Marcella schreef:Navel ontstoken of geïrriteerd.
Ah dat is zo vervelend. Ik doe dan met een wattenstaafje schoonmaken en een beetje purol erin smeren. Helpt altijd. En daarna bijhouden, dus regelmatig met een wattenstaafje schoonmaken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Oh en gisteren nog wat de mevrouw de sociale dienst die vond het onnodig om een voedselbank pakket aan te vragen met minder dan 950 euro inkomen. Maar ze konden niet zeggen wanneer er betaald zou gaan worden ze hadden 8 weken de tijd.![]()
En domme actie haal mijn huid open net boven mijn elleboog en bloed natuurlijk gelijk flink. Even schone kattenbakvulling erin gooien.
Myfairytale schreef:Maddy_Paola schreef:Die kat van ons.
Eerst in huis plassen, zei al 10x ga naar da met m, doen ze niet, zelf maar urinemonster ingeleverd gisteren en metacam gekregen.
Nou is ie nu sinds ik kwart over 7 thuis kwam al heel de avond de hort op, toen het echt hard ging is ie even binnen geweest. Maar hij komt gewoon niet. Normaal altijd want hij krijgt pate en dat weet hij.
Ik word alleen niet wakker als hij aanmiauwt en maak me zorgen
Is de kat al terug?
CupCakes_ schreef:Dat er net een onbekende dierenarts assistente zat en dat deze niet een bekende wilde halen. Ik ging de laatste factuur afrekenen, en had een kleinigheidje in de vorm van donuts meegenomen. Beetje jammer dat deze assistente zo star was.
Nyaleti schreef:CupCakes_ schreef:Dat er net een onbekende dierenarts assistente zat en dat deze niet een bekende wilde halen. Ik ging de laatste factuur afrekenen, en had een kleinigheidje in de vorm van donuts meegenomen. Beetje jammer dat deze assistente zo star was.
Wel heel lief van je dat je dat mee hebt genomen. Wordt altijd zeer gewaardeerd en onthouden
hagelslag schreef:Loeky01 schreef:Foutje gemaakt met de zelfbruiner. Zebra hier
Schijnt te werken tegen dazen
Molly1230 schreef:Loeky01 schreef:Foutje gemaakt met de zelfbruiner. Zebra hier
Ik vraag me echt af of iemand vlek- en streeploos zelfbruiner kan aanbrengen? Ik ken niemand..Ik ben zelf donderdag naar de zonnebank geweest en had gesmeerd met een lotion met zelfbruiner. Zelfs ik heb strepen op m'n been en zelfs bruine lotion op m'n teennagel...