Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 04:44

Plafonddienst, het weer, teveel stress. Ik ben zo moe en wil dolgraag gewoon slapen, maar lukt voor de zoveelste nacht alweer niet. %)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 07:53

Elke keer weer wakker geworden en om 7:30 al rijles -O-
Daarnaast nig hondsberoerd ook en moet werken

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 08:09

38 weken zwanger en lig elke nacht wakker ivm maagzuur. Nu ook zulke erge hoest erbii dat ik er bloed van braak. Hoest al drie weken maar opeens is het op standje alles-moet-kapot.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 08:10

De wekker..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 08:11

De sprinter trein zit zo verrot

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 08:44

Dat ik alvast maar aan het solliciteren ben omdat ik na het gesprek van vandaag niet meer bij mijn werkgever kan blijven :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 08:46

CupCakes_ schreef:
Dat ik alvast maar aan het solliciteren ben omdat ik na het gesprek van vandaag niet meer bij mijn werkgever kan blijven :+

Oh jee...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 09:00

dat mijn 3 jarige om 6 uur vanmorgen de wei niet in wou, sta ik in mijn eentje te modderen in het donker en regen..

heb dr weer terug in de stal gezet...

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 09:00

Gisterenavond bijna hele fles wijn naar binnen gewerkt, een keer raden wie er nu spijt van heeft.

Also, NS sucks.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 09:33

fokfanaat schreef:
dat mijn 3 jarige om 6 uur vanmorgen de wei niet in wou, sta ik in mijn eentje te modderen in het donker en regen..

Maar dat kan ik me ook wel voorstellen :+
Ook voor een paard is 6 uur midden in de nacht ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 09:48

Alja schreef:
fokfanaat schreef:

Maar dat kan ik me ook wel voorstellen :+
Ook voor een paard is 6 uur midden in de nacht ;)

Eens, mij zou je ook de wei niet op krijgen :=

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 09:51

tssssk, ze moet blij zijn dat ze er zo lekker lang uit mag, al die paardjes die de hele dag op het hok staan.... ze moet in dr hoefjes knijpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 09:55

Mijn man die de crisis voelt zijn zaak (vooral wanbetalers opeens) en daardoor tijdens deze kerstperiode maar 3 dagen vrij kon nemen. Deze waren dan ook nog allemaal sociale verplichtingen. Normaal is hij dan 2 weken thuis. Ik had wel verlof dus hij had al enkele keren aangegeven dat hij het zo spijtig vond dat hij niet thuis kon zijn samen met ons om wat leuks te doen etc.

Dus ik had een dag extra verlof voor elkaar gekregen. Vandaag dus. Hem dit gemeld en hij was super blij. Ik ook want hé, we werken alleen maar en buiten het afgelopen weekend hebben wij ook nauwelijks tijd voor elkaar. Dus ik stond al vol enthousiasme pannenkoeken te bakken deze ochtend. Was hij opeens weg. Pannenkoeken al lang klaar dus hem maar gaan zoeken. Was hij ‘nog snel even wat van werk aan het doen’ Nou ja, goed. Is dan zo. Gezegd dat hij kon komen eten. Gaf hij tijdens het eten aan om zijn dag verlof vandaag te gebruiken om alle offertes die open staan nog te maken en dan gaan rond te rijden naar leveranciers om nieuwe prijzen te onderhandelen.

Heb maar gezegd dat hij de volgende keer maar gewoon kan werken ipv ‘verlof’ te nemen en dat ik de volgende keer dat hij jammert over geen verlof te hebben samen met dochter en mij ik nu ook weet hoe hard hij dat meent.

Ik reageer misschien overdreven maar dit kwetst mij zo hard.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:14

Moestuin schreef:
Mijn man die de crisis voelt zijn zaak (vooral wanbetalers opeens) en daardoor tijdens deze kerstperiode maar 3 dagen vrij kon nemen. Deze waren dan ook nog allemaal sociale verplichtingen. Normaal is hij dan 2 weken thuis. Ik had wel verlof dus hij had al enkele keren aangegeven dat hij het zo spijtig vond dat hij niet thuis kon zijn samen met ons om wat leuks te doen etc.

Dus ik had een dag extra verlof voor elkaar gekregen. Vandaag dus. Hem dit gemeld en hij was super blij. Ik ook want hé, we werken alleen maar en buiten het afgelopen weekend hebben wij ook nauwelijks tijd voor elkaar. Dus ik stond al vol enthousiasme pannenkoeken te bakken deze ochtend. Was hij opeens weg. Pannenkoeken al lang klaar dus hem maar gaan zoeken. Was hij ‘nog snel even wat van werk aan het doen’ Nou ja, goed. Is dan zo. Gezegd dat hij kon komen eten. Gaf hij tijdens het eten aan om zijn dag verlof vandaag te gebruiken om alle offertes die open staan nog te maken en dan gaan rond te rijden naar leveranciers om nieuwe prijzen te onderhandelen.

Heb maar gezegd dat hij de volgende keer maar gewoon kan werken ipv ‘verlof’ te nemen en dat ik de volgende keer dat hij jammert over geen verlof te hebben samen met dochter en mij ik nu ook weet hoe hard hij dat meent.

