Kennen jullie trouwens de link :http://www.bloggersnetwerk.nl Heb me zojuist ingeschreven. Een bemiddelings- bureau voor bloggers en bedrijven. Volgens mij de moeite waard om te proberen.
Ik wil graag even reageren op dit topic. Veel mensen hebben de droom ver te komen met een paard maar niet iedereen heeft het geld om een niet super jong meer paard te kopen met toch genoeg kwaliteit. Ik persoonlijk zou jonge paarden niet afkraken maar eerder zeggen dat men er niet zomaar aan moet beginnen maar eerst de consequenties moet bekijken en zeker ervaring hebben of hulp krijgen van iemand met ervaring. Bij ons thuis hebben we nu 7 jonge paarden en pony's gehad afgelopen tijd en daarvan heeft er geen een iets gehad. Hebben allemaal Z dressuur gelopen of lopen nog. Is over een periode van wel 30 jaar denk ik zo.
Ik snap je reactie. Ieder zijn ervaring natuurlijk. Wil het ook niet afkraken. maar het is toch vaak een ideaal beeld. Bij ons op stal zijn er een aantal veulens uit de opfok. En na drie jaar opfok toch bijna allemaal OCD tjes. Kissing spines is ook iets wat toch best veel voorkomt bij paarden. En dat zie je natuurlijk niet bij aankoop van een schattig veulen in de groei. Denk dat jij veel geluk hebt misschien.
Leuk stukje! De lotion van La Mer kan ik echt aanraden. Het is een duur product maar hij is zó ontzettend fijn!! Ik gebruik zelf altijd eerst een reinigingsmelk van Sisley en dan aanvullend de lotion. Dat werkt voor mij het allerbeste. Het is ook zo ontzettend afhankelijk van het huidtype welke producten je gebruikt.
Dank je wel Ik heb er ook al veel goeds over gehoord en ik zou het zelf ook heel graag willen proberen. Alleen ligt het net iets (te veel) boven mijn budget.
Momenteel test ik een uber budget volledig natuurlijke lijn Als compensatie voor de nu aangewezen duurdere producten
Ze zijn inderdaad prijzig maar je doet er ook wel weer erg lang mee. Ik kan dat ook niet op dagelijkse basis kopen hoor Ik heb alleen in de jaren zo'n geëmmer met mijn huid gehad dat ik op een bepaald moment met een tas vol testers de Douglas uitgelopen ben. Deze twee producten bleken echt het beste voor mijn huid te doen.
Ik ben wel benieuwd naar de natuurlijke lijn. Ik ben gek op natuurlijke producten. Ik heb een gezichtsolie van Gamila Secret. Ook zulk heerlijk spul.
Morrow_Less
Geplaatst: 13-03-14 11:51
Graag vergelijk ik de duurdere merken graag met budget, maar ik durf niet zo maar de winkel in te lopen voor testers Wel fijn dat je nu het ideale combi hebt gevonden, zelf ben ik nog steeds op zoek.
Tot nu toe valt het goed mee, vooral de prijs is iets waardoor je het product niet kan laten liggen. Zo heb ik hier een gehele lijn liggen van minder dan €10, waar je zeker minstens 3 maanden mee doet !
Het is misschien te brutaal om te zeggen, maar ik hoop dat er binnenkort toch eens een bedrijfje mij nadert, mijn blog spaarpotje raakt op en dan word het heel moeilijk om nog door te gaan als beautyblog
Oh voor testers durf ik de winkel wel in te lopen. Ik heb in dit geval mijn probleem uitgelegd en verteld welke producten ik al getest had en toen heb ik in overleg met de verkoopster een hoop testers meegekregen zodat ik kon kiezen welk product het beste zou werken. Nu koop ik vrij vaak bij dat filiaal dus ze weten wel dat ik ook echt terug kom om het product daar te kopen.
Ja dat speelt natuurlijk ook wel een een grote rol. Als ik naar een parfumerie ga, dan is het vooral bij diegene die dat moment het dichtste bij is, dus ik heb niet echt een vaste winkel.
Yv_
Geplaatst: 13-03-14 13:35
Leuk stuk morrow_less! Alleen kleine opmerking: tonic bevat niet altijd alcohol. Ik zie dat je daar later in het stukje zelf ook op terugkomt, daarom zou ik zelf je eerste zinnetje veranderen . Overigens is alcohol voor een vette huid juist niet goed, omdat het ook goede vetten weghaalt en je huid daardoor meer lipiden gaat aanmaken en het resultaat een nóg vettere huid is.
Ik merk dat mijn huid er heel veel baat bij heeft als ik 2/3 keer in de week flink scrub, en de rest van de ochtenden en avonden (ik reinig mijn huid zowel 's morgens als 's avonds) met een gel even lekker in te masseren. Vervolgens kijk ik hoe mijn huid erbij ligt - is deze al erg trekkerig en droog na het reinigen ga ik er met een reinigingsmelk overheen voordat ik mijn dag/nachtcreme aanbreng, is hij nog vrij gehydrateerd ga ik voor een tonic.
Ik gebruik als nachtcreme Nivea Soft in de winter omdat het een hele dikke, vettige creme is, ik er geen puistjes van krijg en het als nachtcreme gewoon heerlijk spul is, en overdag mijn creme van Biotherm Als deze op is ga ik eens kijken naar wat anders, maar mijn Biotherm is zooooo fijn.. Ruikt heerlijk en voor onder mijn foundation is hij echt ideaal
Polivy
Geplaatst: 13-03-14 14:31
Ik heb een heel droge huid en sinds de huishoudbeurs de hydraterende dag & nacht creme met aloë vera. Echt, ik ben zo fan! Zo fijn spul. En mijn huid is nu een stuk rustiger. Moet idd wel beter schoonmaken. Heb eens op ebay gekeken voor zo'n cleansing massage gebeuren nav de post van morrow_less. Heb je daar zelf ook ervaring mee?
Nee hier heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel van anderen gehoord dat hun huid er behoorlijk van opknapt.
Oh dank je wel Yv dit zal ik straks even aanpassen
Heb een grote fout gemaakt, ik stelde een vraag in het rijtechnisch deel van het form en word hier afgekraakt door anky's³ , mijn hemel als ik hun hoor moet ik me schamen dat ik zelfs weet wat een paard is