Oehhh ik ben net met mijn vader naar de Intratuin in Duiven geweest. Die heeft altijd zo'n gave kerstafdeling. Net klein-Efteling op sommige stukjes Dus ook weer genieten!
Toch nog een paar hele leuke kerstballen bij de blokker gekocht, beetje geslaagd. Morgen de rest bij de groenrijk halen Vandaag spontaan een paar cadeautjes gekocht voor sinterklaas en de buurman gevraagd die voor de deur te zetten voor sinterklaas bij mijn ouders (daar aten we vandaag). Was erg leuk!
Ik lag vanavond met migraine op bed, word ik ineens wakker omdat er ergens aan de overkant van de straat keihard op de ramen geramd werd. Ik helemaal verdwaasd van de slaap en medicijnen, schrok me rot!!! Maar toen dacht ik: 5 december
Veel nieuwe kerstballen, kussentjes, een grote lantaarn met materialen om iets te knutselen, een knuffel rendier, kerststukjes, haha. Echt een hoop nieuw spul. Zojuist de boom opgezet, strakjes lekker versieren!
Bonny, super gezellig en murthul, wow! Die is echt gigantisch!!
Haha grote maar wel ene mooie boom Murthul! Wauw Bonny wat een sprookje die foto! Mijn moeder wilt opeens de boom niet meer vandaag opzetten. In mijn kamer staat mn kleintje al een poosje.. Vandaag ook mn lampjes ophangen en de kaarsjes weer iedere dag aan. Heerlijk. Sky aan. Helemaal compleet
secricible
Geplaatst: 06-12-14 14:59
Ik vind hem nig een klein beetje kaal, maar ben wel al enthousiast... Wellicht nog even wat ballen bij halen. Ik heb ook nog allemaal kleine balletjes, die normaal in de tafel liggen ter decoratie, dus wellicht dat daarvan nog iets in de boom kan, maar ik wil vooral nog wat grote bijzondere ballen erbij!
En het windlichtje af (moeilijk te zien, de glazen balletjes hebben lampjes er in op batterij)
Oh wauw die grote kerstboom Mijn ouders wouden nooit een grote en nu in mijn studentenhuis heb ik er geen ruimte voor Wij zetten een neppe op in de woonkamer, en in mijn eigen kamer heb ik een tafelmodelletje van de Ikea