Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 09:10

Hond, alweer, ziek. Diarree en het spuit eruit ;(. Gelukkig heb ik altijd een voorraadje medicatie in huis zodat hij iig meteen geholpen is. Vanmiddag naar de dierenarts voor de rest van de dagen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 09:12

Zebrastreep schreef:
Ik kan het niet echt delen op een forum maar het is heel heftig... en dan nog niet eens zozeer voor mij maar meer anderen maar dat een bepaald iets nooit meer hetzelfde gaat zijn is zo onwerkelijk en verdrietig.

Klinkt intens... Sterkte.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 09:15

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 09:58

Veel sterkte zebrastreep

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 10:09

Dik betalen voor Clipmyhorse en dan word er gefilmd met een aardappel |o

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 10:38

Mensen die je mailt en die dan 1 seconde later weer antwoorden met een nieuwe vraag. Dat het een soort chat wordt. Leve het uitgesteld mailen! Na kantoortijden reageren ze doorgaans niet meer.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 10:52

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 10:54

Dat het hws station wat we voor de flat krijgen toch wel een dingetje gaat zijn voor mensen met chronische luchtweg problemen.

En vandaag longarts, maar zal wel niks uit komen.

Was maandag na de longfunctie in het ziekenhuis helemaal kapot moet eerst gaan zitten om op adem te komen.

Toch wel tikkie heftiger dan bij de huisarts.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 11:22

dat ik via de mail een afspraakbevestiging krijg van een medisch centrum in Spijkenisse. Dat klopt dus niet, ik heb geen afspraak. Dus teruggemaild dat het mailadres niet klopt en ik geen afspraak heb. Krijg ik mail terug dat ik niet op dat mailadres mag antwoorden... nou, dan niet dus. Succes met je afspraak verder (het was geen no-reply adres).

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 11:35

Ik probeer al twee weken iets te krijgen van HR. Na het switchen van communicatie (waarom stappen ze zomaar over van mail naar iets anders), nog eens gebeld en nog niets… hoe lastig kun je het maken. Doe je werk, dit eindeloze kost meer tijd.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 11:56

Ik ben helemaal voor content en trigger warnings, zeker als je in een discord server zit met nogal wat labiele mensen. Maar vragen of je foto's van je stukje vlees moet censureren en er een CW bij moet zetten 'want er zitten hier ook vegetariërs' is imo wel een beetje overdreven :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 12:18

Polarize schreef:
Sta op mn gemak op het station, word ik even aangepsproken dat mijn rokje *echt* te kort is :+
Oké hij komt amper over mn kont, maar ik heb een fleece legging aan, dus je ziet niks :')
En het was geen bezorgde van "oh misschien heb je het niet door en is ie omhoog gekropen." Nee ze kwam echt even melden dat mijn rokje gewoon te kort was en niet kon.

Waar bemoeien mensen zich mee... Had ze zelf een zwarte rok top op haar enkels met zwarte kousen tot over haar oren aan? 8)7

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 12:39

Shenavallie schreef:
Polarize schreef:
Sta op mn gemak op het station, word ik even aangepsproken dat mijn rokje *echt* te kort is :+
Oké hij komt amper over mn kont, maar ik heb een fleece legging aan, dus je ziet niks :')
En het was geen bezorgde van "oh misschien heb je het niet door en is ie omhoog gekropen." Nee ze kwam echt even melden dat mijn rokje gewoon te kort was en niet kon.

Waar bemoeien mensen zich mee... Had ze zelf een zwarte rok top op haar enkels met zwarte kousen tot over haar oren aan? 8)7

Toevallig wel een rok tot op haar enkels _O-

Ik kleed me de hele week al netjes als ik voor de klas sta, mijn vrije dagen zijn voor de korte rokjes :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 13:01

Foaly schreef:
Ik ben helemaal voor content en trigger warnings, zeker als je in een discord server zit met nogal wat labiele mensen. Maar vragen of je foto's van je stukje vlees moet censureren en er een CW bij moet zetten 'want er zitten hier ook vegetariërs' is imo wel een beetje overdreven :')

Oh heerlijk. Heb je ook in 2020 in een server gezeten? Begrijp dat het toen echt hell on earth was

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 13:16

Ik had 2 potjes pesto in de koelkast staan. Eentje was niet meer goed en moest ik nog ergens weggooien, de ander was nieuw.

3x raden welke ik enthousiast over mijn broodje had gesmeerd 8)7 8)7
De volgende keer maar meteen weggooien dus :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 13:40

JudithGigi schreef:
Ik had 2 potjes pesto in de koelkast staan. Eentje was niet meer goed en moest ik nog ergens weggooien, de ander was nieuw.

3x raden welke ik enthousiast over mijn broodje had gesmeerd 8)7 8)7
De volgende keer maar meteen weggooien dus :')

Bijna zelfde categorie maar precies andersom: had een nieuw apparaat gekocht dus dubbele oplader. Al tijden. Dus met een grote schoonmaak gooi ik een oplader weg met het idee: ‘niet altijd alles bewaren’. Ik was alleen vergeten dat ik de week ervoor precies hetzelfde dacht en ik nu dus beide opladers heb weggegooid |o
En ook echt de container in, dus onmogelijk terug te halen }:0

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:11

Echt super onaardig van mij maar ik moest wel gniffelen om jullie weggooi acties :')
Dat van de pesto lijkt mij wel echt mega goor, ik hoop dat je die op tijd in de gaten had

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:21

Telpeva schreef:
Echt super onaardig van mij maar ik moest wel gniffelen om jullie weggooi acties :')
Dat van de pesto lijkt mij wel echt mega goor, ik hoop dat je die op tijd in de gaten had

Ja ik sla me nog steeds voor de kop hoor, doe vaker dit soort dingen maar dan is het meer onbenullig. Nu kan ik dat hele apparaat niet meer gebruiken dus toch wel erg zonde. En gewoon stom :Y)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:25

Oh echt is er geen vervangende kabel te koop? Misschien online in een webshop met reserveonderdelen, of bij een Repair Shop?
Zonde van je apparaat -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:28

Nee niet echt. Had toentertijd wel gekeken maar zou alsnog duur zijn. Wel op de site zelf waar ik het had gehaald.

Zal nog eens goed kijken, maar anders helaas. Gebruikte dat apparaat toch amper meer maar bleef ook wel handig voor erbij.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:29

Telpeva schreef:

Ik zag toen ik hem terug in de koelkast zette dat de nieuwe pot van een ander merk was, toen klikte hij :'). Er zat alleen een beetje schimmel in de deksel dus met een beetje pech had ik het niet eens gemerkt als ik eraan begonnen was :r

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:31

Ik heb een reep chocolade op |o

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:43

_San87_ schreef:

Die zou bij mij in het "waarom ben jij blij vandaag" topic gaan :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:46

Ik erger me want ik ben totaal niet klusbestendig. M'n huis staat op de kop, de werkmannen zijn al 2 uur missing want zijn ergens per ongeluk opgesloten en ik denk AAAAAAAAAAH IK WIL ZO GRAAG DAT HET KLAAR IS RED ME.

En dan heb ik het nog niet eens over al het stof en het werk wat daaruit voort komt als het af is. Als de werkmannen ooit bevrijd worden zeg maar.

:+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:50

prompter schreef:
_San87_ schreef:

Die zou bij mij in het "waarom ben jij blij vandaag" topic gaan :))

Ja, eigenlijk kan die ook daar. Maar het is niet zo gezond en ook niet zo verstandig :P