Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikke schreef:prompter schreef:Nou, die mening deel ik hoor, het stel amateurs dat er nu zit heeft zo weinig inhoudelijke kennis.
Dat klopt dan met de wens dat de politiek een afspiegeling van de maatschappij moet zijn.
Veronica2 schreef:ikke, hierop inhakend: ik hoorde gisteren iemand op tv zeggen dat er 50 jaar geleden veel meer 'normale mensen' met een praktische inslag in de 2e kamer zaten en dat het nu topzwaar is met academici. Staat jou er iets van bij?
Veronica2 schreef:ikke schreef:Dat klopt dan met de wens dat de politiek een afspiegeling van de maatschappij moet zijn.
ikke, hierop inhakend: ik hoorde gisteren iemand op tv zeggen dat er 50 jaar geleden veel meer 'normale mensen' met een praktische inslag in de 2e kamer zaten en dat het nu topzwaar is met academici. Staat jou er iets van bij?
Benzz schreef:Veronica2 schreef:ikke, hierop inhakend: ik hoorde gisteren iemand op tv zeggen dat er 50 jaar geleden veel meer 'normale mensen' met een praktische inslag in de 2e kamer zaten en dat het nu topzwaar is met academici. Staat jou er iets van bij?
Dat heb ik gezien, schoot nogal in de lach om die opmerkingen, maar dat heb ik vaker bij dat persoon
Veronica2 schreef:Benzz schreef:Dat heb ik gezien, schoot nogal in de lach om die opmerkingen, maar dat heb ik vaker bij dat persoon
Nou, ik verslikte me in mijn drankje, overal spetters.
Ikke, thanks, ik denk dat er nu zeker teveel academici in de kamer zitten en het lijkt ook wel of de partijen geen opleidingsprogramma's meer hebben voor hun leden of aankomende kamerleden. Weinig voeling met de straat. Maar ik vond ze 50 jaar geleden ook al op afstand hoor, maar dan wel beschaafder,