Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Dit nieuwsbericht https://www.nu.nl/binnenland/6346361/me ... chrap.html
Hopen dat mijn longen zich dit seizoen heel houden!
Polarize schreef:Sta op mn gemak op het station, word ik even aangepsproken dat mijn rokje *echt* te kort is
Oké hij komt amper over mn kont, maar ik heb een fleece legging aan, dus je ziet niks![]()
En het was geen bezorgde van "oh misschien heb je het niet door en is ie omhoog gekropen." Nee ze kwam echt even melden dat mijn rokje gewoon te kort was en niet kon.
Shenavallie schreef:Polarize schreef:Sta op mn gemak op het station, word ik even aangepsproken dat mijn rokje *echt* te kort is
Oké hij komt amper over mn kont, maar ik heb een fleece legging aan, dus je ziet niks![]()
En het was geen bezorgde van "oh misschien heb je het niet door en is ie omhoog gekropen." Nee ze kwam echt even melden dat mijn rokje gewoon te kort was en niet kon.
Waar bemoeien mensen zich mee... Had ze zelf een zwarte rok top op haar enkels met zwarte kousen tot over haar oren aan?
Foaly schreef:Ik ben helemaal voor content en trigger warnings, zeker als je in een discord server zit met nogal wat labiele mensen. Maar vragen of je foto's van je stukje vlees moet censureren en er een CW bij moet zetten 'want er zitten hier ook vegetariërs' is imo wel een beetje overdreven
JudithGigi schreef:Ik had 2 potjes pesto in de koelkast staan. Eentje was niet meer goed en moest ik nog ergens weggooien, de ander was nieuw.
3x raden welke ik enthousiast over mijn broodje had gesmeerd![]()
![]()
De volgende keer maar meteen weggooien dus
Telpeva schreef:Echt super onaardig van mij maar ik moest wel gniffelen om jullie weggooi acties![]()
Dat van de pesto lijkt mij wel echt mega goor, ik hoop dat je die op tijd in de gaten had
Telpeva schreef:Echt super onaardig van mij maar ik moest wel gniffelen om jullie weggooi acties![]()
Dat van de pesto lijkt mij wel echt mega goor, ik hoop dat je die op tijd in de gaten had