Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:fokfanaat schreef:dat mijn 3 jarige om 6 uur vanmorgen de wei niet in wou, sta ik in mijn eentje te modderen in het donker en regen..
heb dr weer terug in de stal gezet...
Maar dat kan ik me ook wel voorstellen
Ook voor een paard is 6 uur midden in de nacht
Moestuin schreef:Mijn man die de crisis voelt zijn zaak (vooral wanbetalers opeens) en daardoor tijdens deze kerstperiode maar 3 dagen vrij kon nemen. Deze waren dan ook nog allemaal sociale verplichtingen. Normaal is hij dan 2 weken thuis. Ik had wel verlof dus hij had al enkele keren aangegeven dat hij het zo spijtig vond dat hij niet thuis kon zijn samen met ons om wat leuks te doen etc.
Dus ik had een dag extra verlof voor elkaar gekregen. Vandaag dus. Hem dit gemeld en hij was super blij. Ik ook want hé, we werken alleen maar en buiten het afgelopen weekend hebben wij ook nauwelijks tijd voor elkaar. Dus ik stond al vol enthousiasme pannenkoeken te bakken deze ochtend. Was hij opeens weg. Pannenkoeken al lang klaar dus hem maar gaan zoeken. Was hij ‘nog snel even wat van werk aan het doen’ Nou ja, goed. Is dan zo. Gezegd dat hij kon komen eten. Gaf hij tijdens het eten aan om zijn dag verlof vandaag te gebruiken om alle offertes die open staan nog te maken en dan gaan rond te rijden naar leveranciers om nieuwe prijzen te onderhandelen.
Heb maar gezegd dat hij de volgende keer maar gewoon kan werken ipv ‘verlof’ te nemen en dat ik de volgende keer dat hij jammert over geen verlof te hebben samen met dochter en mij ik nu ook weet hoe hard hij dat meent.
Ik reageer misschien overdreven maar dit kwetst mij zo hard.
vikawiek schreef:Dank jullie wel
Het zat er een keer aan te komen. We zijn al vanaf November 2021 aan het doktoren, september 2022 hadden we eindelijk de puzzelstukjes van de diagnose PPID + blessure aan beide voorbenen + oude blessure linksachter. De blessures aan de voorbenen kregen we te horen dat die niet beter gingen worden (dat was het kliniekbezoek dat mijn vader reed en toen een herseninfarct kreeg) en de omliggende pezen waren ook verslechterd. Het gaat de afgelopen weken opeens hard, dus tja.. Nog even een weekje van d'r genieten en dan is het klaar
Moestuin schreef:Mijn man die de crisis voelt zijn zaak (vooral wanbetalers opeens) en daardoor tijdens deze kerstperiode maar 3 dagen vrij kon nemen. Deze waren dan ook nog allemaal sociale verplichtingen. Normaal is hij dan 2 weken thuis. Ik had wel verlof dus hij had al enkele keren aangegeven dat hij het zo spijtig vond dat hij niet thuis kon zijn samen met ons om wat leuks te doen etc.
Dus ik had een dag extra verlof voor elkaar gekregen. Vandaag dus. Hem dit gemeld en hij was super blij. Ik ook want hé, we werken alleen maar en buiten het afgelopen weekend hebben wij ook nauwelijks tijd voor elkaar. Dus ik stond al vol enthousiasme pannenkoeken te bakken deze ochtend. Was hij opeens weg. Pannenkoeken al lang klaar dus hem maar gaan zoeken. Was hij ‘nog snel even wat van werk aan het doen’ Nou ja, goed. Is dan zo. Gezegd dat hij kon komen eten. Gaf hij tijdens het eten aan om zijn dag verlof vandaag te gebruiken om alle offertes die open staan nog te maken en dan gaan rond te rijden naar leveranciers om nieuwe prijzen te onderhandelen.
Heb maar gezegd dat hij de volgende keer maar gewoon kan werken ipv ‘verlof’ te nemen en dat ik de volgende keer dat hij jammert over geen verlof te hebben samen met dochter en mij ik nu ook weet hoe hard hij dat meent.
Ik reageer misschien overdreven maar dit kwetst mij zo hard.
fokfanaat schreef:dat mijn 3 jarige om 6 uur vanmorgen de wei niet in wou, sta ik in mijn eentje te modderen in het donker en regen..
heb dr weer terug in de stal gezet...
Menino schreef:Ergernis, was gisteren voor het eerst sinds verhuizing weer in sportschool. Niet vanwege goede voornemens hoor, maar het was wel weer eens tijd.
Nu vind ik het abonnement echt schijt duur (verhoogd naar 40 euro, maar dat is een oud tarief. Nieuw tarief is 50 euro) en de vestiging vond ik eigenlijk niet zoveel soeps. Beetje nare interactie met iemand die aan het sporten wasEn verouderde apparaten en gewoon dingen die niet logisch ingedeeld zijn waardoor je constant moet zoeken etc. Niet echt viezig, maar wel alles slecht afgewerkt waardoor het rommelig oogt. Oh, en het was midden op een industrieterrein, dus voor de goede sfeer hoef je ook niet. Echt niet 40 euro waardig. Maar als ik stop kan ik niet meer terug naar mijn oude tarief
.
Da's 1, maar er zijn ook vrij weinig alternatieven. Alleen fit for free en basic fit en ik wil niet sporten op een broedplaats voor anabolen-guido's. Ik wil juist iets waar ik me een beetje chill voel. Maar de andere iets luxere alternatieven zijn houdjevast, 70 euro per maand p.p. of 150 euro voor een gezin.
En dat is dan niet eens maandelijks opzegbaar.
Onze oude personal trainer wilde ook wel voor 100 ekkies per maand mijn vriend en mij virtueel, thuis, begeleiden.
Nu weet ik niet wat ik moetIk haat sporten dus ik wil er niet ook nog veel geld aan kwijt zijn.
TLDR: djeezzz.... Sportscholen zijn echt belachelijk duur geworden. Zelfs basic-fit is nu 50 euro voor een volledig abonnement
MarlindeRooz schreef:Vandaag zou Roos 16 zijn geworden. Ik mis mijn hondje.