Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Rottig ook wel dat het 's nachts nog steeds 8-9 graden is.
Ik wil eigenlijk van de dekens af, maar met zulke lage temperaturen is dat ook wat schokkend.
Ik ben trouwens ook behoorlijk uitgeteld. Heb voor volgende week een wat rustiger weekje gepland. Even de warmte wat ontlopen.
quartel schreef:Was inderdaad een top dagje zo![]()
Hier en daar wat zweetjes maar dat mag de pret niet drukken.
Morgen weer?????
Ik kan hier echt niet goed tegen, dit weer... Ik slaap slecht, ik kan mijn warmte niet kwijt, zit dus zo veel mogelijk binnen of in de schaduw te genieten van de wind. Ik gun jullie echt mooi weer hoor, maar voor mij hoeft het echt niet zo warm... 
Dat is te kort. Ik word duizelig en kan (letterlijk) mijn warmte niet kwijt. Vroeger kon ik het goed hebben, hoor, maar nooit zoveel van de zomer gehouden als van de Winter. De èchte Winter. Met sneeuw en ijs... zucht... Kijk er nu alweer naar uit... Rienn schreef:Veulen84 schreef:Rottig ook wel dat het 's nachts nog steeds 8-9 graden is.
Ik wil eigenlijk van de dekens af, maar met zulke lage temperaturen is dat ook wat schokkend.
Ik ben trouwens ook behoorlijk uitgeteld. Heb voor volgende week een wat rustiger weekje gepland. Even de warmte wat ontlopen.
Ik dacht dat je het over paarden dekens had, maar je bedoelt waar wij mensen zelf onder slapen?
Ik snap de verwarring, maar ponylief staat al een tijdje zonder deken.
?
ben met paard op vakantie, das veels te warm voor hem...
Ik keek zo uit naar verkoeling...
in Epe 

komt vast wel goed... Het zijn ritten van 20-30km dus dan is wat koeler wel lekker Veulen84 schreef:Rienn schreef:
Ik dacht dat je het over paarden dekens had, maar je bedoelt waar wij mensen zelf onder slapen?
PaardendekensIk snap de verwarring, maar ponylief staat al een tijdje zonder deken.
Ik ben de gene die 's nachts bevriest. Ik slaap in de winter onder 3 dekens en met een elektrische deken. Overdag smelt ik op dit moment in de zon. Maar 's nachts heb ik nog 1 gewone deken nodig en 1 over me voeten.
Dus de temperatuur overdag moet omlaag en 's nachts omhoog. (Helemaal niet veel eisend)
Want ik gun het jullie wel. Ik kan er alleen zelf niet goed tegen.