Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 01:16

Mijn man is verkouden en is nu zo enorm hard aan het snurken dat ik dus echt niet kan slapen... En ik ben zo enorm moe...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 01:40

Zijn er nu nog muggen? Ik word gek. Helemaal lekgeprikt lijkt het wel. En geen kleine bultjes ook

Edit: bedenk me nu dat ik laatst een vlo op mn hond zag lopen, we hebben het al wel behandelt en het lijkt eenmalig te zijn geweest...maar ze heeft wel in mijn bed gelegen

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 02:58

Mijn dochter die de hele tijd aan het hoesten is en daardoor in paniek wakker wordt. Lig al met een matras bij haar. Zij slaapt nu maar ik kan niet slapen en heb een drukke dag straks

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 07:32

Dat het Maandag is.. _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 07:46

Dat ik dienst nummer 8 ga draaien. En by toch wel een klein beetje sacherijnig wordt omdat de planning geen rekening heeft gehouden dat ik half 1 ergens moet zijn voor een gesprek. Die laatste twee cliënten mag de planning mooi zelf gaan doen. :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 08:04

CupCakes_ schreef:
Dat ik dienst nummer 8 ga draaien. En by toch wel een klein beetje sacherijnig wordt omdat de planning geen rekening heeft gehouden dat ik half 1 ergens moet zijn voor een gesprek. Die laatste twee cliënten mag de planning mooi zelf gaan doen. :))

Denk wel even om jezelf hé! Ik heb laatst ook 9 dagen gedaan inclusief gesprekken en vergaderingen en daarna werd ik ziek en zat ik er best een beetje doorheen.

Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik er zoveel achter elkaar ga werken. Heb het jaren geen probleem gevonden maar mijn lijf en hoofd zeggen nu heel duidelijk nee.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:31

Verlichting op het werk doet het niet. Het heeft wel iets van kerstsfeer, maar iets lezen lukt nu niet. Gelukkig doet de koffie-automaat het wel :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:35

prompter schreef:
Verlichting op het werk doet het niet. Het heeft wel iets van kerstsfeer, maar iets lezen lukt nu niet. Gelukkig doet de koffie-automaat het wel :D

Dat is een essentieel onderdeel van het bedrijf

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:47

hier was de verwarming weer uit op het werk :brr:

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:24

Ik werk 6 diensten in 5 dagen tijd, knap toch :D daarintegen is één van mijn diensten later in de week wel korter, omdat ik heb geruild met een andere collega. Niet ideaal, maar kwam voor ons allebei toch beter uit

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:30

Dadelijk iets ophalen bij een apotheek in Duitsland,ben nu al de Duitse zinnen aan het oefenen,maar de zinnen zullen er wel uitkomen alsof ik dronken ben.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:43

Zebrastreep schreef:
CupCakes_ schreef:

Denk wel even om jezelf hé! Ik heb laatst ook 9 dagen gedaan inclusief gesprekken en vergaderingen en daarna werd ik ziek en zat ik er best een beetje doorheen.

Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik er zoveel achter elkaar ga werken. Heb het jaren geen probleem gevonden maar mijn lijf en hoofd zeggen nu heel duidelijk nee.

Dat klopt hoor. Dit mag ook officieel gezien helemaal niet. Ik heb vanmiddag dan ook een gesprek met de planning, want dit flikt ze wel vaker.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:45

Britta als je er vriendelijk bij ben geeft dat niks.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:47

Je moet rustdagen hebben. Bovendien leef je niet om te werken. Je moet ook leuke dingen kunnen doen.

Uitbetaling van loon deze maand met de extra's van deze maand. De belastingdienst is weer helemaal gelukkig met mij.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:03

Zowel m'n lunch als m'n portemonnee vergeten mee te nemen naar werk.. Dat wordt een lange dag

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:14

Ach jee dat is balen… Kan je niet een collega vragen om je lunch voor te schieten dat je met een tikkie terug betaald?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:16

Heb je geen mobiel betalen cq kun je dat niet activiteren? :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:17

Ineke2 schreef:
Ach jee dat is balen… Kan je niet een collega vragen om je lunch voor te schieten dat je met een tikkie terug betaald?

Heb met geen enkele collega goed genoeg contact om dat te durven vragen.. :

Roosch schreef:
Heb je geen mobiel betalen cq kun je dat niet activiteren? :)

Dat heb ik een paar keer geprobeerd maar snap er helemaal niks van :') volgensmij heb ik ook mijn bankpas nodig om het te activeren

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:18

Welke bank heb je? Mag ook via pb.

Normaliter is dat niet zo moeilijk om het te activeren.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:20

Roosch schreef:

Rabobank. Nee zou je niet verwachten maar ik ben er als IT'er nog niet uitgekomen _O- (nou heb ik ook niet zo hard m'n best gedaan hoor, heb er eerder het nut nog niet van in gezien)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:22

JudithGigi schreef:
Ineke2 schreef:

Heb met geen enkele collega goed genoeg contact om dat te durven vragen.. :\

Gewoon doen, wat kan er gebeuren? Dat er nee gezegd word? 99% van de mensen doet dat niet wanneer ze iemand kunnen helpen met zoiets essentieels.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:23

Gisteren teveel gedaan.

En als ik ziekte van Bechterew heb zal ik moeten gaan bedenken hoe ik het met de moestuin ga doen. In ieder geval minder aardappelen poten. En denk erover om de 2 paden die nu staptegels zijn vaste paden te maken. Met nu eigen frees dus kan mijn eigen plan trekken.

Als alles moeilijker wordt moet je het je eigen makkelijker maken. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:25

JudithGigi schreef:
Roosch schreef:

Rabobank. Nee zou je niet verwachten maar ik ben er als IT'er nog niet uitgekomen _O- (nou heb ik ook niet zo hard m'n best gedaan hoor, heb er eerder het nut nog niet van in gezien)

Ik zie dat Rabo gebruik maakt van Apple Pay of Google Pay:

https://www.rabobank.nl/particulieren/b ... google-pay

Ik weet niet hoe de flow loopt en of je je fysieke Betaalpas nodig hebt voor activeren maar ik zou het zeker even proberen als ik jou was.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:33

De lift stuk op werk gevolg is dat er mensen verplicht thuis moeten blijven.

Al dik een uur geleden gebeld voor een monteur maar ik verwacht dat ik mijn dienst kan gaan verlengen.

gichke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:35

[/quote]
Heb met geen enkele collega goed genoeg contact om dat te durven vragen.. :\ [/quote]

[/quote] Gewoon doen, wat kan er gebeuren? Dat er nee gezegd word? 99% van de mensen doet dat niet wanneer ze iemand kunnen helpen met zoiets essentieels.[/quote]

Ik zou me er ook onzeker over om zoiets te vragen hoor. Zeker als ik geen goed contact heb met iemand. Nu ben ik ook wel heel slecht in het leggen van sociale contacten, puur uit onzekerheid.