Ik vind dit echt niet overdreven :(:) knap lüllig!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:19

Collega die de hele tijd zachtjes tegen zichzelf aan het mompelen is terwijl ze zit te typen. Het wordt een lange dag :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:24

vikawiek schreef:
Dank jullie wel <3

Het zat er een keer aan te komen. We zijn al vanaf November 2021 aan het doktoren, september 2022 hadden we eindelijk de puzzelstukjes van de diagnose PPID + blessure aan beide voorbenen + oude blessure linksachter. De blessures aan de voorbenen kregen we te horen dat die niet beter gingen worden (dat was het kliniekbezoek dat mijn vader reed en toen een herseninfarct kreeg) en de omliggende pezen waren ook verslechterd. Het gaat de afgelopen weken opeens hard, dus tja.. Nog even een weekje van d'r genieten en dan is het klaar

Och wat een ellende, ook nog een infarct van je vader erbij. Hopelijk kun je deze week goed gebruiken om volop te genieten. Zal wel zwaar en emotioneel worden :(:) .

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:36

Moestuin schreef:

Snap je hoor zou dat ook niet leuk vinden..
Dus niet overdreven..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:39

Gezegd dat ik het heel erg eenzijdig vind worden in de vriendschap en als het zo blijft dat ik ook niks meer ga doen.
Kreeg een "jammer dat jij er zo over denkt" terug en dat was het. Nou denk dat het einde vriendschap is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:46

Ergernis, was gisteren voor het eerst sinds verhuizing weer in sportschool. Niet vanwege goede voornemens hoor, maar het was wel weer eens tijd.

Nu vind ik het abonnement echt schijt duur (verhoogd naar 40 euro, maar dat is een oud tarief. Nieuw tarief is 50 euro) en de vestiging vond ik eigenlijk niet zoveel soeps. Beetje nare interactie met iemand die aan het sporten was := En verouderde apparaten en gewoon dingen die niet logisch ingedeeld zijn waardoor je constant moet zoeken etc. Niet echt viezig, maar wel alles slecht afgewerkt waardoor het rommelig oogt. Oh, en het was midden op een industrieterrein, dus voor de goede sfeer hoef je ook niet. Echt niet 40 euro waardig. Maar als ik stop kan ik niet meer terug naar mijn oude tarief :') .

Da's 1, maar er zijn ook vrij weinig alternatieven. Alleen fit for free en basic fit en ik wil niet sporten op een broedplaats voor anabolen-guido's :') . Ik wil juist iets waar ik me een beetje chill voel. Maar de andere iets luxere alternatieven zijn houdjevast, 70 euro per maand p.p. of 150 euro voor een gezin. -O- En dat is dan niet eens maandelijks opzegbaar.
Onze oude personal trainer wilde ook wel voor 100 ekkies per maand mijn vriend en mij virtueel, thuis, begeleiden.
Nu weet ik niet wat ik moet :') Ik haat sporten dus ik wil er niet ook nog veel geld aan kwijt zijn.

TLDR: djeezzz.... Sportscholen zijn echt belachelijk duur geworden. Zelfs basic-fit is nu 50 euro voor een volledig abonnement _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:57

fokfanaat schreef:

:')
Klinkt als een van mijn heren....

Ik erger me aan mijn slapeloosheid afgelopen nacht, en hoe meer ik me ergerde aan mijn vervelende lijf, hoe minder ik kon slapen... word een laaaaange dag -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 10:59

Vandaag zou Roos 16 zijn geworden. Ik mis mijn hondje. ;(

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 11:00

Menino schreef:
Ergernis, was gisteren voor het eerst sinds verhuizing weer in sportschool. Niet vanwege goede voornemens hoor, maar het was wel weer eens tijd.

Nu vind ik het abonnement echt schijt duur (verhoogd naar 40 euro, maar dat is een oud tarief. Nieuw tarief is 50 euro) en de vestiging vond ik eigenlijk niet zoveel soeps. Beetje nare interactie met iemand die aan het sporten was := En verouderde apparaten en gewoon dingen die niet logisch ingedeeld zijn waardoor je constant moet zoeken etc. Niet echt viezig, maar wel alles slecht afgewerkt waardoor het rommelig oogt. Oh, en het was midden op een industrieterrein, dus voor de goede sfeer hoef je ook niet. Echt niet 40 euro waardig. Maar als ik stop kan ik niet meer terug naar mijn oude tarief :') .

Da's 1, maar er zijn ook vrij weinig alternatieven. Alleen fit for free en basic fit en ik wil niet sporten op een broedplaats voor anabolen-guido's :') . Ik wil juist iets waar ik me een beetje chill voel. Maar de andere iets luxere alternatieven zijn houdjevast, 70 euro per maand p.p. of 150 euro voor een gezin. -O- En dat is dan niet eens maandelijks opzegbaar.
Onze oude personal trainer wilde ook wel voor 100 ekkies per maand mijn vriend en mij virtueel, thuis, begeleiden.
Nu weet ik niet wat ik moet :') Ik haat sporten dus ik wil er niet ook nog veel geld aan kwijt zijn.

TLDR: djeezzz.... Sportscholen zijn echt belachelijk duur geworden. Zelfs basic-fit is nu 50 euro voor een volledig abonnement _O-

Heb je al eens bij Arendse gekeken? Zit ook in Tilburg. Dat is de enige waar ik me "fijn" bij voelde.

Bar slecht geslapen vannacht en opgestaan met hoofdpijn. Yeaj, kan niet wachten tot deze dag erop zit...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 11:01

MarlindeRooz schreef:

Sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 11:01

Had me zo verheugd om er vandaag lekker vroeg uit te gaan en door Cardiff te scharrelen. Heb ik de halve nacht wakker gelegen van het hoesten en de pijn in m’n ribben, dus ik heb m’n wekker maar uitgezet en heb nog even geslapen, maar ik ben nu echt vet chagrijnig en moe. :=

MarlindeRooz schreef:

:knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 11:02

MarlindeRooz schreef:

:(:) :knuffel: