:48
@Gianti Gave foto!
Even toch een vraag aan jullie, ik zou graag wat modellenwerk willen doen, ik heb alleen geen idee of ik daar "knap" genoeg voor ben. Zouden jullie eerlijk jullie mening willen geven? En misschien ook een beetje vertellen hoe jullie in het modellenwerk gerold zijn, ik ben heel erg benieuwd!
Was even een snelle selfie van net
Gianti
Geplaatst: 22-05-16 11:50
Dank jullie wel!!
@thirsa: zag hem al voorbij komen!! Ben benieuwd naar resultaat
Ik vind je echt mooi gezicht hebben je bent in ieder geval welkom voor mijn lens!
Oh wat zijn jullie lief! Heel erg bedankt! Het lijkt mij ook heel erg leuk om te doen.
Hoe zijn jullie begonnen en hoe raden jullie mij aan te beginnen? @Gianti, ik zou heel graag een keer voor jou lens willen staan. Van wat ik langs heb zien komen maak je hele mooie foto's en zeker omdat je zelf ook ervaring hebt met het modellenwerk kan je mij misschien op weg helpen. Ik heb namelijk op 1 fotomeeting als Roodkapje na nooit zelf model gestaan. Wel met paard, maar dat is heel anders.