Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Dat ik dienst nummer 8 ga draaien. En by toch wel een klein beetje sacherijnig wordt omdat de planning geen rekening heeft gehouden dat ik half 1 ergens moet zijn voor een gesprek. Die laatste twee cliënten mag de planning mooi zelf gaan doen.
Zebrastreep schreef:CupCakes_ schreef:Dat ik dienst nummer 8 ga draaien. En by toch wel een klein beetje sacherijnig wordt omdat de planning geen rekening heeft gehouden dat ik half 1 ergens moet zijn voor een gesprek. Die laatste twee cliënten mag de planning mooi zelf gaan doen.
Denk wel even om jezelf hé! Ik heb laatst ook 9 dagen gedaan inclusief gesprekken en vergaderingen en daarna werd ik ziek en zat ik er best een beetje doorheen.
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik er zoveel achter elkaar ga werken. Heb het jaren geen probleem gevonden maar mijn lijf en hoofd zeggen nu heel duidelijk nee.
Ineke2 schreef:Ach jee dat is balen… Kan je niet een collega vragen om je lunch voor te schieten dat je met een tikkie terug betaald?
Roosch schreef:Heb je geen mobiel betalen cq kun je dat niet activiteren?
JudithGigi schreef:Ineke2 schreef:Ach jee dat is balen… Kan je niet een collega vragen om je lunch voor te schieten dat je met een tikkie terug betaald?
JudithGigi schreef:Roosch schreef:Welke bank heb je? Mag ook via pb.
Normaliter is dat niet zo moeilijk om het te activeren.
Rabobank. Nee zou je niet verwachten maar ik ben er als IT'er nog niet uitgekomen(nou heb ik ook niet zo hard m'n best gedaan hoor, heb er eerder het nut nog niet van in gezien)