2) Having February 14 as a birthday hasn't done much for the lad's romantic tendencies, however. Last year, the Ajax prospect admitted to not having a girlfriend as, "I'm not into the Dutch girls. I do not think the standard is good, because there are too many ugly ones."
Hmm, toch geen vriendin.. Artikel is van 10 feb '11
Hoe verschrikkelijk vet is deze foto In dit tenue mogen ze van mij altijd spelen, Steekie kanarie en rest uittenue Onze held Jeeeuj, Alderweireld Ik moet nog steeds lachen dat ie d'r niet in zat, maakte toch iets goed van zondag Hmm, hij had z'n normale shirt dus wel uitgetrokken, maar hij had dat stomme ding d'r weer onder En Alderweireld ziet d'r van ver weg ook niet fout uit
Laatste 10 minuten dan? Maar zie het wel vaker, hele wedstrijd niet goed/redelijk spelen en dan toch in de laatste minuten winnen Vind dat zo zuur voor de andere partij altijd
Ik begin steeds meer zin in PSV - Ajax te krijgen. Vraag me af wat er gebeurt, zeker nu Ajax beter begint te spelen en PSV juist minder constant is. Heb het gevoel alsof het echt allebei de kanten uit kan gaan
Joonsel
Geplaatst: 18-02-11 00:05
Ja kan echt beide kanten uit Ik hoop gewoon dat Engelaar niet wordt opgesteld en dat Toivonen op die positie komt En Koef erin!
Ik ga lekker na mn eigen wedstrijd in de kantine kijken
Ze speelden inderdaad echt bagger Maar verliezen hoeft niet hoor haha. Ben benieuwd hoe ze het thuis gaan doen Begin wel een hekel te krijgen aan Rutten!! Begint meteen over dat ze nog de 2-3 hadden kunnen maken. Ja daaaag! Het was gewoon bagger en nog mazzel dat het 2-2 is geworden. En hij is niet tevreden over Danny en daarom zat ie op de tribune. Mn reet, ik hou van Koef en hij moet echt meer speeltijd krijgen Ik ben niet tevreden over Fred. Zo, mn frustratie is eruit